/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Siste
Ewelina Marta
Beauty Pro
26/11/24-10:23(redigert 26/11/24-10:24 )
Jeg alltid trodde at jeg bruker mange hudpleieprodukter, men når jeg tok bilde av det jeg bruker på morgen ble jeg overrasket at det ikke er så mange som mannen og sønnen min prøver å påsto 💙 Dagen begynner med ansiktrens. Jeg liker best Clinique sine produkter til det. Akkurat nå bruker jeg All about Clean Foaming facial Soap, men vanligvis er det Clinique Liquid Facial Soap for oily skin. Etter det bruker jeg Clinique Clarifying Lotion 3. Den inneholder Alcohol og Salicylic Acid men jeg liker følelse av rent hud og denne toner hjelper å fjerne alle urenhet som er blitt igjen på min oily huden. For å ikke dehydrere helt huden pleier jeg å bruke face mist eller termal vann. Akkurat nå bruker jeg den fra Avene før det brukte jeg face mist fra Mario Badescu. Grunnen er først og fremst at jeg bruker toner med alkohol men også for å få litt fuktighet på huden før jeg tar på andre produkter. Jeg leste en gang at fuktig hud absorberer bedre andre produkter og jeg liker den reglen så jeg holder meg fast til det 😊 Neste i kø er nemlig The 6 Peptider Skin Booster fra Cosrx. Den har flyttende konsisten og den forbereder huden for serumet. Av og til bruker jeg istedet Fat Water fra Fenty Skin. Når det gjelder serum så akkurat nå er det Kiehls Hydro Plumpimg Serum. Jeg er stor fan av merke og jeg liker alle deres produkter og det serumet gir masse fuktighet til huden. Mens serumet trekker seg inn tar jeg på øyekrem. Takket deres anbefalinger her på community fant jeg nytt favoritt fra COSRX, Advanced Snail Peptide. Elsker konsistens i den. Min nummer to favoritt er Kiehl's Creamy Eye Treatment With Avocado eller Clinique All About Eyes Eye Cream - Rich. Den første liker jeg veldig godt på sommer og den andre på vinteren. Til slutt min all time favoritt Kiehl's Ultra Facial Cream. Og etterpå kommer make up. Men det tar vi opp en annen dag 😄
Jeg alltid trodde at jeg bruker mange hudpleieprodukter, men
Liquid Facial Soap Oily Skin 200 ml
Clarifying Lotion 3 400 ml
Hydro-Plumping Serum 50 ml
Carmen
Beauty Star
15/11/24-04:03
Var så heldig å vinne produkter fra Enemoey. Virkelig overraska over produktene. Gir masse fukt, er skånsomme og føles lette på huden. Anbefales for de som ikke liker tunge kremer. Jeg er utsatt for mye tørr luft i jobb sammenheng, blir spennende å pakke dem med i jobb bagen også. Jeg har trua👌🏼
Var så heldig å vinne produkter fra Enemoey. Virkelig
Masque Peel Off C10 6x5 ml
Repair Cream 30 ml
Soft Cleanser 150 ml
Elena
Beauty Pro
26/10/24-14:59
Disse bruker jeg om morgenen ☕️ Skjer at jeg vasker ansiktet kun med vann og så toner. Det er de gangene jeg har tatt på peilingen kvelden før 💦
Disse bruker jeg om morgenen ☕️ Skjer at jeg vasker ansiktet
Targeted Eye Depuffer 15 ml
Anti-Wrinkles Expertise Gift Box
7% Niacinamide Re-Texturising Toner 150 ml
Iselin
Beauty Pro
24/10/24-20:21
Jeg har nettopp kjøpt inn mye nytt i en reise hvor jeg prøver ut mest mulig innen svanemerket hudpleie og sminke. Samtidig har jeg mange produkter jeg tåler godt og er fornøyd med, som får bli stående til de er brukt opp 🤭 Jeg er litt for dårlig med rens på morgenen, men bruker alltid Clarins toning lotion. Denne gir så mye fukt, og er et herlig tilskudd når en stakkar skal prøve å våkne litt opp. Deretter er det ansiktsolje fra Miild, fuktighetskrem fra Rudolph Care, samt en fet balm for tørre partier. Prøver å huske på den solkremen daglig også 🤭 På kveld renser jeg med oljerens fra Shiseido (nydelig, og svært praktisk flaske!) samt legger til enten BHA lotion ELLER retinol fra COSRX ♥️
