/ KICKS Beauty Experts

KICKS Beauty Experts

Her legger KICKS egne Beauty Experts ut innlegg innen alle skjønnhetsemner. Alt fra magisk makeup til nydelig hudpleie, tips og inspirasjon

Skriv noe
Johanna Millerhovf
Beauty Star
26/12/24-09:30

Det beste antiage-trikset

Vi vet alle hvordan det føles å våkne opp med trøtt og gusten hud, spesielt rundt øynene. Det er her disse små mirakelproduktene kommer inn i bildet. Peter Thomas Roth har virkelig overgått seg selv med disse hydra-gel patches som er fylt med kollagen og andre hudelskende ingredienser.

Hvordan bruker jeg dem?

Etter rensing, påfør dem under øynene eller på andre områder i ansiktet som trenger litt ekstra kjærlighet. Man kan påføre disse patches litt hvordan man vil der man ønsker at huden skal glattes ut. La dem virke i 10-15 minutter mens du nyter en kopp kaffe.

Resultater som taler for seg selv

Øynene mine så piggere ut, og de fine linjene rundt øynene var mindre fremtredende. Det er som en mini-spabehandling hjemme! Og det beste av alt er at man ser effekt direkte på huden, noe jeg synes er ganske imponerende.

Til neste gang, ta vare på deg selv og huden din!

Klem Johanna

Johanna Millerhovf
Beauty Star
24/12/24-11:00(redigert 24/12/24-10:50)

Gloss Hair

I dag vil jeg tipse om en kjempebra hårpleieserie som har revolusjonert håret mitt og gitt meg den ettertraktede glansen som vi alle drømmer om. Jeg snakker om Redkens Acidic Color Gloss-serie, og jeg kan ikke få sagt nok hvor mye disse produktene har forandret håret mitt til det bedre.

Først ut er Redken Acidic Color Gloss Shampoo. Denne sjampoen er en ekte game-changer. Den rengjør håret skånsomt men effektivt, og jeg merket umiddelbart hvordan håret mitt føltes mykere og mer livlig etter bare noen få vask.

Etter sjamponeringen følger jeg opp med Redken Acidic Color Gloss Conditioner. Denne balsamen er som en magisk eliksir for håret mitt. Den tilfører dyp fuktighet og gjør håret utrolig mykt og lett å gre ut.

For å gi håret mitt en ekstra boost av glans og beskyttelse bruker jeg** Redken Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment**. Denne behandlingen er en ekte perle. Den gir håret en speilblank finish og gjør at det ser utrolig friskt og velpleid ut. Jeg lar den virke i noen minutter før jeg skyller den ut.

Sist men absolutt ikke minst, min absolutte favorittprodukt i serien: Redken Acidic Color Gloss Leave-In. Jeg påfører den i fuktig hår før jeg føner eller styler det med varmeverktøy. Det som virkelig imponerer meg er hvordan den eliminerer frizz og gir håret mitt en utrolig glans. Håret føles så mykt og ser så sunt ut, og jeg har aldri opplevd noe lignende med andre produkter. Det er virkelig den beste leave-in-produkt jeg noensinne har testet!

Takk for at du leste

Klem Johanna

Acidic Color Gloss Holiday Gift Set
Acidic Color Gloss Leave-in 190 ml
Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment 237 ml
Acidic Color Gloss Shampoo 300 ml
Acidic Color Gloss Conditioner 300 ml
Johanna Millerhovf
Beauty Star
07/12/24-09:00(redigert 31/10/24-17:34)

LH Cosmetics Jeg har nylig hatt gleden av å prøve deres Plush Lip Gloss, og jeg må si at jeg er imponert! Jeg elsker at alle deres produkter er 100% veganske og cruelty-free.

Plush er en balmy gloss som gir leppene dine en myk og glansfull finish samtidig som den beskytter med SPF15. Det er virkelig en drøm for leppene! Plush finnes i tre nydelige nyanser:

Cozy (en lys nude-peach), Cuddle (en varm dyp rosa) Dreamy (en lys kald rosa).

