/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Lisa
Beauty Star
14/05/26-23:24
KLAIRS Supple Preparation Unscented Facial Toner er en av favorittene mine 🤍 Den er mild, gir masse fukt og passer perfekt for sensitiv hud. Huden føles frisk, rolig og hydrert uten irritasjon ✨
KLAIRS Supple Preparation Unscented Facial Toner er en av
Zahra
Beauty Star
14/05/26-16:59
Jeg har vært heldig og fått prøve sensai sin lash volumiser 38 Første inntrykk! Elsk elsk elsk! Både elegant pakke og enkelt! Passer i alle vesker og lommer, nr to selveste fargen på produktet er så svart! At det er perfekt! Nr tre børsten er fin! Den klumper ikke og gir en fin og jevn påføring.. eneste negative er kanskje børsten er lang så litt vanskelig i kroker og innerst i øye! Ellers er dette noe jeg elsker og kommer til å kjøpe igjen!
Jeg har vært heldig og fått prøve sensai sin  lash volumiser
Elise
Beauty Pro
14/05/26-11:36
Jeg har nylig testet denne, og synes den er helt super! Denne toneren tilfører mye fukt, men ikke slik at den er klissete. Trekker seg fort inn, og etterlater en myk hud. Veldig fornøyd!
Jeg har nylig testet denne, og synes den er helt super!
Supple Preparation Facial Toner 180 ml
Martin
Beauty Star
14/05/26-11:29
Veldig fornøyd med dette serumet! Det trekker raskt inn i huden uten å føles klissete, og huden føles både mykere og mer hydrert etter bruk. Har også merket at huden ser jevnere og friskere ut over tid. Passer fint til daglig bruk
Niacinamide Serum 30 ml
Isabel
Beauty Pro
14/05/26-11:05
Jeg er veldig glad for å ha blitt valgt som Beauty Tester for Optim-Eyes Eye Mask. Jeg testet produktet og likte hvor frisk og hydrert huden under øynene føltes etter bruk. Masken ga en kjølende og behagelig følelse, og huden så mer våken og glatt ut. Gleder meg til å bruke den videre!
Optim-Eyes Eye Mask 6 ml
Christer Alexander
Beauty Pro
14/05/26-08:09
Jeg har fått teste Cashmeran Vanilla fra Alyssa Ashley gjennom KICKS Beauty Talks ✨ Denne parfymen lukter varmt, mykt og veldig cozy. Jeg kjenner spesielt den kremete vaniljen sammen med en litt varm og muskete duft som gjør den veldig behagelig å bruke til hverdags. Den føles feminin, rolig og litt luksuriøs uten å bli for tung. Jeg synes den passer perfekt til kjøligere dager eller kvelder når man vil lukte rent, varmt og komfortabelt 🤍 Også veldig praktisk størrelse å ha med i vesken!
Jeg har fått teste Cashmeran Vanilla fra Alyssa Ashley
Cashmeran Vanilla Eau de Parfum 30 ml
Tine
Beauty Star
13/05/26-23:28
Jeg har endelig fått testet benefit juice stick cream blush/ blush gel i fargen figgie. Tidligere har jeg alltid brukt blush i fersken, rosa og rødtoner, så da jeg pakket opp denne og så at denne var helt annerledes enn alt jeg har hatt før, ble jeg veldig spent på å prøve den. Fargen Figgie er en dempet, kjølig bærnyanse som ser mørk nesten lilla ut på stiften .men ved påføring blir knallrosa som gir kinnene en naturlig, lett transparent farge.😍 Teksturen er kremet og lett, nesten balm-aktig, og den blender seg enkelt enten du bruker fingre eller kost.  Når den blendes ut, med kost eller fingerne smelter den perfekt inn i huden og får en helt ideell nyanse og et hint av glød.mer “skin-like” enn klassisk pudderblush. Den er veldig behagelig å påføre og gir en lett, kjølende følelse, i tillegg til at den har en god, fruktig duft.Perfekt for de dagene man vil se fresh ut, uten å gå full glam. Likte den spesielt godt med kun fuktighetskrem under sammen med bronzer for å få en naturlig solkysset hud looken. eller med full glam men da måtte den bygges mer opp. må si at holdbarheten er imponerende! Jeg ble positivt overrasket, siden Man trenger bare en bitteliten mengde for å se effekt umiddelbart. Men vær oppmerksom på at den må blendes ut med en gang etter påføring, da den tørker fort og dermed setter seg veldig raskt. Merk også at den kan bygges opp i fargen og dermed blir mørkere. Den legger seg mer naturlig. Alt i alt føles dette som et luksus i hverdagen produkt - spesielt for oss som ikke har all verdens tid på morgenen eller ikke bruker så mye sminke til vanlig.
Jeg har endelig fått testet benefit juice stick cream blush/
Anahita
Beauty Pro
13/05/26-19:49
Fikk testet ut «Amika Superfruit star lightweight hair styling oil» et par ganger. Første gangen jeg tok litt for mye, men med en eller to pumper gikk det ganske greit. Tar du for mye kan håret se veldig oljete ut. Den lukter ganske godt og gir en myk og glatt følelse. Håret mitt er tykt, bølgete/krøllete, og føler generelt den oljen var helt okay.
Fikk testet ut «Amika Superfruit star lightweight hair