/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Elea
Beauty Pro
30/01/26-08:15

Månedens skjulte perle i januar er denne fantastiske fuktighetskremen fra Chanel ✨ Den er utrolig lett i konsistensen, men gir så mye fuktighet og glød - både på grunn av de fuktighetsgivende ingrediensene men også på grunn av de lysreflekterende partiklene.

Dette er den perfekte base for dager uten sminke der du bare ville skinne litt ekstra, men den er også supergod som en base under sminke!

Less is more med denne kremen, og en flaske varer lenge. Kommer med en praktisk pumpe slik at du får den perfekte mengde produkt

HYDRA BEAUTY CAMELLIA WATER CREAM Illuminating Hydrating Fluid
Tina
Beauty Star
26/01/26-18:36(redigert 26/01/26-18:39)

Jeg må bare dele noe som har vært en game-changer for huden min!

Jeg har lenge slitt med utbrudd og ujevn tekstur, og både eksfolierende syrer og oljerens fungerte dårlig for meg. Den største forskjellen kom først da jeg byttet til en squalane-basert oljerens og begynte å bruke produkter med azelainsyre og retinal.

• Squalane - ligner hudens egne oljer og tetter ikke porene.
  • Azelainsyre - reduserer rødhet, eksfolierer skånsomt og jevner ut hudtonen.
  • Retinal - fungerer raskere enn retinol og forbedrer hudtekstur, reduserer fine linjer og gir en klarere hud over tid.

Endelig kjenner jeg at hudpleien faktisk gjør en forskjell😍

Hva er dere favorittingrediens?

Squalane Cleanser 240 ml
Azelaic Acid 10% Serum 30 ml
Retinal 0.2% Emulsion 15 ml
Revive Eye Serum: Ginseng + Retinal 30 ml
Elea
Beauty Pro
25/01/26-12:49

Sensai Silky Purifying Milky Soap Step 2

Har forelsket meg helt i Sensai etter at jeg prøvde noen fuktprodukter derfra, så nå har jeg akkurat begynt å teste en rens derfra. Bruker denne som siste rens etter at jeg har fjernet sminken eller eneste rens om morgningen.

Det er en silkemyk rensemelk: veldig behagelig og ansiktet føles så friskt og rent etter bruk! Den er så utrolig drøy i bruk, så det eneste som kanskje trekker litt ned er at det kommer ut litt for mye produkt fra pumpen.

Dette er siste steg av Sensai sin anbefalte doble renserutine, så skal ikke se bort fra at jeg også må prøve en step 1-rens fra samme merke. Med andre ord kan denne rensen absolutt anbefales!

Sensai Silky Purifying Milky Soap Step 2  Har forelsket meg
Silky Purifying Milky Soap Step 2 150 ml
Elena
Beauty Pro
23/01/26-12:21

Glow on a Friday hits different ✨

Charlotte's Hydration Revival Skincare Discovery Set
Floresa Thaqi
Beauty Pro
22/01/26-08:50

Dette var det aller første jeg prøvde, og jeg hadde utrolig gode opplevelser med både Charcoal Pore Minimizing Mask og Aloe Calming Toner 🫶💚

Dette er noe jeg kjøpte mange av hele tiden, og jeg bruker fremdeles masken i dag. Produktene har alltid vært en del av min rutine, og jeg har alltid anbefalt dem videre, noe jeg fortsatt gjør 🤍🔒Før enhver "viktig" anledning brukte jeg masken, og det holder jeg fast ved fremdeles. Jeg kan alltid regne med at sminken ser glødende ut etter å ha brukt masken✨

The Body Shop har så utrolig gode produkter med fine ingredienser, og ikke minst produkter som gir ønsket resultat.

Dette var det aller første jeg prøvde, og jeg hadde utrolig
Ina
Beauty Star
22/01/26-08:44

Mitt første møte med The body shop var når de åpnet butikk i Trondheim, og når body butter med kokos først ble en greie i Norge. Har ikke prøvd så mye fra dem etter det.

Charcoal Pore-Minimising Mask 75 ml
Bia
Beauty Pro
20/01/26-01:31

Heii! mitt første minne va da jeg var ung og ikke fikk lov å bruke sminke. Men jeg fikk lov å ha hudcare osv. Mamma va fullt overbevisst at det ikke fantes sminke på The Body Shop.. Jeg fant en Lip tint (som er den fineate liptinten jeg har noensinne brukt) og klart å overbevise mamma til å tro på at det var en mini parfyme.. da fikk hu kjøpt den til meg!

Sleep Relaxing Hair & Body Wash 200 ml
Pink Grapefruit Body Yogurt 200 ml
Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Fuchsia You
EmmaKkm
Beauty Star
18/01/26-12:56

Jeg er født på slutten av 80 tallet, og mitt første møte med The Body Shop var også mitt første møte med wellness💚

Jeg husker jordbær leppepomaden som luktet helt himmelsk, White Musk-parfymen jeg “lånte” fra storesøsteren min, og de kremete kokos body butterne som gjorde badet til et lite fristed.

Det var første gang skjønnhet handlet om å ta vare på seg selv. Ikke bare se bra ut. Den følelsen sitter fortsatt i.

Tea Tree Daily Solution 50 ml
Bulgarian Peony Body Wash 250 ml