/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Jowan
Beauty Pro
19/05/26-14:26
Helleur gurlies🩷✨✨ Jeg fikk testet Nivea sensitive miceller water. Den er veldig grei og fjernet min sminke ganske bra, maskara også. Melted right off. Vi anbefale på det sterkeste✨✨ likte den mer en simple sin, øyene min svidde ikke etter bruk. Veldig bra tegn🥰
Helleur gurlies🩷✨✨ Jeg fikk testet Nivea sensitive miceller
Floresa Thaqi
Beauty Pro
19/05/26-12:51
Hugo Boss Bottled Beyond Deodorant Stick har en super fin duft som sitter godt gjennom dagen, og den er definitivt en av de beste deodorantene fra Boss. Anbefales på det varmeste til herre✨🫶
Hugo Boss Bottled Beyond Deodorant Stick har en super fin
Boss Bottled Beyond Deodorant Stick
Malin
Beauty Star
19/05/26-12:03
Fikk teste denne toneren fra Klairs som skal gi fuktiget. Jeg synes den var helt grei. Den lukter godt og trekker raskt inn i huden☺️
Fikk teste denne toneren fra Klairs som skal gi fuktiget.
Birgitte
Beauty Pro
19/05/26-12:02
Har fått testet produktet Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant er et produkt for deg som sliter med urenheter, store porer eller ujevn hud. Den gjør huden glattere og klarere over tid uten å være for hard mot huden. Enkel å bruke og varer lenge.
Har fått testet produktet Paula’s Choice Skin Perfecting 2%
Neringa Puidoke
Beauty Pro
19/05/26-11:57
I had possibility to try Dr Ceuracle day cream with spf. Very good, light and fast absorbing. New favorite. And with SPF. Best for summer espa
I had possibility to try Dr Ceuracle day cream with spf.
Frida
Beauty Star
19/05/26-10:18
Eg syns denne var skikkelig god! 💖 Den har ein søt og feminin opning, men samtidig ein lun og varm djupne som gjer at den føles veldig elegant og behageleg på huden. Ein perfekt balanse mellom fruktig sødme og mjuke, varme notar. Det eg likar aller best er kor allsidig den er. Denne passar like fint om sommaren som utover hausten, fordi den både har ein friskheit og ei varm, omsluttande kjensle i botnen. Eg merka ganske fort at dette er ein duft eg kjem til å måtte kjøpe i full størrelse, for eg blei heilt hekta etter berre nokre gonger med bruk. Holdbarheiten er òg veldig bra, og eg fekk fleire kompliment medan eg brukte den. Det er ein sånn duft folk legg merke til utan at den blir for tung eller påtrengande. Definitivt ein ny favoritt hos meg ✨
Eg syns denne var skikkelig god! 💖 Den har ein søt og
euphoria magnetic elixir Parfum Intense for Women 100 ml
TORA
Beauty Star
19/05/26-08:23
Alyssa Ashley Cashmeran Vanilla EdP er en varm og søt gourmandduft med tydelige noter av vanilje og salt karamell. Duften åpner friskt, men utvikler seg raskt til å bli ganske tung og intens på huden. For meg ble den dessverre litt for søt og «kvalmende» etter en stund, og jeg fikk også lett hodepine av den. Jeg er riktignok sensitiv for sterke parfymer, så dette vil nok variere fra person til person. Holdbarheten er veldig god, og duften sitter lenge på huden og klærne. Hvis du liker søte, varme og sensuelle vaniljedufter med mye karakter, kan denne passe godt. Personlig foretrekker jeg friskere og lettere parfymer.
Alyssa Ashley Cashmeran Vanilla EdP er en varm og søt
Cashmeran Vanilla Eau de Parfum 30 ml
Hussii
Beauty Star
18/05/26-22:00
Har nå brukt The INKEY List Niacinamide Serum noen dager nå, og jeg er faktisk veldig fornøyd. Huden føles mindre fet , spesielt i T-sonen. Merket også at små urenheter og rødhet ble roligere. Serumet er lett i konsistensen, trekker raskt inn og føles ikke klissete på huden, noe jeg liker :). Det fungerer også fint under sminke. Føler at hvis du personlig sliter med litt oljete hud, porer / småutbrudd, sååå synes jeg absolutt dette serumet er verdt å teste
Har nå brukt The INKEY List Niacinamide Serum noen dager nå,