/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Emilie
Beauty Pro
10/05/26-09:26
Jeg fikk denne i posten forrige uke og var rask med å prøve den ut. Det er kun 1 maske i hver pakke, så her er det viktig at man opplever, om ikke et dramatisk, et resultat etter første bruk. Masken er enkel å påføre og det er masse produkt på den. Den satt som støpt i 20 minutter og den var avkjølende og behagelig å bruke. Den er tilsatt parfyme så ved veldig sensitiv hud rundt øynene så bør du være litt obs. Jeg har sensitiv hud, men tålte denne fint. Ved fjerning av masken masserte jeg forsiktig inn produktet rundt øynene, både over og under. Den etterlater huden hydrert og hjalp godt på å vekke opp litt trøtte øyne. I hvilken grad den har en anti-aging effekt er litt vanskelig å si etter bare en gangs bruk. Jeg har brukt flere andre produkter fra Filorga og syntes det er et godt merke som leverer, så det er spennende å få prøve masken. Masken er litt dyr om man skal bruke disse flere ganger i uken. De anbefaler 3 ganger i uken, men da blir det raskt en del penger. Det jeg vil si derimot er at denne er gull om du trenger en "boost" før du skal noe spesielt hvor du vil presentere deg selv med ekstra glød. På kvelden eller morgenen før f.eks. et bryllup, bursdagsfeiring, julebord eller bare en pamper-me kveld hjemme i sofaen så er denne god! PS. Tips! Etter bruk så er det fremdeles en god del produkt i selve pakningen til masken. Det brukte jeg på kvelden og morgenen neste dag.
Optim-Eyes Eye Mask 6 ml
Sofie
Beauty Star
10/05/26-08:24
Jeg har fått muligheten til og prøve benefit porefessional og her er mine tanker First impression; ELSKER navnet Interessant tupp Interessant farge Brukte rett etter dusjen Først trodde den ikke virket helt Klødde litt i pannen mot slutten (vær obs hvis du har sendetid hud) Tok ut masse kvit Gunk Kommer 100% bruke igjen
Porefessional Degunker
Josefine
Beauty Pro
09/05/26-19:58
Veldig fornøyd med produktet. Den er kjempe lett å påføre, lukter ikke solkrem, og er kjempe fin og går fint inn i huden🤩 Trengte veldig lite for å dekke hele ansiktet💕
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g
Ina
Beauty Star
09/05/26-19:58
Xlash Collagen Hydrogel Hyal Mask gir et positivt førsteinntrykk. Masken sitter godt på huden og oppleves kjølig og behagelig under bruk, noe som gjør den avslappende i øyeblikket. Et klart pluss er at den er uten parfyme. Samtidig trekker det ned at anbefalt virketid på rundt fire timer er i lengste laget. Den kan også føles noe klissete.
Xlash Collagen Hydrogel Hyal Mask gir et positivt
Mirela
Beauty Star
09/05/26-17:56
Jeg testet Filorga Optim-Eyes Eye Mask og ble positivt overrasket. Masken føles kjølende og behagelig under øynene, spesielt hvis man oppbevarer den litt i kjøleskapet før bruk. Etter ca. 15 minutter så huden mer hydrert, friskere og glattere ut. Den fungerer veldig fint mot trøtte øyne, lett hevelse og tørre linjer under øynene. Sminken legger seg også penere etterpå. Effekten er mest synlig samme dag, så den passer perfekt før jobb, fest eller når man ser sliten ut. Pluss: Gir masse fukt Kjølende og avslappende følelse Gjør huden glattere og mer “fresh” Enkel og rask å bruke Minus: Litt dyr hvis man bruker ofte Resultatet er mest midlertidig Ikke en mirakelkur mot dype rynker Vurdering: 8,5/10 Veldig god øyemaske for rask oppfriskning og glow under øynene
Jeg testet Filorga Optim-Eyes Eye Mask og ble positivt
Optim-Eyes Eye Mask 6 ml
Mays
Beauty Pro
09/05/26-15:39
I’ve been using the NIVEA Soothing Micellar Water for a few weeks now, and it’s become a quiet staple in my routine. It removes makeup effectively without leaving any residue or dryness, which is rare for micellar products. The formula with licorice extract and panthenol feels genuinely calming — my skin looks clean but never stripped. It’s fragrance-free, which makes it ideal for sensitive skin, and I appreciate that it doesn’t cause any redness or irritation around the eyes. Overall, it’s a gentle, reliable product that delivers exactly what it promises: a soothing cleanse that respects the skin barrier. ⭐️ Rating: 5/5 — simple, effective, and kind to sensitive skin.
I’ve been using the NIVEA Soothing Micellar Water for a few
Maren Helene
Beauty Pro
09/05/26-15:04
Jeg har vært så heldig og teste denne super gode oljen. Jeg har testet den i håret og på kroppen. Den gir en veldig god mykhet og lukter veldig godt. Jeg kommer til og bruke denne mye i sommer. Tror den blir kjempe fin når man skal pynte seg litt ekstra og gi kroppen litt mere glød.
Jeg har vært så heldig og teste denne super gode oljen.  Jeg
Cathrine
Beauty Star
09/05/26-12:13
Verso sine eye patches sitter godt og behagelig på under øyene. Jeg merker at den hjelper med å stramme opp huden og får meg raskt til å se mer våken ut. Gir en oppfriskende effekt, og jeg har troa på at disse kan gi enda bedre resultater ved jevnlig bruk!
N°8 Retinoate Eye Patch 1 pcs