/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Mirela
Beauty Star
18/01/26-07:50

Jeg liker TBS fordi de er økologiske og Fairtrade. Jeg har prøvd kroppsyoghurten og kroppssmøret deres. Kroppsyoghurten er fantastisk 🤩🤩 Den har en geléaktig konsistens, smører seg ut og absorberes veldig lett! Kroppssmøret passer bedre for vinteren, fordi det er ganske tykt. Jeg har ikke sensitiv hud, så duften plager meg ikke.

Pink Grapefruit Body Yogurt 200 ml
Malin
Beauty Star
17/01/26-22:25

alltid elsket de mini håndkremene😍fantastiske lufter og helt gull å ha i både lommer og vesker.

Sleep Relaxing Hair & Body Wash 200 ml
Brazilian Cupuacu Skrub 300 ml
Marianne
Beauty Beginner
17/01/26-08:58

Disse to produktene var mitt første møte med bodyshop 😀 Brukte alltid lang tid i butikken, måtte jo lukte på mange av produktene. Lukta jo helt nydelig.

Mango Body Butter 200 ml
Coconut Shower Cream 250 ml
Victoria
Beauty Pro
17/01/26-01:56(redigert 17/01/26-01:57)

Mitt første minne fra The Body Shop er fra da butikken fortsatt var nær meg, før den dessverre la ned. Nå er nærmeste butikk omtrent 4 timer unna. Jeg slet mye med kviser i tenårene, og fikk anbefalt Tea Tree Oil – og den hjalp virkelig! Jeg endte opp med å kjøpe den flere ganger💚

Jeg elsker alt Japansk, og derfor ønsker jeg å prøve Japanese Camellia Body Cream og Glowing Cherry Blossom Shower Gel – de høres helt fantastiske ut🌸

Japanese Camellia Body Cream 300 ml
Elena
Beauty Pro
16/01/26-23:45

Mitt første minne med The Body Shop er den ikoniske Mango Body Butter – den intense duften og den rike konsistensen gjorde meg helt avhengig. Det var første gang jeg opplevde et body butter som faktisk ga langvarig fukt og føltes luksuriøst på huden. I dag står også Charcoal Face Mask høyt på ønskelisten min – perfekt for dyprens når huden trenger en skikkelig detox ✨

Mango Body Butter 200 ml
Charcoal Pore-Minimising Mask 75 ml
Serina
Beauty Pro
16/01/26-21:31

mitt første minne fra the body shop er mango body butter, vet ikke om de har den ennå, men pleide å kjøpe den fast før. funket utrolig bra.

Mango Body Scrub 240 ml
Mango Body Butter 200 ml
Mango Hand Balm 30 ml
Emilie
Beauty Pro
16/01/26-21:10

Husker første gang jeg var inne i en body shop butikk og husker at det var vedlig spennende og mange deilige lukter. Har brukt youghert lotion i mange år og elsker konsistensen, lukten og at den trekker fort inn og huden føles funtig i lang tid etter. Å har virkelkg å savnet å bruke den og teste ut nye pridukter

Mango Body Yogurt 200 ml
Jeanette
Beauty Star
16/01/26-18:23

Mitt første møte med The Body shop var cocoa butter serien, øyenskyggene, white musk og den blanke mascaraen. Vi var flere venninner som elsket disse produktene og det er skikkelig nostalgi og gir gode minner å tenke på dem. Dessverre ekstisterer ikke flere av disse produktene i dag og jeg kan bare en dag håpe at de kommer tilbake slik at datteren min også får prøve disse ikoniske produktene. Men det finnes fortsatt mye bra hos The Body shop og jeg elsker bla.alle body butterne og tea tree scruben.

Pink Grapefruit Body Yogurt 200 ml
Coconut Body Lotion 200 ml
Body Butter Almond Milk Almond Milk 200 ml
Mango Hand Balm 30 ml
Mango Body Butter 200 ml