/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Siste
Naznaz
Beauty Pro
20/01/25-06:05
Denne mascaraen fra Lancôme gir et luksuriøst førsteinntrykk med sin elegante, svarte design og gyldne detaljer. Extreme Volume Mascara lever opp til navnet sitt med intens volum og fylde. Den buede kosten gjør det enkelt å påføre produktet jevnt uten klumper, og den gir et dramatisk resultat som holder hele dagen. Perfekt for de som ønsker fyldige og definerte vipper med et profesjonelt utseende. Anbefales!
Denne mascaraen fra Lancôme gir et luksuriøst førsteinntrykk
validert
Cathinka
Beauty Star
19/01/25-16:11
Har fått teste NARS sin bronzer i original fargen (02).  Har hatt denne i en mini før, da har jeg ikke vært noe fan, men nå etter å ha prøvd den store så er jeg mer overbevist. Den gir fra seg mye produkt, og det er da lettere å få dette jevnt på kosten med den store versjonen vs. Den lille. Fin varm farge uten at den blir for oransje. Gir fra seg mye produkt, viktig å være lett på hånden med påføring. Men den legger seg veldig fint så lenge man passer på at produktet er jevnt fordelt på kosten🥰
Har fått teste NARS sin bronzer i original fargen
Laguna Bronzing Powder 02 (Original)
Carmen
Beauty Star
13/01/25-15:48
Har delte meninger om denne. Flott ved påføring men holder ikke vippene oppe. Helt ok. Testet de siste 4 ukene
Har delte meninger om denne. Flott ved påføring men holder
validert
Malene
Beauty Star
11/01/25-19:14(redigert 11/01/25-19:22 )
Jeg har fått teste Nars Light Reflecting Pressed Setting Powder i fargen Crystal😍 Fikk tilsendt dette for litt siden, og nå har jeg brukt det hver dag den siste uken. Liker det veldig godt! Jeg har testet det både over CC krem og over foundation, og påført med en powder puff. Pudderet føltes veldig lett på huden, og matter ned uten at man ser tørr ut. Det gir en veldig naturlig look, og ser nesten ikke ut som man har på pudder. Føler også at sminken holdt lengre. Kommer til å kjøpe ny når den går tom!
Jeg har fått teste Nars Light Reflecting Pressed Setting
Light Reflecting Pressed Setting Powder Crystal
validert
Marisol
Beauty Star
11/01/25-18:24
Jeg er absolutt ikke noen makeup "master" men jeg elsker å prøve nye produkter og prøver alltid få til den beste basis makeupen sånn at huden min ser naturlig og så flawless ut som mulig 😊 Jeg har ikke mye erfaring med light reflecting pudder men har alltid hatt lyst å teste det ut. Første inntrykket mitt er at dette pudderet her er jo kjempe enkelt å bruke, til og med for meg, en absolutt nybegynner. Jeg påførte først bare skincare, så makeupkrem og annen basis sminke. Så la jeg NARS pudderet over i på de plassene i ansiktet jeg ofte blir litt blank og shiny. Enkelt og legge på og det kjennes lett ut på huden, og absolutt ikke "kakete" eller lignende. Jeg har teksturert hud så er alltid veldig vanskelig for meg å finne produkter som ikke blir for synlige eller legger seg i porene mine. Så her er jeg veldig fornøyd. Finishen er verken matt eller glossy, helt naturlig noe som er perfekt for meg og min hud. (Jeg har tørr hud så det at produkter blir alt for matt er ofte et problem,samtidig som jeg da blir shiny etter flere timer) Det ferdige resultatet så kjempefint ut og jeg føler at det nesten har en utglattende effekt også. Etter ca 6 timer (når jeg normalt begynner å bli veldig shiny) så syntes det ikke i det hele tatt på huden min. Og jeg tok da bare litt produkt over pannen for å glatte over der det var litt synlig når jeg lente meg inntill speilet. Alt i alt er jeg veldig fornøyd. Har testet det ut nå mange ganger iløpet av uka og samme resultat hver gang. Produktet er også veldig drøyt i bruk, så jeg kan se for meg at det vil vare lenge, noe som er ganske viktig for meg når jeg kjøper litt dyrere produkter. Så føler absolutt at man får kvalitet for det man betaler. Skal absolutt legge til dette produktet fast i sminke rutinen min 😊
Light Reflecting Pressed Setting Powder Crystal
validert
Mirela
Beauty Star
11/01/25-09:44
Jeg fikk å teste Nars light reflecting setting powder 🤩🤩 Matter vakkert, naturlig. Pudderet presses veldig godt og lager ikke rot, men jeg anbefaler å trykke børsten/svampen godt for å få nok produkt. Den etterlater ingen hvithet på huden og reduserer porene. Jeg elsker også emballasjen!
Line
Beauty Star
09/01/25-20:33
Jeg var så heldig og fikk teste Nars Light Reflecting Setting Power - jeg er så sindsykt imponert! Den holder huden min fin mat uten og miste glød, hele dagen og holder pent på min makeup😍 en ny favorit!
Jeg var så heldig og fikk teste Nars Light Reflecting
validert
Karoline
Beauty Star
07/01/25-13:07
Har fått teste denne fantastiske bronzeren fra Lancome, førsteinntrykket er en veldig eksklusiv packaging! Jeg har en kombinert hudtype med oljete T-sone og tørre kinn så ofte sliter jeg med å finne gode bronzere som holder hele dagen uten å bli skjoldete, men denne holder virkelig hele dagen og blender seg veldig pent inn med resten av hudsminken. Jeg har også en veldig lys hudtone med en kald undertone, fikk teste fargen 02 Light og vil si denne passet veldig fint til min foundation, den ble ikke oransje på huden men heller som en naturlig skygge og solbrun farge.Den inneholder vitamin C og E noe som gjør at den føles lett på huden og gir en naturlig solbrun effekt som kan bygges opp ved flere påføringer. Jeg liker veldig godt at denne også er matt slik at man ikke glitrer der man legger bronzer, kan virkelig anbefale denne for alle ulike hudtyper og aldre😍
Har fått teste denne fantastiske bronzeren fra Lancome,
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2