/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Olivia
Beauty Star
12/05/26-16:11
Jeg har testet Amika sin Super Star Lightweight Hair Styling Oil i en liten stund nå. Jeg har selv ganske fint/tynt langt rett hår, og opplever at oljen samler og fukter håret fint og minsker frizz. Det er også veldig praktisk at det er heat protectant og styling i ett, så man slipper å bruke flere produkter✨ Selv har jeg brukt dette som mitt eneste produkt etter hårvask, 1-2 pumper i fuktig hår før føning og 1 pumpe etter for glans. Jeg er litt usikker på om jeg liker lukten, men det er ikke så farlig da man ikke legger så merke til den. Pumpen på flasken er også litt rar og jeg opplevde at det ofte rant nedover flasken når jeg pumpen, men dette forsvant om man holden den vannrett når man pumper.☺️ Vil si denne håroljen er et solid valg i denne prisklassen dersom man har fint rett hår og ønsker mer glans og fukt✨ Med krøller og mye frizz ville jeg kanskje valgt noe tykkere.
Jeg har testet Amika sin Super Star Lightweight Hair Styling
Ingrid
Beauty Pro
12/05/26-08:38
Jeg var så heldig å få testet dette produkter. Sitter godt under øynene, følte også den strammet opp huden under øynene. Var ikke noe "kliss" etter at jeg fjernet padene, slik at min hud hadde virkelig bruk for denne behandlingen. Passer godt til moden hud med smilerynker. Kan varmt anbefales.
Jeg var så heldig å få testet dette produkter. Sitter godt
Anna Lisa
Beauty Star
12/05/26-07:41
Jeg fikk teste VERSO sine eye patches. De satt godt på huden og skled ikke nedover mens man holdt på med andre ting. Depuffet øyene og hadde en kjølende og fuktighetsgivende effekt.
Jeg fikk teste VERSO sine eye patches. De satt godt på huden
Hermine
Beauty Star
11/05/26-17:11
Jeg er veldig fornøyd med dette niacinamide-serumet. Det hjelper med å kontrollere olje og glans i huden uten å føles tungt eller fettete. Etter noen dagers bruk har jeg også lagt merke til at porene ser mindre ut, og at rødhet har blitt redusert. Konsistensen er lett og trekker raskt inn i huden, så det fungerer perfekt både morgen og kveld under fuktighetskrem eller sminke. I tillegg er prisen veldig god, noe som gjør dette til et perfekt produkt for nybegynnere som ønsker å prøve niacinamide i hudpleierutinen sin.
Jeg er veldig fornøyd med dette niacinamide-serumet. Det
Diana
Beauty Star
11/05/26-15:00
Jeg ble valgt ut til å teste solkremen Hyal Reyouth Moist Sun fra Dr.Ceuracle. Har nå brukt den i litt over en uke, og jeg er genuint imponert! Har kombinasjonshud som kan bli tørr enkelte steder, og denne har holdt huden min fuktet gjennom dagen. Som bonus ga den meg en subtil glød 😍 Solkremen har en veldig lett og flytende konsistens, noe som gjør at den ikke føles tung på huden. Passer perfekt for de som ønsker en lett solkrem, som samtidig gir mye fukt.
Jeg ble valgt ut til å teste solkremen Hyal Reyouth Moist
Hanna
Beauty Pro
11/05/26-14:14
Jeg fikk teste Medik8 sitt C-tetra vitamin C radiance serum. Umiddelbart har den en oljete konsistens men som trekker raskt inn i huden uten å se noe «fettete» ut. Det har en behagelig lukt og etterlater huden med en subtil glød. Jeg har tørr hud som har respondert bra på dette serumet. Etter en ukes bruk kan dette anbefales så langt. Et pluss er pipetten med markering som viser hvor mye produkt en bruker oppgitt i ml.
Jeg fikk teste Medik8 sitt C-tetra vitamin C radiance serum.
Emma
Beauty Pro
11/05/26-14:11
Jeg fikk muligheten til å teste ut verso sine eye patches, og jeg er positivt overraska. Disse satt godt på huden, og depuffet underøynene mine. Det var veldig deilig, og sminken satt seg veldig fint etter jeg hadde hatt de på.
N°8 Retinoate Eye Patch 1 pcs
Thea
Beauty Star
11/05/26-13:49
Jeg var så heldig å få teste benefit sin BADgal Bounce Mascara. Den levde desverre ikke helt opp til mine forventninger. Den virket lit tørr og måtte ta mange strøk for å få de markerte vippene jeg ønsket. Mascaraen la seg forsåvidt nokså fint på vippene og de klumpet seg ikke sammen slik som noen mascaraer gjør så det var positivt. Har tidligere prøvd benefit sin roller lash Mascara og den likte jeg bedre enn denne. Men om du liker litt tørrere mascaraer som bare gir vippene et lite løft så vil du nok like denne.
Jeg var så heldig å få teste benefit sin     BADgal Bounce
BADgal Bounce Volumgivende Mascara Black Mini