/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
validert
Amalie
Beauty Pro
24/04/25-15:28
Jeg har vært så heldig å få teste Redken Acidic Bonding Concentrate 5-Min Liquid Mask – det er et veldig godt produkt! Denne hårmasken er spesielt laget for å styrke svekket eller kjemisk behandlet hår. Den inneholder blant annet sitronsyre (acidic bonding), som hjelper med å gjenopprette hårets pH-balanse og binde sammen svekkede områder i hårstråene. Fordeler: • Gir intens pleie på bare 5 minutter. • Perfekt for tørt, skadet eller fargebehandlet hår. • Etterlater håret mykt, glatt og mer motstandsdyktig. Så jeg anbefaler denne på det sterkeste ❤️
Jeg har vært så heldig å få teste Redken Acidic Bonding
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
validert
Serina
Beauty Pro
24/04/25-15:16(redigert 24/04/25-15:18 )
Har vært super heldig å få testet ut Redken acidic bonding leave in treatment. Lukter veldig godt, håret ble veldig mykt og glatt, så det er helt klart at denne funker. Anbefales absolutt videre
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
validert
Tia
Beauty Pro
24/04/25-13:19
Wow, for et vidunderprodukt! 😍 Jeg har fått lov til å prøve Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment, og håret mitt har aldri føltes bedre! 💁‍♀️✨ Fra første bruk merket jeg en forskjell – håret ble mykere og glattere. Det lukter fantastisk 🌸 og tynger ikke håret i det hele tatt, noe jeg har slitt med med andre leave-ins. Som en jente med krøller og som en som striper håret mitt var dette produktet midt i blinken for meg! Hjelper veldig med å bekjempe friz som vi med krøller ofte sliter med✨Dette produktet har virkelig gitt håret mitt nytt liv! 10/10 kommer til å kjøpe denne når min blir tom. Anbefales på det sterkeste hvis du vil ha et sunnere, sterkere og glansfullt hår! ✨🌿
Malin
Beauty Star
24/04/25-13:18
Altså! Denne ble jeg imponert av, håret mitt ble så mykt og mye mindre krusete etter bare en gang. Stort pluss at den er varmebeskyttende og den lukter veldig godt🤩 må kjøpe shampo og balsamen i samme serie også!
Altså! Denne ble jeg imponert av, håret mitt ble så mykt og
Ina
Beauty Star
24/04/25-13:13(redigert 25/04/25-15:09 )
Jeg var så heldig å få teste ut «Redken Acidic Bonding Concentrate Leave In Treatment». Produktet har en frisk sommerlig duft, men for meg blir det litt for sterk duft av alkohol/parfyme. Konsistensen er enkel og lett å jobbe med! Både jeg og datteren min har prøvd ut produktet i vått hår, og kan virkelig påstå at den temmer frizz og holder håret nærende og mykt! Veldig kjekt at den i tillegg er varmebeskyttende opptil 230 °C. Alt i alt er jeg veldig fornøyd, tross mye lukt!
Jeg var så heldig å få teste ut «Redken Acidic Bonding
Linda
Beauty Star
24/04/25-10:30
Må si jeg ble positivt overrasket over dette hårserumet fra Redken. 😊 Kommer i en praktisk flaske med pumpe, og konsistensen er som et ansiktsserum. Ikke tykt, oljete og klissete som andre hårserum jeg har prøvd. Jeg har fint og frizzy hår, og dette fungerte fantastisk på mitt hår. Bruker det både natt og dag, i tørt hår. Kan også brukes i fuktig hår. Skal ikke skylles ut. Håret blir glatt og blankt, frizzen legger seg, og best av alt, den tynger ikke håret. Håret føles lett og luftig ut. Kan absolutt anbefales, og jeg skal fortsette med denne!😍
Må si jeg ble positivt overrasket over dette hårserumet fra
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Olivia
Beauty Star
24/04/25-09:50(redigert 24/04/25-09:54 )
Jeg var veldig spent på denne masken fra Redken. For å beskrive hva jeg synes på best mulig måte så vil jeg starte med å si at mitt hår er veldig tørt og jeg jobber med hodebunnen og å vokse det ut igjen etter hårtap.  Vaske rutinen jeg brukte når jeg testet produktet: 1. Joico K-PAK clarifying shampoo 2. Kérastase bain densité shampoo 3. Redken acidic bonding concentrate (testproduktet) 4. Wella professionals Sp keratine conditioner Påføringen av hårmasken var enkel men jeg fikk ikke så mykt hår som med andre masker jeg bruker. Å rense ut masken var veldig enkelt og helt normalt. Når jeg børstet håret etter vask var der noen floker og håret var ikke helt mykt. Når jeg vasker håret og bruker slike produkt så forventer jeg at man skal kunne dra fingrene gjennom håret uten problem, og det gikk ikke med denne. Etter jeg hadde børstet ferdig håret mitt så synes jeg det var mer glatt og mykt enn vanlig så masken må jo hatt en effekt og lukten var nydelig god men kanskje litt skarp. Min helhetlige konklusjon er at denne masken passer ikke helt min hårtype, men hadde noen gode egenskaper som lukt og mykt hår etter børsting. Mitt hår er veldig kresen på produkter så gjerne test produktet før dere vurderer selv.
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
JusTiNa
Beauty Pro
23/04/25-17:14
This product was perfect for my long, bleached hair. It smooths and makes the ends look amazing.❤️
This product was perfect for my long, bleached hair. It