/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
validert
Dorina
Beauty Beginner
29/05/25-20:55
Produktet lever opp til beskrivelsen, det gir fukt og glød, og fungerer utmerket som primer. Sminken ser friskere ut.
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
validert
Hamdi
Beauty Star
29/05/25-17:25
Redken Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum Hårtype: Krøllete, farget, med tørt og slitt hår i tuppene 🌟Jeg har vært så heldig å få teste dette serumet, og her er mine tanker etter noen ukers bruk: Førsteinntrykk: Lett og behagelig konsistens, og den trekker raskt inn i håret uten å gjøre det fett. Jeg bruker det både om morgenen som en leave-in og om kvelden som nattbehandling. Resultat på krøllet hår: Håret føles merkbart mykere, spesielt i tuppene der jeg vanligvis sliter med tørrhet og frizz. Krøllene mine ser mer definerte og friske ut, selv uten ekstra stylingprodukter. Det gir en fin glans og beskytter mot slitasje – spesielt etter varmeverktøy. Pluss: 🌟 Tynger ikke ned krøller 🌟 Håret føles sterkere og mer fuktet 🌟 Perfekt som en base under andre stylingprodukter • Dufter godt (men ikke for sterkt) Minus: 🌟 Gir ikke mye hold alene, så jeg må kombinere med curl cream 🌟 Litt i dyreste laget, men man trenger ikke mye per bruk Konklusjon: Et supert tilskudd til hårpleierutinen for oss med krøllete eller skadet hår. Jeg merker forskjell både i styrke og fuktighet. Jeg kommer definitivt til å fortsette å bruke det – spesielt før leggetid og etter hårvask!😍
Redken Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum
validert
Natalie
Beauty Star
29/05/25-16:58
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml. Jeg var så heldig å bli plukket ut til å teste dette produktet som beauty tester. Dette er et hår serum som holder det den lover! Jeg ønsker spesielt å påpeke hvor mykt håret blir, og at den gjør jobben med å redusere frizz i håret. Den gir glans, uten å oppleves fett og tynge håret. Den lukter også helt nydelig! Jeg kan varmt anbefale dette produktet❤️ Om jeg skulle ha trukket for noe, så hadde det vært fordi den er ganske dyr. Og litt skuffet over pakningen til den prisen.
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml.  Jeg var så
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
validert
Bergit
Beauty Star
28/05/25-13:00
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml Fikk tilsendt dette produktet til testing som beauty tester. Dette er en olje som i følge produktbeskrivelsen skal gi overlegen ytelse til håret ditt. Den lette formelen skal gi 100 % mer glans* og langvarig krusbeskyttelse for mykt og glatt hår. Oljen skal også bidra til å forhindre knekte hårstrå og etterlate håret 99 % sterkere. Man kan forvente å oppleve intens glans i 48 timer etter påføring, og umiddelbar fuktighet og mykhet. Produktet skal bidra til langvarig glans i håret og øyeblikkelig mykhet, som skal gjøre det mer håndterlig og enklere å style. Oljen skal og styrke håret og hindre det i å knekke. Elixir Ultime Oil Full Pack er laget for å vare med en ekstern glassflaske som kan fylles på og ser nydelig ut. Den nye pakningen reduserer bruken av plast og glass i oljer. Man Påfører 1 eller 2 dråper i vått eller tørt hår, som et leave-in-treatment, man starter fra mellomlengdene og jobber seg til endene. Oljen kan også brukes som en pre-cleanse, eller en pre-blow dry oil, og for finishing og touch-ups gjennom dagen. Første eg kan kommentere er at flasken ser super elegant ut på hylla! Utrulig stilig flaske. Det at man kan fylle på den i tillegg er utrulig bra. Deretter legger man merke til at produktet er svært enkelt å pumpe ut av flasken og man får ganske mye produkt av et pump. Et pump holder lenge til langt, nordisk hår. Pumpen virker veldig solid. Selve produktet lukter utrulig godt og trekker godt inn i både tørt og fuktig hår. Mitt hår har svært slitte tupper for tiden og eneste som kan redde det er nok en runde med saksen (tok derfor ingen før og etter bilde..). Føler likevel at oljen kan samle til og med disse tuppene littegrann. Oljen gir i tillegg