/ Duftinnlegg

Duftinnlegg

Her kan du diskutere alt om duft med andre medlemmer. Har du et spørsmål om en passende signaturduft for deg, eller kanskje et tips om en ny duft du har testet? Da er dette stedet for å dele! Filtrer feeden ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne innholdet som interesserer deg mest.

Alle innlegg på KICKS Beauty TALKS er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Iryna
Beauty Pro
12/08/26-04:50
Top on my wish list er Prada Paradoxe. Jeg prøvde den én gang på KICKS, og siden da har jeg hele tiden tenkt på den parfymen, men jeg har fortsatt ikke kjøpt den, og jeg vet ikke hvorfor 🤷‍♀️
Top on my wish list er Prada Paradoxe.  Jeg prøvde den én
Paradoxe Virtual Flower Eau de Parfum 90 ml
Elena
Beauty Pro
10/08/26-22:57
Signaturduft 🌸 Miss Dior Blooming Bouquet. Frisk, feminin og elegant med peon og roser – lett og delikat, men med akkurat nok karakter. En duft som føles som meg. 🤍
Miss Dior Blooming Bouquet Eau de Toilette 30 ml
Classic Lady
Beauty Pro
10/08/26-17:49
Signaturduft ❤️ Jeg elsker sjokolade og kirsebær og denne deilige bodymisten har disse ingrediensene ✨️ Dufter av dype bærdufter og med et snev av sjokolade ❤️ Dufter helt nydelig 💖
Cherry Baby Body Mist 236 ml
Classic Lady
Beauty Pro
08/08/26-07:08
Signaturduft 🌸 Jeg liker å bruke bodymist, selv om sommeren er på hell 💛 Jeg elsker duften av blomster og roser og denne nydelige bodymisten fra Clean gir en frisk og flørtende duft som minner om en avkjølt, boblende rosevin på en solrik sommerdag 💛
Rosé All Day Hair & Body Perfume Mist 88 ml
Iryna
Beauty Pro
07/08/26-07:03
Det har kommet en ny herreparfyme i huset. Etter min mening passer den perfekt til sportslige anledninger eller på jobb. Men foreløpig er favoritten min fortsatt Fierce Cologne fra Abercrombie & Fitch.
Det har kommet en ny herreparfyme i huset. Etter min mening
Only The Brave Eau de Parfum 50 ml
Fierce Cologne EdC 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
07/08/26-06:37
Signaturduft 🌸 Selv om sommeren er på hell, vil det fortsatt være mange solrike dager hvor en bodymist er et smart valg for å unngå pigmentflekker fra solen ☀️ Denne deilige bodymisten fra Clean dufter nydelig av vanilje og kan brukes for både hår og kropp ✨️
Whipped Vanilla Hair & Body Perfume Mist 88 ml
Elena
Beauty Pro
05/08/26-19:56
Signaturduft 🌿  Wūlóng Chá X er en frisk og elegant duft med sitrus, grønn te og magnolia – ren, luftig og sofistikert. Den har samtidig en myk, lett kremet musk i bunnen som gjør den spennende og litt annerledes.
Signaturduft 🌿  Wūlóng Chá X er en frisk og elegant
Wūlóng Chá X Eau de Parfum 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
05/08/26-18:59
Signaturduft 🩷 En bodymist er nydelig å bruke på en sommerdag 💛 Denne dufter nydelig av pistasj, rom og lune basenoter ✨️ Passer for både hud og hår 💚 Kan brukes alene rett etter dusjen eller tas med i vesken for å friske seg opp gjennom dagen ⛱️
Pistachio Passion Hair & Body Perfume Mist 88 ml