/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Merete🦋
Beauty Beginner
16/01/26-17:28

Jeg har alltid ELSKET kokoskremen til body shop, og har brukt den siden jeg gikk på vgs for over 20 år siden! 﫣 favoritten er denne deilige lette, og veldig fuktighetsgivende rike bodylotionen- trekker godtinn, fukter godt og lukter himmelsk殺

Coconut Body Lotion 200 ml
Elea
Beauty Pro
16/01/26-17:06

Husker så godt mitt første møte med The Body Shop og hvor stort det var! Var på besøk hos kusinen min som bodde en time unna, og det var nærmeste Body shop-butikk på den tiden. Hadde spart opp penger fra bursdagen min like før, og det var som en velduftende drøm å komme inn i butikken. Kusinen min hadde alltid fortalt meg om produktene og jeg hadde sett de i magasiner, men aldri testet selv. Vi brukte så lang tid inne i butikken for å se, lukte og ta på de ulike produktene, og det var såå vanskelig å bestemme seg - jeg ville jo kjøpe alt. Endte opp med å kjøpe en body butter og en shower gel, begge med jordbærduft, som ble pakket inn i gjennomsiktig cellofan. Var så fornøyd og kry at jeg måtte ta med produktene og bruke de etter svømmingen på skolen, og alle de andre jentene i klassen var så misunnelig! Ble mange flere produkter derfra med tiden, men de to produktene vil alltid være nostalgiske og bringe frem gode minner for meg, selv nå tjue år senere💖 Nå kunne jeg tenke meg å teste noen produkter fra The Body Shop som jeg ikke har prøvd før, og det er Edelweiss-hudpleien ✨

Edelweiss Intense Smoothing Day Cream 50 ml
Edelweiss Daily Serum Concentrate 30 ml
Lana
Beauty Pro
16/01/26-14:48

i 4 år har jeg brukt produkter fra the body shop og det er enda min favoritt✨ huden min har fått en stor endring takket være produktene deres har jeg en soft, fuktig og hydrert hud ved å bruke deres body cream✨❤

Sleep Relaxing Hair & Body Wash 200 ml
Pink Grapefruit Body Yogurt 200 ml
Neringa Puidoke
Beauty Pro
16/01/26-11:44

My first product of The body shop was moringa shower gel and body cream which i got as a gift. And it was amazing smell❤Now i want to try something like mask or body shop makeup , hair products, because never tried.

My first product of The body shop was moringa shower gel and
Silje
Beauty Star
16/01/26-11:16

Første minnet mitt av The Body Shop er en gavepakke med jordbærduft jeg fikk til jul da jeg var tenåring. Lukten var frisk og vanedannende, mer naturlig enn det jeg ellers hadde prøvd. Det skulle vise seg å bli starten på mitt eventyr med The body shop!

Nå er jordbærduften for meg blitt noe nostalgisk. Den tar meg tilbake til den tiden da alt var litt enklere, og da små ting – som en gavepakke på badet, ga meg gleder i hverdagen. Det er en lukt jeg fortsatt legger merke til, nettopp fordi den bærer med seg et minne, mer enn bare en duft.

Coconut Body Scrub 240 ml
Fay Susann
Beauty Pro
16/01/26-10:08

Mitt aller første minne av The Body Shop er body butterne på 90-tallet 🤍 Alle luktene, de fargerike boksene – jeg var helt avhengig og følte meg så voksen som hadde dem på badet.

Almond Milk Body Yogurt 200 ml
Kristina
Beauty Star
16/01/26-10:08

Denne masken er en forlengelse av den jeg hadde før. Jeg begynte å bruke den da de fortsatt hadde store krukker. Det var en nattmaske, og huden så ut som en nyfødt, strålende og veldig fuktet etterpå. Så denne engangsversjonen er flott når du trenger å reise eller slappe av før du legger deg. God lukt og super effekt etterpå.

Edelweiss Serum Concentrate Sheet Mask 21 ml
Linda
Beauty Pro
16/01/26-10:03

Jeg er jo såpass voksen at jeg husker når The Body Shop åpnet sin første butikk i Oslo på slutten av 80-tallet. Det var jo bare så spennende, og vi måtte selvfølgelig innom hver gang vi dro til byen. Husker så godt den herlige lukten som slo mot deg da du åpnet døren.

Brazilian Cupuacu Skrub 300 ml
Tahitian Tiare Body Wash 250 ml