/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Thomas
Beauty Star
19/01/25-14:20
Veldig fornøyd med brun mascara . Synes sort blir litt for markerende. Matcher bra med brynene . 😉
Wonder Perfect Mascara 4D 02 Perfect Brown
Nasha
Beauty Beginner
17/01/25-21:24
Hi, I must settle on a good skincare brand for mature skin. My focus is on having an even skin tone, reducing aging, and reducing deep pores. Can I have a suggestion for the best brand, please? I am presently using garnier clay mask, scrub, vitamin c serum, vitamin c night cream and loreal antiaging day cream.
Mari
Beauty Star
14/01/25-07:27
Til vinters bruk anbefaler jeg lancome sin hydra zen krem, den gir mye fukt gjennom hele dagen og gjør at jeg ikke får tørr hud. Pleier bruke et serum under med hyaluron i. Nå ser jeg også at hydra zen kommer med solfaktor- det er et stort pluss å slippe solkrem i tillegg til dagkrem
Til vinters bruk anbefaler jeg lancome sin hydra zen krem,
Olga
Beauty Star
10/12/24-11:10(redigert 14/12/24-11:35 )
Anbefaler produktene fra The Ordinary – den perfekte gaven (ikke bare til jul) for huden din! 🎄✨ Hvis du leter etter effektive løsninger for hudens ujevnheter og ønsker å gi den ekstra glød, er Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner og Retinol 1% i Squalane et absolutt must-have! 💧💎 Jeg ser personlig store resultater – huden føles glatt, strålende og ser sunnere ut. 🪞🌟 Ta vare på deg selv eller noen du er glad i denne julen – huden din vil takke deg! 🎁.
Anbefaler produktene fra The Ordinary – den perfekte gaven
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 100 ml
Retinol 0.2% in Squalane 30 ml
Carmen
Beauty Star
08/12/24-09:49
Enemoey Nå har det gått ca to måneder siden jeg vant disse produktene. Tar meg selv i å strekke meg oftere til disse enn produktene fra hudsalong. Digger cleanseren da den gir en fløyelsmyk hud, lukter godt og er god å jobbe med. Merker jeg gidder å jobbe inn cleanseren bedre med denne, da den er så digg. Maska er klissete men gir huden ro. Har fått mindre poser under øynene, glattere og jevnere hud. Føler selv huden har mere spenst enn tidligere.Produktene lukter godt og flere produkter er satt på ønskelista. Helt vilt fornøyd! Anbefales
Enemoey  Nå har det gått ca to måneder siden jeg vant disse
Masque Peel Off C10 6x5 ml
Repair Cream 30 ml
Soft Cleanser 150 ml
MAB
Beauty Pro
06/12/24-13:16
Hudpleie rutine: Jeg har begynt å bruke cicaflate fra Avene og er helt obsessed over hvor bra denne er. Bruker denne på kvelden og under sminke og har blitt et must i hverdagen min.  Dette er det eneste faste produktet i min hudpleie rutine. Ellers pleier d å variere mellom Cosrx AHA/BHA, Cosrx BHA, Cosrx Poreless Power, Glow Serum fra Beauty og Jeason, Basiron Gel 10% og La roche Posay Cicaplast. Dette avhenger av hva huden min har behov for den dagen
AHA/BHA Clarifying Treatment Toner 150 ml
BHA Blackhead Power Liquid Facial Toner 100 ml
Two In One Poreless Power Liquid Facial Toner 100 ml
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
27/11/24-23:43
Ofte har man lyst til å prøve en ny hudpleieserie, men det er mange penger å bruke på noe uten å vite om produktene passer deg eller ikke. 😅 Derfor synes jeg at disse "prøvepakkene" er helt geniale! Du får med alt du trenger for en komplett hudpleie, og de selges til en meget overkommelig pris!! 🤩👌🏼 Jeg bestilte Lancôme Genefiqie/Renergie med serum, dag, natt og øyekrem. I tillegg til Clinique Smart Repair og Clinique Moisture Surge. Moisture Surge er ikke nytt for meg, men en klassiker jeg alltid må ha i skapet. Og disse små krukkene er geniale når du skal på tur siden de tar så liten plass!😊 Serien fra Lancôme ga meg dessverre ikke så mye, så her sparte jeg masse penger på å ikke gjøre et bomkjøp på full size. Clinical Repair bruker jeg akkurat nå, med litt forvirrende resultater så jeg har spurt hudpleier her inne om hjelp. Men heldigvis er vi ikke alle like, så det som kanskje ikke helt fungerer for meg kan være akkurat hva du trenger! 😊 Og et hett tips er å kjøpe en prøvepakke av nettopp dine favoritter. Sammenligner du prisen med full size så vil du bli ganske så overrasket! 😁👌🏼💵
Ofte har man lyst til å prøve en ny hudpleieserie, men det
Rénergie H.P.N. 300-Peptide Cream Gift Box
Moisture Surge Megastars Set
Smart Ageless Smart Ageless Set
Ewelina Marta
Beauty Pro
26/11/24-10:23(redigert 26/11/24-10:24 )
Jeg alltid trodde at jeg bruker mange hudpleieprodukter, men når jeg tok bilde av det jeg bruker på morgen ble jeg overrasket at det ikke er så mange som mannen og sønnen min prøver å påsto 💙 Dagen begynner med ansiktrens. Jeg liker best Clinique sine produkter til det. Akkurat nå bruker jeg All about Clean Foaming facial Soap, men vanligvis er det Clinique Liquid Facial Soap for oily skin. Etter det bruker jeg Clinique Clarifying Lotion 3. Den inneholder Alcohol og Salicylic Acid men jeg liker følelse av rent hud og denne toner hjelper å fjerne alle urenhet som er blitt igjen på min oily huden. For å ikke dehydrere helt huden pleier jeg å bruke face mist eller termal vann. Akkurat nå bruker jeg den fra Avene før det brukte jeg face mist fra Mario Badescu. Grunnen er først og fremst at jeg bruker toner med alkohol men også for å få litt fuktighet på huden før jeg tar på andre produkter. Jeg leste en gang at fuktig hud absorberer bedre andre produkter og jeg liker den reglen så jeg holder meg fast til det 😊 Neste i kø er nemlig The 6 Peptider Skin Booster fra Cosrx. Den har flyttende konsisten og den forbereder huden for serumet. Av og til bruker jeg istedet Fat Water fra Fenty Skin. Når det gjelder serum så akkurat nå er det Kiehls Hydro Plumpimg Serum. Jeg er stor fan av merke og jeg liker alle deres produkter og det serumet gir masse fuktighet til huden. Mens serumet trekker seg inn tar jeg på øyekrem. Takket deres anbefalinger her på community fant jeg nytt favoritt fra COSRX, Advanced Snail Peptide. Elsker konsistens i den. Min nummer to favoritt er Kiehl's Creamy Eye Treatment With Avocado eller Clinique All About Eyes Eye Cream - Rich. Den første liker jeg veldig godt på sommer og den andre på vinteren. Til slutt min all time favoritt Kiehl's Ultra Facial Cream. Og etterpå kommer make up. Men det tar vi opp en annen dag 😄
Jeg alltid trodde at jeg bruker mange hudpleieprodukter, men
Liquid Facial Soap Oily Skin 200 ml
Clarifying Lotion 3 400 ml
Hydro-Plumping Serum 50 ml