/ Beauty Tester reviews
Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AltBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Validert
stine
Beauty Star
29/09/24-22:00(redigert på 29/09/24-22:03)
Bha exfoliator  fra Jorgobé Da har jeg testet dette produkte en god stund nå, og jeg må si jeg elsker det!Huden min føles så mye glattere renere og mer bouncy 🤩 den gløder! Jeg bruker den 2-3 ganger i uken  og jeg har aldri hatt så fin hud. Den får bort blakheds oljete soner og gir fukt til huden jeg er rett å slett obsest Det er et mirakel produkt som får bort all den dø huden på nesen glatter ut huden   Det er et produkt alle må ha!! Jeg har slitt veldig med oljete t-sone og  at sminka blir så oljete i t-sonen i løpet av dagen men etter jeg begynte med BHA exfoliator sliter jeg ikke lenger med det! Den hjelper med og få bort den døde huden man får så mye mer glød isteden for oljete smørglass  men den hjelper også med (Formelen inneholder salisylsyre som hjelper huden å gjenvinne sin naturlige og sunne glød, samt lakrisrotekstrakt og betain som beskytter, lindrer og fukter. Et perfekt produkt for deg som ønsker å motvirke en matt hudtone og få en jevnere, klarere hud.• Eksfolierer huden og øker cellefornyelsen• Beskytter, lindrer og fukter• Fremmer en naturlig glødSalisylsyre fremmer klarere hud ved å trenge dypt inn i porene hvor den løser opp fortetninger og blokkeringer forårsaket av overflødig olje og døde hudceller) og jeg vil si den gjør alt som de sier den skal gjøre!  Er utrolig fornøyd og skal legge den i min handlekurv med en gang
BHA Exfoliator 150 ml
Validert
Iselin
Beauty Pro
29/09/24-20:23
Jeg var sykt heldig og fikk teste denne godbiten! Peter Thomas Roth sin dagkrem beriket med masse potent vitamin C, vitamin E, hyaluronsyre og kollagen! Jeg har ikke testet noe fra PTR før, og med tørr vinterhud (allerede, hva skjedde med sommer-gløden?😩) var jeg litt spent på om dette ble en bra match for min hud og nåværende behov. Opplever ofte at C-vitamin produkter passer litt bedre på sommeren 🤔 Uansett, ble veldig positivt overrasket. Denne var rik, fyltig (som vist med spatelen, gooood konsistens) og ga umiddelbart glød! Sminken la seg pent oppå, og huden føltes bra! Lovnader om effekter på linjer og ujevn hudtone blir det vanskelig å si noe om, en sånn vurdering vil nok ta noen måneder med bruk! Men uavhengig av det, var dette en god krem som innfridde alle krav til denne kresne dama 🤭 Måtte inn å se litt på PTR sine sider, mye spennende produkter som kunne vært verdt et forsøk…😍
Jeg var sykt heldig og fikk teste denne godbiten!   Peter
Potent-C™ Brightening Vitamin C Moisturizer Day Cream 50 ml
Fortesa
Beauty Pro
28/09/24-12:51
Jeg har vært så heldig og fått teste spf misten fra bondi sands!🩷 Dette er en solkrem mist med spf 50, og et ekstra stort pluss for at den også er fragrance free!😍😍 Jeg har testet denne både med og uten sminke, og the gloooow den gir!!😍😩 Den er ikke klissete og gir ikke den solkrem følelsen på ansiktet heller! Jeg kommer til å fortsette med denne videre både utenom, men også over sminke for litt ekstra beskyttelse og glow✨🩷  Anbefaler dere beauties å teste ut denne nydeligheten også!🩷
Jeg har vært så heldig og fått teste spf misten fra bondi
Fragrance Free Sunscreen Spray SPF50+
Validert
Amalie
Beauty Pro
27/09/24-06:25
Jeg har vært heldig å få teste dette produktet. Det er en SPF spray som er enkel å påføre. Den kjennes ikke på huden og gir en fin glød. Jeg vil virkelig anbefale denne til alle! Ingen parfyme i produktet. Enkel å ta med seg til stranden❤️
Fragrance Free Sunscreen Spray SPF50+
Validert
Jeanette
Beauty Star
26/09/24-16:51
Var så heldig å fikk teste Aero self tanning foam, i hour express. Denne var en drøm å påføre, luktet kokos, og tørket med en gang, står om man ønsker en dypere farge, så kan man ha den på i 3 timer, eg hadde den over natta på, og den smittet ikke av på sengklærene, og ga bare en sykt nydelig farge. Denne er jeg strålende fornøyd med, tusen takk igjen for at jeg fikk teste denne 🩷
Var så heldig å fikk teste Aero self tanning foam, i hour
Aero Self Tanning Foam 1 Hour Express 225 ml
Validert
Elena
Beauty Pro
26/09/24-12:44
Da har jeg teste selvtan fra BondiSands. Denne er lett å påføre, lukter ikke så intense som andre lignende produkter, man får naturlig resultat. Et lite minus for at denne smitte over, så velg mørk tøy 👌🏼 Jeg gir denne 4,5 av 5 ⭐️
Da har jeg teste selvtan fra BondiSands. Denne er lett å
Liquid Gold Self Tanning Foam 200 ml
Validert
Kristin
Beauty Star
04/09/24-20:13
Etter at jeg fikk teste Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum har dette endret livet mitt! Nå har jeg brukt dette i mange måneder, både vinter og sommer. Jeg står fortsatt ved at noen kan oppleve å få tørr hud. For min del har huden nå blitt vant til serumet. Huden ser mer plump ut og er myyye bedre! Nå får jeg kanskje en gang i måneden ett par underjordiske kviser som varer bare noen få dager. Og best av alt, huden min blir ikke like rød lenger av kvisene! Nå har Lancome kommet med en ny variant av serumet. Min erfaring med det er at dette er bare en rebrand av den samme formelen hvor de nå har kommet med muligheten til å kjøpe refill! Enda bedre!!!
Genifique Ultimate Serum 115 ml
Validert
Christina
Beauty Pro
01/08/24-14:21
Jeg har vært så heldig å få teste YSL Loveshine i fargen 201 Rosewood blush og Candy glaze coral excitement. Jeg likte begge veldig godt, men må si favoritten min er Loveshine typen. Den glir pent på leppene og har en deilig, fuktighetsgivende konsistens. Fargen er også superfin! Candy glaze formelen er noe mer klissete, ikke veldig men fortsatt litt «hardere» enn Loveshine. Fargen coral excitement heller ikke min favoritt da jeg ikke kler den så godt. Jeg vil anbefale begge basert på hva slags type formel man liker, men personlig har jeg falt pladask for Loveshine 😍
Jeg har vært så heldig å få teste YSL Loveshine i fargen 201
Loveshine Wet Shine Lipstick 201 Rosewood Blush
Loveshine Candy Glaze Lip Gloss Stick 12 Coral Excitement