/ Hårpleie-innlegg

Hårpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hårpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om din hårpleierutine, eller kanskje et tips for blankere hår du vil dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne det innholdet som interesserer deg mest.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Johannes
Beauty Star
22/01/26-12:11

Jeg har hatt æren av å teste Kerastase sin anti frizz heat protection spray pg jeg elsker den og min søster som har brukt den med meg den passer godt til alle typer hår synes jeg og lukter god og gjør det den lover anbefales veldig!!!

Elea
Beauty Pro
15/01/26-09:30

Noen som har forslag til en god scalp-brush?

Har sett på de fra Tangle Teezer eller Sachajuan, men er åpen for forslag og vil gjerne høre deres erfaringer!

Scalp Hair Brush Onyx Black
Treatment Scalp Scrub Brush
Karianne
Beauty Star
12/01/26-18:53

Mine favorittprodukter for å unngå frizz:

KÉRASTASE sine hårprodukter❤

•Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo •Gloss Absolu Insta Glaze Conditioner •Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat •Protection •Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil

Håret blir så nydelig glansfult og glatt❤

Mine favorittprodukter for å unngå frizz:  KÉRASTASE sine
Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo 500 ml
Gloss Absolu Insta Glaze Conditioner 250 ml
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Elea
Beauty Pro
09/01/26-09:42

mitt beste tips mot frizzy hår er kerastase sin elixir hårolje. elsker at den fungerer og gir flott resultat uavhengig om jeg styler håret eller er low-effort og bruker to sekunder på påføring på ubehandlet hår! en sikker vinner uansett 💖

Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml, Refill
Elena
Beauty Pro
08/01/26-23:01

No more frizzy hair 💗

Har testet mye mot krus, men denne kombinasjonen fungerer best for meg! Gir mykt hår, mindre frizz og fin glans – selv på regnværsdager ☔

Gloss Absolu Discovery Set Kerastase Gloss Absolu Discovery Set
Kristina
Beauty Star
08/01/26-15:29

Denne hårkremen er på en måte magisk. Den halverer tørketiden for håret. Og hvis du bruker akkurat riktig mengde, holder den krøllene seg lengre og sterkere. Du trenger bare litt for at den skal virke. Og hvis du lurer på hvordan du fortsatt ser bra ut på ettermiddagen – bare fukt hånden litt og børst forsiktig gjennom krøllene, det vil friske dem opp umiddelbart. Jeg anbefaler.

No.6 Bond Smoother 100 ml
Alva
Beauty Star
08/12/25-18:41

Kjøpte denne under black friday for har sett den mye på tiktok. Anbefaler!!! håret mitt er kjempe mykt og glansende etter jeg har brukt den

Kjøpte denne under black friday for har sett den mye på
Elvital Dream Length Hair Mask 300 ml
Ragnhild
Beauty Pro
21/11/25-09:17(redigert 24/11/25-07:36)

Jeg prøvde Amika for første gang, etter å ha lest gode anmeldelser på flere store sider på nett. Jeg har nordisk fint hår med mye fall og krøll, men med alderen og pga. sykdom har håret mistet mye av spensten og krøllene blitt få. Jeg håpet derfor å få tilbake noe av dette ved å bruke Curl Refreshing Spray fra Amika.

Dessverre har denne sprayen skuffet veldig. Den eneste måten jeg får mer krøll på er å bruke mye produkt og klemme krøllene på plass, i stedet for å få frem de naturlige krøllene som et resultat av nok fukt.

Jeg opplever denne mer som en stylingspray. Den gjør håret stivere og den forsterker flyvehårtendensen min, og den gjør håret flatt og matt på dag to. Jeg liker heller ikke duften, i tillegg til at den er sterk, så jeg går hele dagen og kjenner den på meg selv.

Power Hour Curl Refreshing Spray 200 ml