/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Lena
Beauty Star
16/01/26-09:12(redigert 16/01/26-09:16)
    • Jeg ble kjent med bodyshop sine produkter på 90 tallet da jeg var lita ca 10 år gammel. Disse to produktene ble jeg kjent med for over 11 år siden. Jeg hadde Camelia kremen som jeg likte veldig godt. Og min søster hadde Kukui kremen som jeg fikk lov å prøve av henne. Husker jeg likte begge produktene veldig godt så sluttet dem å selge dem. Å nå har dem endelig kommet tilbake igjen 😊💖 håper jeg får lov å vinne disse to 🤩
Japanese Camellia Body Cream 300 ml
Hawaiian Kuikui Body Cream 300 ml
Una
Beauty Star
16/01/26-09:11

Jeg husker godt første møtet mitt med body shop, jeg var vel ca 10 år og var på shopping med mamma.

"Den leppestiften vil jeg ha" sa jeg mens jeg pekte på en hot pink leppstift. 💄😂 og det ble min første leppestift.

Jeg vil gjerne teste ginseng og rice mask eller en balsam med ginger i.

Chinese Ginseng & Rice Clarifying Polishing Mask 75 ml
Ginger Scalp Care Conditioner 250 ml
Iryna
Beauty Pro
16/01/26-08:55

Jeg hørte om dette merket for første gang på Instagram. En venninne anbefalte Shea Body Lotion, og duften viste seg å være helt utrolig. Den lukter veldig luksuriøst 💛💛💛

Shea Body Lotion 200 ml
Carmen
Beauty Star
16/01/26-08:46

husker byturer som lita jente. alle prøvene av produkter og displeyene, spennende. nå kunne jeg tenkt meg å prøvd deres bodyscrubber

Pink Grapefruit Body Yogurt 200 ml
Mango Body Scrub 240 ml
Carmen
Beauty Beginner
16/01/26-08:36
Josefine
Beauty Pro
16/01/26-08:36

Jeg husker så godt at alle vennene mine hadde leppepomader og body butter med jordbær og andre frukter. Det var der alle fikk sine første hudpleie peodukter fra, alle var så misunlige❤

Moushtaq <3
Beauty Pro
16/01/26-08:29

Åååå, fikk helt flashback :D. Mitt minne med The Body Shop vil jeg si nok ha vært da jeg var innom butikken som liten og legit forelsket i alle de deilige duftene. Husker fortsatt at jeg stod der og luktet på mango body butter, og ville legit nesten ville ta med hele butikken hjem🥭

Hmmm.. nå/i dag gleder jeg meg til å prøve noen av Body shops nyeste favoritter, som blant annet fuktighetsgivende Pink Grapefruit Body Yogurt , Caramel Cuddle Body Yogurt +++++ Grapeseed Glossing Serumen :D 💛

Ragnhild
Beauty Pro
16/01/26-08:24

Jeg husker veldig godt da The Body Shop åpnet sin første butikk i Trondheim på handlesenteret City Syd. Dette var i 1996 og jeg gikk på videregående skole, og det var alltid stor stas å ta bussen til City Syd. Første butikk vi gikk innom var alltid The Body Shop.

Jeg har lyst til å prøve alle produktene i den nye Sleep-serien.

Sleep Calming Pillow Mist 100 ml
Sleep Relaxing Hair & Body Wash 200 ml
Sleep Balmy Body Cream 200 ml
Sleep Relaxing Massage Oil 100 ml