/ Duftinnlegg

Duftinnlegg

Her kan du diskutere alt om duft med andre medlemmer. Har du et spørsmål om en passende signaturduft for deg, eller kanskje et tips om en ny duft du har testet? Da er dette stedet for å dele! Filtrer feeden ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne innholdet som interesserer deg mest.

Alle innlegg på KICKS Beauty TALKS er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Heda
Beauty Pro
19/07/26-08:56
Min signatur duft ✨ Jeg har elsket denne parfymen fra Dior, poison girl, i år og dager! Det jeg absolutt elsker aller mest med den er hvor lenge den varer på huden, men det skal sies- for min del, er den mer vinter høst type parfyme siden den er så sterk! The amount of times jeg har kjøpt den i løpet av årene er sykt ngl, men elsk elsk
Min signatur duft ✨ Jeg har elsket denne parfymen fra Dior,
Poison Girl Eau de Parfum 100 ml
Jenni
Beauty Star
15/07/26-07:05(redigert 15/07/26-07:06)
Min signatur duft 👑 Min nyeste duft er Valentinos Born in Roma Donna, Purple Melancholia EDP. Jeg virkelig elsker denne duften. Det føles ut veldig luksuriøs og varer utrolig lenge!Den er godt for både spesielle anledninger og hverdag. Jeg føler meg alltid litt mer vakkert når jeg setter den på meg. En fruktig chypre-duft som åpner med saftig plommeakkord, blomstrer opp i osmanthus og avrundes med rik vaniljeekstrakt.
Min signatur duft 👑  Min nyeste duft er Valentinos Born in
Jenni
Beauty Star
15/07/26-06:36(redigert 15/07/26-07:08)
Summer nights 🌅 Min sommer kveldens duft er BeautyAct sin Angel on the danse floor. Endelig har solen kommet hit på Vestlandet og, så prøver jeg å være massevis ute og sole meg en liten stund daglig. Etter dagen i solen jeg trenger litt ekstra fuktighet og hele denne serien lukter himmelsk. TOPP Røde bær, Solbær, Bringebær HJERTE Hvite blomster, Rose BASE Hvit musk, Trenoter, Amber, Vanilje Duftfamilie: Blomster / Fruktig (Beklager, kunne ikke å tagge produkt, for varenummer hjalp ikke heller 🤷‍♀️)
Summer nights 🌅  Min sommer kveldens duft er BeautyAct sin
Ragnhild
Beauty Pro
15/07/26-06:08
Som nevnt tidligere har jeg (endelig) oppdaget hvor godt mange av Tom Fords dufter passer til meg. Jeg har i mange år styrt unna, litt på grunn av prisnivå, men mest på grunn av fordommer om at alle duftene er for krydrete, søte, kvelende osv. Så feil kan en ta! 🫣 Sommerens dagduft er Tom Ford Soleil Blanc EdP (den originale), og som mange har funnet ut før meg, er dette virkelig sommer, sol og strand fanget på flaske. Den er en solar-floral duft med hvite blomster og kokosmelk, og det jeg liker best er at den ikke blir for sukkersøt.
Soleil Blanc Eau de Parfum 50 ml
Ragnhild
Beauty Pro
15/07/26-05:54
🌄 SUMMER NIGHTS 🌄 Jeg testet Tom Ford Lost Cherry EdP på ferietur nylig, og det er en type duft jeg tidligere har styrt unna fordi jeg har vært overbevist om at den var for tung og søt for meg. Det siste halvåret har jeg imidlertid funnet ut at Tom Fords komposisjoner generelt passer meg, og nå hadde jeg god tid til å både lukte på og teste så mange jeg ville, og da fikk Lost Cherry også sjansen. Det er sååå tilfredsstillende å oppdage en skjult parfymeskatt når en ikke forventer det! 💓 Lost Cherry ble med hjem og er perfekt for sommerkveldene, og etter hvert høstdagene.
Lost Cherry Eau de Parfum 30 ml
Elena
Beauty Pro
14/07/26-10:53
🌅☀️ Summer nights Jeg er nok fortsatt på den litt lettere og friskere siden, også på sommerkveldene 😊 Chanel Paris-Paris passer meg så godt 🌹 Frisk og feminin, men samtidig elegant og litt sofistikert. Jeg elsker dufter som føles lette, men fortsatt har litt karakter – og denne er akkurat sånn ❤️
🌅☀️ Summer nights Jeg er nok fortsatt på den litt lettere
Elena
Beauty Pro
12/07/26-21:02
Signaturduft 🌸 Musc Invisible - ren, myk, pudret og hudnær, men samtidig varm og kremet. Den føles mer personlig og mindre sesongavhengig.
Musc Invisible Eau de Parfum 7,5 ml
Classic Lady
Beauty Pro
12/07/26-07:42
Signaturduft 🌞 Jeg elsker produktene fra Rituals og en mist er fantastisk å bruke om sommeren 🌸 Duften er alkoholfri, kan brukes på kropp og hår og lukter nydelig av hvite blomster, vanilje og kirsebær ✨️
The Ritual Of Yozakura Hair & Body Mist 50 ml