/ Duftinnlegg

Duftinnlegg

Her kan du diskutere alt om duft med andre medlemmer. Har du et spørsmål om en passende signaturduft for deg, eller kanskje et tips om en ny duft du har testet? Da er dette stedet for å dele! Filtrer feeden ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne innholdet som interesserer deg mest.

Alle innlegg på KICKS Beauty TALKS er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Elena
Beauty Pro
25/06/26-20:38
Signaturduft 🪻 Noen dufter blir en fast del av sommeren – og Daisy Dream by Marc Jacobs er akkurat det for meg. 💙🌼 Den er lett, frisk og feminin – perfekt på varme sommerdager. Én spray, og jeg får følelsen av sol, frihet og lange lyse kvelder.
Daisy Dream Eau de Toilette 100 ml
Heda
Beauty Pro
25/06/26-15:41(redigert 25/06/26-15:41)
min signaturduft ✨ hands down one of my favorite perfumes, den varer sååå lenge og lukter sykt godt!
min signaturduft ✨ hands down one of my favorite perfumes,
Classic Lady
Beauty Pro
25/06/26-05:55
Min signaturduft 😍 Jeg elsker duften av kokosolje og om sommeren elsker jeg å bruke Silky Coconut Hair & Body Mist fra Calvin Klein ✨️ Denne duften er også unisex 🌸
Silky Coconut Hair & Body Mist 236 ml
Elena
Beauty Pro
24/06/26-20:46
Marc Jacobs Wild Daisy 🌼 Den er frisk, feminin og lett, med en perfekt balanse mellom blomster og myke, varme toner. Den føles aldri tung, bare ren og elegant – akkurat slik jeg liker en signaturduft.
Marc Jacobs Wild Daisy 🌼 Den er frisk, feminin og lett, med
Daisy Wild Eau So Intense 30 ml
Classic Lady
Beauty Pro
22/06/26-05:37
Min signaturduft 😍 Jeg elsker duftene fra Armani 🌸 Duften varer hele dagen og jeg elsker at denne er EDT 💖
Privé Rose Milano Eau de Toilette 100 ml
Elena
Beauty Pro
21/06/26-21:58
Signaturduft 🌸 Gucci Flora Gorgeous Gardenia er en feminin og leken duft som kombinerer søte, florale og fruktige noter på en harmonisk måte. Den åpner med frisk pæreblomst og røde bær før den vakre gardenian tar hovedrollen i hjertet. Basen av patchouli og brunt sukker gir en varm og myk avslutning som sitter behagelig på huden. Dette er en parfyme som passer like godt til hverdags som til spesielle anledninger. Den føles elegant, moderne og innbydende uten å bli for tung. For meg er dette en duft som vekker følelsen av selvtillit, glede og feminin eleganse – en signaturduft jeg stadig vender tilbake til.
Signaturduft 🌸 Gucci Flora Gorgeous Gardenia er en feminin
Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum 30 ml
Classic Lady
Beauty Pro
18/06/26-16:24
Min signaturduft 🤩 Om sommeren liker jeg å bruke Sundae Body Mist Flower Girl 🌸 Dette er en skikkelig romantisk og herlig duft ✨️ Den dufter friskt av blomster og er ypperlig å bruke på de dagene hvor parfyme er for tungt 💖
Min signaturduft 🤩  Om sommeren liker jeg å bruke Sundae
Ragnhild
Beauty Pro
18/06/26-11:58
I min jakt på den perfekte sommerduften har jeg testet Creed Virgin Island Water Eau de Parfum, da den har fått strålende vurderinger og beskrives av mange som en typisk «tropisk øy»-duft (det ligger jo i navnet). På meg er det ingenting som minner om verken sommer, tropisk paradis eller duft for kvinner etter at parfymen har nådd bunnoten. Parfymen blir så utrolig maskulin og skarp at jeg måtte vaske den av meg. Jeg testet den også på min ektemann, og den ble utrolig nok mykere på ham, men den var fremdeles ikke spesielt god. For meg er det ikke verdt å betale så mye for en parfyme som det Creeds kreasjoner koster, men det var morsomt å teste uansett. Det var i så måte nesten bra at Virgin Island Water ikke var en match. 😁
Virgin Island Water Eau de Parfum 100 ml