/ Hårpleie-innlegg

Hårpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hårpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om din hårpleierutine, eller kanskje et tips for blankere hår du vil dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne det innholdet som interesserer deg mest.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Elena
Beauty Pro
05/07/26-11:49

🌊 Beach waves på et øyeblikk!

Ida Warg Texturizing Salt Water Spray gir naturlig tekstur, volum og den perfekte beachy looken. Spray, klem håret lett – og du er klar! ✨

Texturizing Salt Water Spray 150 ml
Elena
Beauty Pro
05/07/26-11:41

På tide å resirkulere! ♻ Denne går i plastavfall og skal bestilles igjen 👌🏼

På tide å resirkulere! ♻ Denne går i plastavfall og skal
Heda
Beauty Pro
05/07/26-05:37

Beach waves✨ For at jeg skal få til curly beach waves, så pleier jeg alltid først å vaske håret mitt- og deretter gre gjennom det, påføre først curling mousse og så curl gel. Når alt er påført, mens håret fortsatt er vått, så cruncher jeg det igjen med et håndkle, og deretter med hendene! Så lar jeg det tørke og påfører litt olje i håret :')

Beach waves✨ For at jeg skal få til curly beach waves, så
Elena
Beauty Pro
02/07/26-22:23(redigert 02/07/26-22:28)

Beach waves 六🌊

Matas Striber Curly Leave-In Hair Mask er et produkt jeg liker å bruke når jeg vil fremheve de naturlige bølgene i håret. Jeg fordeler litt i håndkletørt hår, klemmer håret opp med hendene og lar det lufttørke. 🤍 Håret blir mykt, får mer definisjon og holder seg mye mindre frizzy gjennom dagen. En enkel måte å få fine, naturlige beach waves uten å bruke stylingverktøy. ✨

Curly Leave-In Hair Mask 150 ml
Classic Lady
Beauty Pro
02/07/26-16:52

💖 Beauty First Impressions

Det er ikke alltid lett og velge balsam som passer til håret, men Wella Ultimate Repair elsker jeg 🤩

Den tynger ikke mitt fint, krøllete hår og gir krøllene mine den fuktighet de trenger på en positiv måte ✨️

Elsker produktene fra Wella 💖

Ultimate Repair Conditioner 200 ml
Classic Lady
Beauty Pro
02/07/26-16:48

Månedens skjulte perle 😍

Balsamen fra Wella Ultimate Repair passer veldig bra for hår som farges og som trenger ekstra fuktighet til krøllete hår ✨️

Den tynger ikke håret og passer for alle hårtyper om man har fint hår eller tykt hår 🌸

Classic Lady
Beauty Pro
02/07/26-16:44

Beach Waves 🌊👩‍🦱

Jeg bruker alltid balsam etter hårvask og Wella Professionals Ultimate Repair Conditioner er en pleiende balsam som gir mitt fargede hår den fukten som krøllene mine trenger 🌸

Balsamen reduserer krus og gjør at håret mitt blir lettere å gre ut ✨️

Classic Lady
Beauty Pro
01/07/26-17:46

💖 Beauty First Impressions

Denne shampoen passer for alle hårtyper og passer spesielt på hår som er kjemisk behandlet eller bleket hår 🌸

Produktet er silikonfri og sulfatfri noe som gjør den både skånsom for hodebunn og farget hår ✨️

Ultimate Repair Shampoo 50 ml