/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Ragnhild
Beauty Pro
07/05/26-07:24(redigert 07/05/26-07:26 )
Jeg føler i utgangspunktet at jeg ikke trenger å bruke serum, da opplevelsen min er at de ikke gjør noen nevneverdig forskjell. The 6 Peptide Skin Boost har imidlertid overbevist meg mer enn andre serum jeg har prøvd. I beskrivelsen står det riktignok at det er et serum for komplekse hudproblemer, men jeg syns at det også har gitt meg med få hudproblemer mindre synlige porer og følelsen av at huden er mer hydrert og beroliget. Jeg trekker en stjerne i vurderingen på grunn av konsistensen på serumet. Det er veldig tynt og vannaktig, noe som gjorde at jeg først sølte bort litt. Jeg fant etter hvert ut at det beste var å bruke en bomullspad til påføring, men det gjør også at mer av produktet går tapt, og det igjen betyr at serumet blir litt mer kostbart.
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
Chaimae
Beauty Pro
06/05/26-19:54(redigert 06/05/26-19:56 )
Filorga er en veldig god øyemaske som gir en frisk og oppkvikket følelse rundt øynene. Huden min ble glatt, hydrert og ser mer uthvilt ut allerede etter første bruk. Den perfekt før en spesiell anledning eller når man trenger litt ekstra lift i hverdagen. Enkel å bruke og sitter godt på huden. Anbefales på det sterkeste! 🤩
Amalie
Beauty Pro
06/05/26-17:08
Jeg har testet Klairs Supple Preparation Facial Toner, og jeg har litt blandede men stort sett positive inntrykk. Først og fremst gir den veldig god fuktighet til huden. Den trekker raskt inn uten å føles klissete, og huden føles myk og plump etter påføring. Jeg merker spesielt at den fungerer bra som et første steg etter rens, og gjør at resten av hudpleien legger seg finere. Et stort pluss er at den er mild og skånsom – jeg har ikke opplevd irritasjon, og den passer godt for sensitiv hud. Den balanserer huden fint uten å tørke ut. Når det er sagt, opplever jeg ikke at den gjør så mye mer enn å gi fukt. Hvis du er ute etter aktive ingredienser som gir tydelige resultater på for eksempel akne eller pigmentering, er ikke dette produktet alene nok. Duften er veldig svak (nesten ikke merkbar), noe jeg personlig liker. Alt i alt er dette en solid toner for deg som ønsker en enkel, fuktighetsgivende og beroligende base i hudpleierutinen. Ikke et “wow”-produkt, men absolutt en pålitelig favoritt for daglig bruk.
Malin
Beauty Pro
06/05/26-13:46
COSRX - The 6 Peptide Skin Booster Har vært så heldig å fått teste ut dette serumet fra COSRX! Det er lett i konsistensen, trekker raskt inn og etterlater ikke huden klissete🥰 Det føles beroligende på huden, og har også merket at talgproduksjonen i huden er mindre. Må nok brukes litt lengre for å se store resultater, men alt i alt har jeg tro på dette produktet og det kjennes godt ut på huden. Ville absolutt anbefalt å teste det ut!
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
Olivia
Beauty Star
06/05/26-10:18
Klairs Supple Preparation Facial Toner 💕 Jeg har fått testet denne toneren fra Klairs, og det er virkelig noe av det beste jeg har prøvd! Den er veldig enkel å påføre, har en lett og «vannete» konsistens, nesten ingen lukt, og trekker raskt inn i huden. Resultatet? En utrolig fin glød som varer hele dagen 😍 Den føles ikke klissete på huden, men gir likevel masse fukt og en sunn, fresh finish. Jeg har testet produktet med kun rens, toner og fuktighetskrem og det holder faktisk! 🫶🏼 Anbefales 100% – denne er virkelig verdt å prøve ❤️
Klairs Supple Preparation Facial Toner 💕  Jeg har fått
Maria
Beauty Star
06/05/26-09:47
Jeg har testet Benefits Porefessional matte primer siste uken. Jeg liker den (egentlig litt overraskende) bra. Den føles veldig god å ta på, og legger seg veldig fint. (Også med foundation på) Jeg har kombinasjons hud, som er blitt litt tørrere med årene. Føler at den hjelper godt med å holde huden matt i løpet av dagen. Anbefales. 😍
Jeg har testet Benefits Porefessional matte primer siste
Linda
Beauty Pro
06/05/26-08:59
Jeg har vært så heldig å få teste Dr. Ceuracle - Hyal Reyouth Moist Sun. Jeg har tørr, moden og litt sensitiv hud. Det første jeg merket da jeg smurte den inn var dessverre at det svei litt i huden. Så vær oppmerksom på at den inneholder parfyme, og den er høyt oppe på innholdsfortegnelsen. Dette ga seg etter et par minutter. Den har en veldig lett konsistens, ganske flytende. Ellers trekker den raskt inn i huden, også når man bruker rikelig for å oppnå riktig SPF på huden. Husk at du ikke blir fullt dekket av UV-filtrene om du bare smører et tynt lag. Har også brukt den under lett trening, og den blir ikke klissete eller fettete. Huden føles utrolig myk og fin, med en lett glød. Alt i alt er jeg delt. Parfymen og svie i huden ved påføring trekker mye ned, men samtidig er det en av de beste solkremene jeg har prøvd. Er så lei meg over at det er så mye parfyme i denne, for uten eller mye mindre hadde det vært en ny favoritt. Anbefales ikke til sensitiv hud, men kan fungere bra om du tolererer mye parfyme i solkremen.
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g
Olga
Beauty Star
06/05/26-08:49
Jeg har fått teste Guess Iconic Sublime Fragrance Mist, og denne falt virkelig i smak hos meg 🤍 Jeg liker vanligvis ikke sterke parfymer, så jeg ble positivt overrasket over hvor lett og behagelig denne er. Duften er feminin og frisk uten å bli for søt eller tung, og den fungerer perfekt til hverdags. Jeg har allerede fått flere komplimenter når jeg har brukt den, og det skjønner jeg godt selv også. En veldig fin og “myk” duft som bare føles behagelig å ha på 🌿
Jeg har fått teste Guess Iconic Sublime Fragrance Mist, og
Iconic Sublime Bodymist 250 ml