/ Hårpleie-innlegg

Hårpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hårpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om din hårpleierutine, eller kanskje et tips for blankere hår du vil dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne det innholdet som interesserer deg mest.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
29/06/26-19:31

Månedens skjulte perle 😍

Jeg har farget håret selv i mange år og har ofte synes det har vært vanskelig å farge ettervekst uten at alt håret får farge på seg 💖

Nå har jeg endelig fått kjøpt disse fantastiske stylingklypene fra Kicks Beauty og nå er det så enkelt å kun farge etterveksten ❤️

Anbefales ✨️

Croco Hair Styling Clips Black 4-Pack
Classic Lady
Beauty Pro
27/06/26-07:38

Siste kjøp fra Kicks ✨️

Jeg elsker Wella Color Touch i farge 5/0 og har brukt dette produktet i mange år ❤️

Jeg var så heldig å få 25 % avslag og handlet 3 pakker 💕

Anbefaler dette produktet på det varmeste, det er trygt å bruke og etterlater håret skinnende, mykt og vakkert ✨️

Siste kjøp fra Kicks ✨️  Jeg elsker Wella Color Touch i
Elizabeth
Beauty Star
26/06/26-09:55

Jeg prøvde Redken extreme mask etter å ha fått det i håret på frisørsalong og er like fornøyd! Håret mutt føles mye glattere og mykere.

Jeg prøvde Redken extreme mask etter å ha fått det i håret
Classic Lady
Beauty Pro
24/06/26-14:02

✨️ Beauty Reset

Jeg har en kam som er laget av tre og denne skal ikke vaskes med såpe og vann💧

Istedenfor skal den kun oljes og det har jeg gjort i dag ✨️

✨️ Beauty Reset   Jeg har en kam som er laget av tre og
Heda
Beauty Pro
24/06/26-10:40

Månedens skjulte perle✨ Jeg fikk anbefalt denne hår masken hos frisøren når jeg farget håret, og det skal sies at jeg absolutt elsker den! Håret mitt føles så fint ut, både så glatt og mykt- og den bare skinner! Siden jeg har farget/bleket håret mitt så har det føltes så dødt ut.. men denne er redningen!

Månedens skjulte perle✨ Jeg fikk anbefalt denne hår masken
Classic Lady
Beauty Pro
19/06/26-07:56

På tide å resirkulere! ♻️

Da var også sjampoo fra Eleni & Chris tom og kastet i avfall for plast 💜

Husk å alltid resirkulere ♻️💚

På tide å resirkulere! ♻️  Da var også sjampoo fra Eleni &
Classic Lady
Beauty Pro
17/06/26-14:42

På tide å resirkulere! ♻️

Da var balsamen fra Eleni & Chris tom 💚 Produktet er skylt og kastet i avfallsposen for plast 💜

På tide å resirkulere! ♻️  Da var balsamen fra Eleni & Chris
Heda
Beauty Pro
15/06/26-11:01

Beauty reset av hårbørste ✨ Syntes det var litt flaut å ta bildet av all håret som var på hårbørsten så tok litt bort før jeg tok bildet, men akkurat som alle andre utstyr man bruker og vasker/renser- så trenger også hårbørsten din litt kjærlighet 🥰

Beauty reset av hårbørste ✨  Syntes det var litt flaut å ta
Wet Detangler Hairbrush Large Black Gloss