masse glans til håret uten å gjøre det fettete. Synes dette produktet var heilt supert. Relativt dyrt men er drøyt i bruk så vil si du likevel får mye for pengene. Fikk tilsendt dette produktet til testing som beauty tester. Dette er en olje som i følge produktbeskrivelsen skal gi overlegen ytelse til håret ditt. Den lette formelen skal gi 100 % mer glans* og langvarig krusbeskyttelse for mykt og glatt hår. Oljen skal også bidra til å forhindre knekte hårstrå og etterlate håret 99 % sterkere. Man kan forvente å oppleve intens glans i 48 timer etter påføring, og umiddelbar fuktighet og mykhet. Produktet skal bidra til langvarig glans i håret og øyeblikkelig mykhet, som skal gjøre det mer håndterlig og enklere å style. Oljen skal og styrke håret og hindre det i å knekke. Elixir Ultime Oil Full Pack er laget for å vare med en ekstern glassflaske som kan fylles på og ser nydelig ut. Den nye pakningen reduserer bruken av plast og glass i oljer. Man Påfører 1 eller 2 dråper i vått eller tørt hår, som et leave-in-treatment, man starter fra mellomlengdene og jobber seg til endene. Oljen kan også brukes som en pre-cleanse, eller en pre-blow dry oil, og for finishing og touch-ups gjennom dagen. Første eg kan kommentere er at flasken ser super elegant ut på hylla! Utrulig stilig flaske. Det at man kan fylle på den i tillegg er utrulig bra. Deretter legger man merke til at produktet er svært enkelt å pumpe ut av flasken og man får ganske mye produkt av et pump. Et pump holder lenge til langt, nordisk hår. Pumpen virker veldig solid. Selve produktet lukter utrulig godt og trekker godt inn i både tørt og fuktig hår. Mitt hår har svært slitte tupper for tiden og eneste som kan redde det er nok en runde med saksen (tok derfor ingen før og etter bilde..). Føler likevel at oljen kan samle til og med disse tuppene littegrann. Oljen gir i tillegg masse glans til håret uten å gjøre det fettete. Synes dette produktet var heilt supert. Relativt dyrt men er drøyt i bruk så vil si du likevel får mye for pengene.
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml Fikk tilsendt
validert
Lisa
Beauty Star
28/05/25-06:54
Kérastase Elixir Ultime L’Huile Originale Denne oljen gir intens glans, næring og beskyttelse! Etterlater håret mykt og glatt, uten å virke tungt eller fett. Samtidig lukter den ekstremt godt! Perfekt for å redusere frizz og får skadet/tørt hår. Anbefales! Jeg har tørt hår og merket umiddelbart forskjell etter å ha brukt den! Man får glatt og silkemykt hår i to dager! Denne er veldig drøy i bruk så en liten pump går en lang vei. Samtidig så er den ikke kjempe tykk så den føles ikke «tung» ut på håret! Jeg liker å bruke den på dagen, men kan fint brukes om kvelden som er overnight serum! Eller etter dusjen for heat protection.
Kérastase Elixir Ultime L’Huile Originale  Denne oljen gir
Angelika
Beauty Star
27/05/25-09:37
Jeg prøvde nydelig parfyme og vil jeg anbefale den. Søt, men samtidig frisk. Duften er både sensuell og silkemyk, med en mystisk dybde som gjør den uvanlig og uimotståelig.Det er en søtligeer,elegant og hemmelighetsfull duft- perfekt parfyme for deg som vil lukte unikt, samtidig som du utstråler varme og raffinement.
Jeg prøvde nydelig parfyme og vil jeg anbefale den. Søt, men
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml
validert
Ida
Beauty Star
26/05/25-13:13
Jeg har brukt denne nattkremen i noen netter nå, og jeg må bare si at jeg er veldig fornøyd. Den lukter helt nydelig, og etter første natt våknet jeg med supermyk og fuktet hud. Den trekker raskt inn og føles ikke klissete, noe jeg setter stor pris på. Absolutt en krem jeg kommer til å fortsette å bruke – anbefales!
Jeg har brukt denne nattkremen i noen netter nå, og jeg må
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
validert
Synnøve
Beauty Star
26/05/25-11:20
Jeg har brukt denne nattkremen/masken i en periode nå, og jeg er svært fornøyd med resultatene. Konsistensen er rik og behagelig, og den smelter godt inn i huden uten å føles klissete eller tung. Den gir virkelig en følelse av intens fukt og pleie over natten 😍👌🏼