En av de beste tingene med Plush er at den er beriket med fuktighetsgivende ingredienser og vitamin E. Dette gjør at leppene mine føles myke og fuktet hele dagen, noe som er perfekt nå når været begynner å bli kaldere.

Jeg liker virkelig disse lipglossene, og Cozy har blitt min favoritt av disse nyansene. Den har bra pigment og ser kjempefin ut på leppene, med en glansfull og supersnygg finish. Det er den perfekte nyansen for en naturlig look som likevel gir det lille ekstra.

Har du prøvd noen av LH Cosmetics produkter? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene – jeg ville elsket å høre hva du synes!

Klem Johanna

Johanna Millerhovf
Beauty Star
17/11/24-10:30(redigert 17/11/24-10:10)

Guide til de beste makeupbørstene

Å ha de riktige verktøyene er avgjørende for å skape en perfekt makeup-look. Her er en guide til noen av de beste makeupbørstene fra FLAER og hva de brukes til:

FLAER101 Jumbo Powder Brush En ekstra stor børste som er perfekt for å raskt påføre pudder over hele ansiktet.

FLAER103 Precision Powder Brush En presisjonsbørste som er perfekt for å påføre pudder på spesifikke områder som under øynene og rundt nesen.

FLAER105 All Around Powder Brush En allsidig børste som kan brukes til både pudder og bronzer. Den er perfekt for å skape en jevn og naturlig finish.

FLAER106 Buffing Foundation Brush Denne børsten er designet for å buffe foundation inn i huden, noe som gir en jevn og naturlig finish.

FLAER203 Contour Duo Brush En dobbeltsidig børste som er ideell for både konturering og highlighting. Den ene enden brukes til å påføre konturprodukter, mens den andre er perfekt for highlighter.

FLAER108 Foundation & Concealer Brush En allsidig børste som fungerer utmerket for både foundation og concealer. Den gir en jevn og feilfri påføring.

FLAER202 Precision Contour Brush En liten, presisjonsbørste som er ideell for å konturere små områder som nesen og under kinnbenene.

FLAER201 Angled Cheek Brush Denne vinklede børsten er perfekt for å påføre rouge og bronzer. Den vinklede formen gjør det enkelt å følge ansiktets konturer og skape en naturlig finish.

FLAER209 Buffing Concealer Brush Perfekt for å buffe concealer under øynene og på andre små områder. Å ha to stykker gjør det enkelt å bruke forskjellige nyanser.

FLAER206 Precision Highlighter Brush Disse børstene er perfekte for å påføre highlighter med presisjon. Å ha to stykker gjør det enkelt å bruke forskjellige nyanser.

FLAER301 Tapered Blending Brush En avsmalnende børste som er ideell for å blande ut øyenskygger i globallinjen og skape en myk overgang mellom farger.

FLAER303 Small Crease Blending Brush En liten børste som er ideell for å blande ut øyenskygger i globallinjen og skape dybde.

FLAER302 Rounded Blending Brush Disse runde børstene er perfekte for å blande ut øyenskygger og skape en myk overgang mellom farger. Å ha to stykker gjør det enkelt å bruke forskjellige nyanser.

FLAER403 Smokey Eyeshadow Brush En børste som er designet for å skape en sotet øyensminke. Den er perfekt for å blande ut mørke øyenskygger.

FLAER401 Flat Eyeshadow Brush En flat børste som er ideell for å pakke på øyenskygge på øyelokket.

FLAER406 Angled Brow Brush En vinklet børste som er ideell for å fylle inn og forme øyenbrynene med presisjon.

