/ Hårpleie-innlegg

Hårpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hårpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om din hårpleierutine, eller kanskje et tips for blankere hår du vil dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne det innholdet som interesserer deg mest.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
01/07/26-17:46

💖 Beauty First Impressions

Denne shampoen passer for alle hårtyper og passer spesielt på hår som er kjemisk behandlet eller bleket hår 🌸

Produktet er silikonfri og sulfatfri noe som gjør den både skånsom for hodebunn og farget hår ✨️

Ultimate Repair Shampoo 50 ml
Classic Lady
Beauty Pro
01/07/26-17:41

Månedens skjulte perle 😍

Jeg elsker produktene fra Wella og her finnes det noe for enhver hårtype 👩‍🦱

Wella Ultimate Repair Shampoo er en nydelig sjampoo som bygger opp og reparerer tørt hår ✨️

Ultimate Repair Shampoo 50 ml
Elena
Beauty Pro
01/07/26-11:22

Beach waves er min go-to! 🌊

Kérastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection har blitt en fast del av hårpleierutinen min. Jeg bruker den i håndkletørt hår før jeg føner med rundbørste eller diffuser. Den beskytter mot varme, demper frizz og gir håret masse glans. Resultatet blir myke, naturlige beach waves som holder seg fine gjennom dagen – akkurat slik jeg liker det. ✨🤍

Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Classic Lady
Beauty Pro
30/06/26-14:21

Beauty First Impressions 💖

Morrocanoil Treatment light er et must for mitt hår ✨️

Jeg bruker håroljen etter hver hårvask og i tuppene de dagene jeg setter opp håret i en hestehale 🌸

Produktet tilfører håret umiddelbar glans og temmer krøllene mine 🌞

Beauty First Impressions 💖  Morrocanoil Treatment light er
Classic Lady
Beauty Pro
30/06/26-14:17

Månedens skjulte perle 😍

Jeg elsker å bruke hårolje i tuppene etter hårvask og har gjort dette i mange år ✨️

Morroccanoil Light Treatment er en lettere variant av den orginale håroljen.

Anbefales hvis du har fint, tynt, lyst farget eller bleket hår ❤️

Månedens skjulte perle 😍  Jeg elsker å bruke hårolje i
Classic Lady
Beauty Pro
30/06/26-14:13

Beach wawes 🌊 👩‍🦱

Jeg pleier å la håret lufttørke etter vask og klemmer inn hårolje i tuppene ✨️

Beach wawes 🌊 👩‍🦱  Jeg pleier å la håret lufttørke etter
Elena
Beauty Pro
30/06/26-10:52

Beach waves er min go-to! 🌊🤍 Jeg sverger til Amika Bushwick Beach No-Salt Wave Spray! 🌊 Jeg har sjelden tid til å styre med håret om morgenen, så denne er helt perfekt. Jeg sprayer den i håndkletørt hår, klemmer håret litt med hendene og lar det lufttørke. Tada – naturlige beach waves uten stylingverktøy! 🙌🤍

Beach waves er min go-to! 🌊🤍 Jeg sverger til Amika
Classic Lady
Beauty Pro
29/06/26-19:34

Beauty First Impressions 💖

Jeg har nylig kjøpt Kicks Beauty Croco Hair Styling Clips og disse er utviklet for å holde alle hårtyper på plass ✨️

Jeg bruker disse når jeg farger etterveksten på håret ✨️

Anbefales 🤩

Croco Hair Styling Clips Black 4-Pack