/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Ingrid
Beauty Pro
02/05/26-08:00
Wow, denne var knallgod😊 lukter himmelsk, typ syden, sol og ferie🤩 den er nydelig å smøre på huden min, trekker godt ned og føles ikke klissete, huden føles myk ut. Men derimot har jeg ikke prøvd den i hår, da mitt hår er veldig tynt og fint, så antar det blir fort fett av denne, men vil sikkert fungere flott til andre hår typer. Anbefales🤩🤩🌴🏖🌞
Wow, denne var knallgod😊 lukter himmelsk, typ syden, sol og
Ri S
Beauty Star
02/05/26-01:23
COSRX The 6 Peptide Skin Boost, er et serum for å styrke huden, og gi et jevnere og friskere utseende. Nå har jeg brukt dette serumet et par dager, og huden føles stram hver gang jeg benytter meg av det, samtidig som den gir en urolig fin glød✨ Serumet er ment for å brukes som første trinn etter at man har vasket ansiktet. Den har en ganske vannaktig konsistens, (hadde likt det bedre om den var litt tykkere), men er lett å påføre ved å klappe den inn i huden. Det er viktig å bemerke seg at jeg kun har brukt dette produktet i et par dager. Skal forsette å bruke det og håper det ikke utløser noen kviser eller andre problemer. Nå er ikke jeg den mest erfarne innen serumer, men dette har hittil vært en svært god serum som gir det den lover🤩 Jeg bruker ikke andre produkter fra COSRX, men har sett at dette serumet er: «tilpasset for å optimalisere resultatet av eksisterende COSRX-produkter og deres effekt». Kanskje dette er noe for deg som allerede bruker COSRX-produkter?🤩
COSRX The 6 Peptide Skin Boost, er et serum for å styrke
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
Hanne
Beauty Pro
01/05/26-23:33
Guess Iconic Sublime Eau de Parfum er en duft som umiddelbart gir et rent, feminint og litt luksuriøst førsteinntrykk – både i design og i selve duften✨ Allerede ved første spray åpner den friskt og lett, med en myk, nesten luftig følelse som ikke blir for skarp. Den har en tydelig fruktig og floral karakter, der sødmen er til stede, men balansert nok til at den ikke blir kvalmende. Dette gjør den veldig anvendelig til hverdagsbruk, spesielt hvis du liker dufter som føles “rene” og elegante fremfor tunge og intense. Den gir meg skikkelig vår- og sommerfølelse – litt ren, litt søt, og veldig behagelig å ha på🤍 Dette er ikke en tung eller dominerende duft i det hele tatt. Den er ganske diskret, så det er egentlig bare de som kommer nær deg som legger merke til den – og da lukter den skikkelig godt. Nettopp derfor synes jeg den passer perfekt til skole eller kontor, fordi den ikke blir for mye eller forstyrrer andre✨
Guess Iconic Sublime Eau de Parfum er en duft som
Iconic Sublime Eau de Parfum 30 ml
Majuri
Beauty Star
01/05/26-21:36
Jeg har fått testet ut denne nye benefit blushen i fargen figgie og vil si den er helt grei. Fargen var veldig fin, men jeg tror ikke dette blir min go to blush. Den tørker fort under påføring, og er mer som en tint. Helt ok
Jeg har fått testet ut denne nye benefit blushen i fargen
Guro
Beauty Star
01/05/26-19:07
Jeg har vært så heldig å få teste dette produktet fra benefit. Produktet er blått og lett å se hvor du har påført. Det skal virke i 15 minutter før du skyller av. Deretter kan du bruke skrapen som sitter på tuben til å "skrape ut" urenhetene dine. Vil anbefale dette produktet. Det var gøy å se hvor mye som kom ut av nesa mi!
Jeg har vært så heldig å få teste dette produktet fra
Hussii
Beauty Star
01/05/26-15:10
Obbsiii denne anmeldelsen kommer litt sent, da jeg virkelig ville teste produktet en stund før jeg evt kom med min ærlige mening :) Testet: Genesis – Anti Hair-Fall Serum Jeg har generelt tørt hår og sliter spesielt med hår som knekker lett og faller mer enn jeg skulle ønske. Brukte serumet én gang daglig, stort sett på kvelden etter dusj, i håndkletørt hår. Fokuserte mest i hodebunnen og litt i lengdene der håret ser ut til å være mest slitt. Førsteinntrykket var veldig positivt. Konsistensen er lett og ikke klissete, noe jeg setter stor pris på siden jeg har hatt dårlige erfaringer med tyngre produkter før. Duften er fersk og fin, men ikke for sterk. Håret føltes ikke fett etter påføring, noe som var et stort pluss. Etter et par uker begynte jeg å merke en forskjell. Opplevde mindre hår i børsten, og håret føltes litt sterkere og mer motstandsdyktig. Det ga også litt ekstra glans, og de tørre lengdene mine føltes mer pleiet, selv om det ikke er et typisk fuktighetsprodukt.. :) Det jeg likte best er at det er så lett i håret og ikke tynger det ned, samtidig som det virker å ha en effekt over tid. Fornøyd med produktet. Det er ikke en “quick fix”, men med jevn bruk føler jeg at det faktisk bidrar til å styrke håret og redusere hårfall. Jeg kommer sannsynligvis til å fortsette å bruke det :)))
Obbsiii denne anmeldelsen kommer litt sent, da jeg virkelig
Cathrine
Beauty Star
01/05/26-11:28
Jeg har prøvd hairlust sin shimmering oil som både kan brukes i håret eller på huden. Dessverre falt ikke denne helt i smak for meg da den fikk håret mitt til å se mer fett ut en shiny. Håret mitt blir generelt fort fett så denne hjalp ikke akkurat med å forbedre det. Savner også instrukser på pakningen, om du for eksempel skal bruke på vått eller tørt hår. Jeg likte den derimot bedre på kroppen. Der gir den huden en naturlig glød. Føles litt oljete i starten, men etter å trekket seg inn i huden etterhvert blir den bedre. Liker ellers at den består av naturlige oljer og samtidig lukter godt. Likevel tror jeg dette ikke er et produkt jeg kommer til å bruke særlig mye, spesielt ikke i håret.
Jeg har prøvd hairlust sin shimmering oil som både kan
Helene
Beauty Star
01/05/26-06:53
Denne overrasket meg positivt. Jeg har veldig sensitiv hud og tålte denne. Den har en god konsistens hvor den ikke er for tykk og heller ikke flytende. Den trekker fort inn i huden og gir fuktighet. Den er i tillegg drøy i bruk, du trenger ikke å bruke mye av denne for å dekke fjeset. Denne er også rimelig for å være så sensitiv for huden!.
Denne overrasket meg positivt. Jeg har veldig sensitiv hud