Hvilke er dine favorittbørster? Del gjerne dine tips i kommentarene!💕💕😍

Klem Johanna ❤️❤️

Mini Eyes Makeup Brush Kit
407 Detailed Duo Eyeshadow Brush
You Got This! Brush Kit
Ace Your Base Tool Kit Gift Box
Mini Base Makeup Brush Kit
Johanna Millerhovf
Beauty Star
10/11/24-19:30(redigert 10/11/24-19:19)

MILK Makeup Highlighter Stick - naturlig glød

Jeg har hatt gleden av å prøve alle fire nyansene, og jeg må si at jeg er imponert. Hver nyanse har sin egen unike sjarm og kan brukes til å skape forskjellige looks avhengig av anledning og humør. Jeg elsker hvor lett de er å påføre og hvordan de smelter inn i huden for en naturlig finish. I tillegg er det så praktisk å ha dem i stikkform – perfekt for å ha i vesken og bruke når som helst i løpet av dagen.

Dessuten er de fylt med pleiende ingredienser som mango- og avokadoolje, noe som gjør at huden din ikke bare ser fantastisk ut, men også føles fantastisk.

Nyanser

Lit: En vakker champagne-nyanse når du vil ha en diskret, men likevel merkbar glød. Lit er ideell for lysere hudtoner og gir en elegant touch til sminken din.

Flare: En varm gullnyanse som gir glød når du vil fremheve brunfargen din. Flare passer utmerket for medium til mørkere hudtoner og gir en gyllen finish.

Strobe: Strobe er perfekt for alle hudtoner og gir en magisk glødende glød.

Spark: En roségullnyanse som passer alle hudtoner og gir en myk, rosig glød.

Her er noen tips til hvordan du kan bruke dem:

På kinnbenene: Påfør direkte på kinnbenene og blend ut med fingrene eller en børste for en naturlig glød. Under øyenbrynene: Gi øynene dine et løft ved å påføre litt highlighter under øyenbrynsbuen. På amorbuen: For å få leppene dine til å se fyldigere ut, påfør en liten mengde på amorbuen. På neseryggen: En lett sveip på neseryggen kan gi ansiktet en mer definert look. På øyelokkene: Bruk som en kremøyenskygge.

Har du prøvd noen av MILK Makeup Highlighter Sticks? Hvilken nyanse liker du best? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene nedenfor! ❤️❤️

Ha det fint!

Klem Johanna

Highlighter Stick Flare
Johanna Millerhovf
Beauty Star
03/11/24-16:00(redigert 03/11/24-15:56)

Flytende glød fra Benefit

I dag vil jeg dele en virkelig fin produkt – Benefit Dew-la-la Liquid Glow Highlighter. En flytende highlighter som forsterker gløden i huden.

Nyanser

Aurora Aurora er en av de mest populære nyansene i Dew-la-la-serien. Denne highlighteren gir en naturlig glød, og jeg påfører den i T-sonen.

Raya Denne lyse nyansen bruker jeg på haken og over leppen for ekstra glød. Passer for den lyseste hudtonen som eneste glødprodukt hvis man bare vil bruke én nyanse.

Lumi Er den mørkeste av de jeg bruker og går mot en bronzenyanse som er mørkere. Jeg påfører den som en bronzer og ned mot kjeven for å få dybde.

Nova Denne nyansen er også mørkere i tonen, lik en tan-nyanse som jeg påfører på kinnbenene for å få en bronset look.

Hvordan Bruker Du Dew-la-la Liquid Glow Highlighter?

En god base gjør at produktet sitter bedre og ser mer naturlig ut. Bruk highlighteren på de høyeste punktene i ansiktet – kinnben, neserygg, amorbue og under øyenbrynene. Dette fremhever dine naturlige trekk og gir en vakker glød.

Bruk en makeup-svamp eller fingertuppene dine for å blande highlighteren inn i huden. Jeg bruker en børste for å påføre.

Dew-la-la Liquid Glow Highlighter er byggbar, noe som betyr at du kan tilpasse intensiteten etter dine behov.

Har du prøvd noen av disse nyansene?

Del gjerne dine erfaringer og tips i kommentarene nedenfor!

