/ Hårpleie-innlegg

Hårpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hårpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om din hårpleierutine, eller kanskje et tips for blankere hår du vil dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne det innholdet som interesserer deg mest.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
30/06/26-14:17

Månedens skjulte perle 😍

Jeg elsker å bruke hårolje i tuppene etter hårvask og har gjort dette i mange år ✨️

Morroccanoil Light Treatment er en lettere variant av den orginale håroljen.

Anbefales hvis du har fint, tynt, lyst farget eller bleket hår ❤️

Månedens skjulte perle 😍  Jeg elsker å bruke hårolje i
Classic Lady
Beauty Pro
30/06/26-14:13

Beach wawes 🌊 👩‍🦱

Jeg pleier å la håret lufttørke etter vask og klemmer inn hårolje i tuppene ✨️

Beach wawes 🌊 👩‍🦱  Jeg pleier å la håret lufttørke etter
Elena
Beauty Pro
30/06/26-10:52

Beach waves er min go-to! 🌊🤍 Jeg sverger til Amika Bushwick Beach No-Salt Wave Spray! 🌊 Jeg har sjelden tid til å styre med håret om morgenen, så denne er helt perfekt. Jeg sprayer den i håndkletørt hår, klemmer håret litt med hendene og lar det lufttørke. Tada – naturlige beach waves uten stylingverktøy! 🙌🤍

Beach waves er min go-to! 🌊🤍 Jeg sverger til Amika
Classic Lady
Beauty Pro
29/06/26-19:34

Beauty First Impressions 💖

Jeg har nylig kjøpt Kicks Beauty Croco Hair Styling Clips og disse er utviklet for å holde alle hårtyper på plass ✨️

Jeg bruker disse når jeg farger etterveksten på håret ✨️

Anbefales 🤩

Croco Hair Styling Clips Black 4-Pack
Classic Lady
Beauty Pro
29/06/26-19:31

Månedens skjulte perle 😍

Jeg har farget håret selv i mange år og har ofte synes det har vært vanskelig å farge ettervekst uten at alt håret får farge på seg 💖

Nå har jeg endelig fått kjøpt disse fantastiske stylingklypene fra Kicks Beauty og nå er det så enkelt å kun farge etterveksten ❤️

Anbefales ✨️

Croco Hair Styling Clips Black 4-Pack
Classic Lady
Beauty Pro
27/06/26-07:38

Siste kjøp fra Kicks ✨️

Jeg elsker Wella Color Touch i farge 5/0 og har brukt dette produktet i mange år ❤️

Jeg var så heldig å få 25 % avslag og handlet 3 pakker 💕

Anbefaler dette produktet på det varmeste, det er trygt å bruke og etterlater håret skinnende, mykt og vakkert ✨️

Siste kjøp fra Kicks ✨️  Jeg elsker Wella Color Touch i
Elizabeth
Beauty Star
26/06/26-09:55

Jeg prøvde Redken extreme mask etter å ha fått det i håret på frisørsalong og er like fornøyd! Håret mutt føles mye glattere og mykere.

Jeg prøvde Redken extreme mask etter å ha fått det i håret
Classic Lady
Beauty Pro
24/06/26-14:02

✨️ Beauty Reset

Jeg har en kam som er laget av tre og denne skal ikke vaskes med såpe og vann💧

Istedenfor skal den kun oljes og det har jeg gjort i dag ✨️

✨️ Beauty Reset   Jeg har en kam som er laget av tre og