/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Ingrid
Beauty Pro
15/04/26-11:15
Jeg har vært såå heldig å få prøve denne kremen fra Bubble😊 denne er for moden hud, etter påføring blir huden myk og glatt, pg føles ikke stiv. Den trenger raskt inn i huden og føles ikke klissete. Et stort pluss for at den er parfymefri, og vegansk. Min hud trengte bare en push fra flasken, slik at denne flasken har man lenge😊 Jeg anbefaler virkelig denne kremen for moden hud.
Jeg har vært såå heldig å få prøve denne kremen fra Bubble😊
Stine
Beauty Pro
08/04/26-17:41

Noen som har tips til en øyekrem som fukter? sliter med at huden under øynene er tørre..

Heidi Kristin.✨50+.
Beauty Star
07/04/26-14:42

Har hatt så lyst til å teste Biotherm's lectrolyte dewy gel,10H Og rett før påske klarte jeg ikke la være..(det hjalp jo at den var litt nedsatt i prisen.) Veldig glad jeg kjøpte den minste 30 ml flasken. Dessverre gjør den ingenting for huden min,merker intet av det den beskriver seg som:ingen fukt,plump,tekstur eller effekt på linjer. Mulig den passer bedre til en yngre hud.~~

Har hatt så lyst til å teste **Biotherm's lectrolyte dewy
Aquasource+ Electrolyte Dewy Gel 100H 100 ml
Elea
Beauty Pro
06/04/26-06:18

Er på jakt etter en bodylotion-favoritt, og har nå begynt å teste denne fra Ole Henriksen. Den lukter utrolig godt uten å bli too much, gir godt med fukt og holder på fuktigheten lenge. Jeg syns det tar litt lenger tid å smøre den ordentlig ut kontra mange andre lette bodylotions, men til gjengjeld kjennes det ikke ut som denne er klissete eller ligger som et lag utenpå huden. Jeg velger å se på det som en fin måte å roe ned på og gi meg selv litt egentid & egenpleie, og har begynt å like dette ritualet 🧖🏼‍♀️💗

Er på jakt etter en bodylotion-favoritt, og har nå begynt å
Touch Nourishing Body Lotion 400 ml
Silje
Beauty Pro
05/04/26-14:31

Truth Juice Daily Cleanser fra Ole Henriksen er en av mine favoritter når det kommer til rens💛✨ Den er faktisk på tilbud nå også.

Elsker å starte dagen med denne! Lukter så friskt og deilig. Føler meg umiddelbart mer fresh etter bruk, og føler glød både på utsiden og innsiden 🤭✨ Renser huden godt og skånsomt. Kan varmt anbefales 🐣

Truth Juice Daily Cleanser fra Ole Henriksen er en av mine
Truth Juice Daily Cleanser 147 ml
Tonje
Beauty Star
01/04/26-09:49(redigert 02/04/26-09:14)

Har brukt dette serumet en stund. Jeg slet med dehydrert hud, og dette serumet er helt magisk. Huden min har aldri vært så hydrert før, huden jevnet seg ut og rødheten ble dempet. anbefales virkelig.

Deep Sea Droplet Serum 60 ml
Ragnhild
Beauty Pro
31/03/26-07:07

Beauty ELSK: Jeg legger meg ikke én eneste kveld uten øyekrem, hudkrem og leppemaske.

Lancôme er min mangeårige favoritt som jeg kjøper igjen og igjen for hudpleie, mens Laneige er et litt nyere favorittmerke for leppepleie.

Lip Sleeping Mask Berry
Rénergie Yeux Eye Cream 15 ml
Rénergie Multi-Lift Nuit Night Cream 50 ml
Elea
Beauty Pro
18/03/26-17:32

❤️ Shiseido - Ultimune Power Infusing Concentrate Serum ❤️

Har testet dette serumet sammen med øyekrem, dagkrem og nattkrem fra samme merke. Den geleaktige teksturen trekker raskt inn i huden og gir umiddelbar effekt. Huden blir med en gang fuktet, plumpet og glødende. Har etter noe tid begynt å se en forbedring på tekstur, linjer og fasthet. Ingen irritasjon eller negative effekter på min hud som kan være litt sensitiv. Tvert i mot opplever jeg huden som mindre rød og mer motstandsdyktig.

❤️ Shiseido - Ultimune Power Infusing Concentrate Serum ❤️
Ultimune Power Infusing 120 ml