Klem Johanna ✨

Dew-la-la Liquid Glow Highlighter Aurora Gift
Johanna Millerhovf
Beauty Star
31/10/24-16:30(redigert 30/10/24-08:30)

Glow & Lange vipper

Når det kommer til å oppnå en naturlig og strålende glød, er MILK Makeup Bionic Glow i nyansene Reality og Virtual et must i sminkepungen din. Disse innovative produktene er designet for å fremheve hudens naturlige skjønnhet og gi deg den ettertraktede “glow from within”-looken.

Nyanserne Reality og Virtual er perfekte for å skape en jevn hudtone. Disse produktene kan brukes på flere måter – som highlighter, blandet med din foundation, eller til og med på kroppen for en ekstra touch av glamour.

For å bruke Bionic Glow, start med ren og fuktet hud.

Påfør din vanlige foundation og concealer. Bruk deretter fingertuppene eller en sminkebørste for å påføre Bionic Glow i nyansen Reality på de høyeste punktene i ansiktet – kinnben, neserygg, amorbue og under øyenbrynene.

For en ekstra dimensjon, påfør nyansen Virtual på de samme områdene eller bland den med Reality for en skreddersydd glød.

Løft Dine Vipper

Ingen look er komplett uten fantastiske vipper! KUSH Mascara - Boom Black gir vippene dine et superløft og en intens svart farge som virkelig får øynene dine til å poppe.

KUSH Mascara - Boom Black inneholder hjerteformede fibre som omslutter hver vippe for å skape en fyldig look.

Påføringen er enkel og smidig takket være den spesialdesignede børsten som fanger opp hver vippe fra rot til tupp, den er perfekt å bygge opp flere lag hvis man ønsker en mer dramatisk look.

Hvilken er din favoritt fra Milk Makeup?

Bionic Glow Reality
KUSH Mascara - Boom Black
Johanna Millerhovf
Beauty Star
31/10/24-08:00(redigert 31/10/24-09:02)

Min Brynrutine med Benefit-produkter

Å ha veldefinerte og formede øyenbryn kan virkelig løfte hele ansiktet. Her er to fantastiske produkter jeg bruker fra Benefit i min daglige brynrutine: 24-Hour Brow Setter Eyebrow Gel og Brow Microfilling Pen.

Brow Microfilling Pen

Jeg begynner med Benefit Brow Microfilling Pen i nyansen 3.5 Medium Brown. Denne pennen er fantastisk for å skape naturlige, hår-lignende streker som fyller i tynne områder og gir et microblading-lignende resultat.

Jeg bruker pennen med oppadgående bevegelser for å etterligne naturlige brynshår. Jeg begynner ved den indre delen av brynet og jobber meg utover. For et mer definert utseende, går jeg over samme område flere ganger til jeg er fornøyd med fyldigheten.

Etter å ha fylt i brynene, bruker jeg Benefit 24-Hour Brow Setter Eyebrow Gel for å holde dem på plass hele dagen. Denne gelen er klar og gir en laminert effekt som virkelig holder. Her må jeg si at den gir et skikkelig fint resultat. Jeg liker virkelig at det ser litt laminert ut, akkurat passe.

Benefit 24-Hour Brow Setter Eyebrow Gel

Jeg bruker den dobbeltsidige børsten for å påføre gelen. De lange børstehårene hjelper til med å fordele produktet jevnt fra rot til tupp, mens de korte børstehårene hjelper til med å forme og skulpturere brynene.

Lamineringseffekt: For å oppnå en laminert look, bruker jeg den flate delen av børsten for å presse brynshårene opp mot huden og fikse dem på plass.

Ha det fint! Klem Johanna

All Brow't That Cheddar Gift Box
So Eggstra Brows - Brow Pencil, Brow Wax & Brow Gel Christmas Beauty Set 3/3
Bigtime Brow Minis Shade 3
Brow Haul Of Fame - Brow Pencil, Brow Gel & Brow Setter Makeup Kit Shade 5
Brow Microfilling Pen 3.5 Medium Brown