Jeg har nettopp kjøpt inn mye nytt i en reise hvor jeg
Fortesa
Beauty Pro
20/10/24-21:51(redigert 20/10/24-21:55 )
Mitt beste time-saving hudpleie tips!🩷 Er du en som ofte er knapp med tid på morgen, men likevel gjerne ønsker å fullføre en skincare rutine? Jo, da burde du finne gode og effektive produkter som både tar minst mulig tid, men fremdeles har god effekt på huden.✨💛 💜Lancome sitt trippel serum fra serien renergie inneholder forskjellige syrer, vitaminer og fuktighets produkter, alt i et. Grunnen til at denne er så genial, er rett og slett fordi du bruker et steg på å påføre alt samtidig istedenfor å måtte påføre produkter flere ganger, for i tillegg måtte vente på at hvert produkt først skal tørke godt inn før du går på med neste. 💛Mitt neste «gull verdt» produkt er Bondi Sands sin spf spray. For meg holder det ofte kun med solkrem uten noe fuktighetskrem, og da kan jeg bare spraye denne raskt over eller bare ha den med i vesken.🤍 På denne måten vil du få god nok tid til hudpleierutinen på morgen, og kan føle deg like bra for skincare rutinen, den er tatt!🥰
Fragrance Free Sunscreen Spray SPF50+
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Fortesa
Beauty Pro
19/10/24-20:22(redigert 19/10/24-20:23 )
Hudpleierutine🧖🏼‍♀️✨🩷 Selvom jeg elsker skincare, er tiden som regel ganske knapp på morgen hos meg og det blir ikke så god tid for det. Derfor syns jeg det er så genialt når produkter inneholder flere ting, for da blir det mindre steg i hudpleierutinen, og det går så mye raskere!😍 Per nå ser skincare rutinen slik ut: Lancome sitt serum: Et trippel serum som inneholder vitamin C+ niacinamide, hyaluronsyre og ferulinsyre. Disse ligger i hver sin pumpe inni flasken slik at de ikke blandes før du påfører det, så det ikke mister effekten. Denne er så genial! Du gjør alt i et, også er du ferdig på sekunder🥰 Lancome øyeserum: Øyeserum fra samme serie. Denne inneholder F-vitamin, hyaluronsyre, SNK-peptider og niacinamid. Fuktighetskrem: Min absolutt favoritt er denne fra Murad. Gjør huden så utrolig myk, og holder god fukt hele dagen🩷 SPF: Jeg var så heldig å fikk testet denne spf misten fra Bondi Sands. Denne er helt genial, det går kjapt og gir fin glød også✨ -Ville vanligvis gått inn med en essense fra shiseido som første trinn i rutinen, men denne gikk jeg nettop tom for!
Hudpleierutine🧖🏼‍♀️✨🩷  Selvom jeg elsker skincare, er
Nutrient-Charged Water Gel 50 ml
Fragrance Free Sunscreen Spray SPF50+
Defend Eudermine Activating Essence 145 ml
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
17/10/24-13:22
Til og med i morgen får du -20% på kjøp over 600,-! Og rabatten kommer i tillegg til de rabatter du har fra før!😃 Det gjelder ikke alle merker, men veldig mange 😃👌🏼 Selv bestilte jeg flere Loveshines fra YSL (25% ekstra rabatt) og produkter fra RMS Beauty. Så nå er det på tide å passe på! 😃
Til og med i morgen får du -20% på kjøp over 600,-! Og
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
16/10/24-23:37
Er det noen her som har prøvd eller kan litt om Hourglass? Kan jeg spørre om hjelp? 🙏🏼🌸😃Jeg har vanvittig lyst til å prøve blush og highligter fra Hourglass da jeg leser mye bra, og tenker da på disse Ambient palettene.Men dette er et helt ukjent merke for meg og det står absolutt ingen informasjon på Kicks.Hvordan skal jeg vite hvilken palett jeg bør velge når jeg liker rosa-røde blusher? -På forhånd tuuusen takk!!
Ambient Lighting Edit - Universe
Ambient Lighting Palette Golden Rose Edit
Ambient Lighting Edit Unlocked Dragon