/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Antonina🌸
Beauty Pro
10/09/26-07:28
Jeg har vært så heldig og fikk fikk testet Lancôme Lash Idôle Curl Goddess mascara. Må si at jeg har ikke prøvd før lancome sine mascaras men har hørt mye positivt om hypnose mascara. Første inntrykk er at pakningen til den er veldig fin og ser ordentlig ut. Mascaraen har en veldig god børste med store mellomrom noe som gjør at vippene ikke klisser seg sammen. Jeg har ikke opplevd at den drysser og jeg syns den gir et fint volum til vippene. Alt i alt en god mascara og jeg kommer til å bruke den framover.
Tuva
Beauty Beginner
10/09/26-07:01
Jeg har vært så heldig å få teste hårstrikkene fra Pipol, og jeg er virkelig positivt overrasket! 🩷 De holder håret godt på plass og sitter gjennom en hel treningsøkt uten at jeg trenger å stramme hestehalen underveis. Jeg liker også veldig godt fargene – de er skikkelig fine!
Thomas
Beauty Star
10/09/26-06:42
Var så heldig å få teste innisfree green tea serum . Luktsvakt og kan brukes av alle . Har brukt dette i noen dager nå morgen og kveld . Noen få dråper med pipetten og fordelt jevnt over ansiktet . Den trekker fint inn i huden før påføring av dag / nattkremen /sminke . Føler at huden min blir mykere og smidigere med dette serumet . Stor mulighet for at det blir en favoritt .
Innisfree Green Tea Enzyme Vitamin C Brightening Serum Innisfree Green Tea Enzyme Vitamin C Brightening Serum
Hussii
Beauty Star
10/09/26-03:46
Har nå brukt Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream, og jeg må si at jeg liker den godt. Liker spesielt godt hvor lett og frisk kremen oppleves på huden. Vil si at den har en myk gelekonsistens som er behagelig samt som den trekker raskt inn i huden uten å føles spess tung eller klissete😁 Merker også at huden ser litt mer frisk og våken ut etterpå ++ liker også den friske duften av en eller annen blomst 🌸
Har nå brukt Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream, og
Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream
Ceren soogia
Beauty Star
10/09/26-01:39
Fikk testet Lancôme Lash Idôle Curl Goddess Mascara i Divine Black 01🖤  Jeg pleier ikke å bruke maskara for effekten av den men mer for å for farge siden jeg bruker alltid løsvipper og vil de skal blende sammen. Så jeg er vell ikke beste til å dømme en maskara men vil si denne var fortsatt god og jeg har veldig rette vipper og merket stor forskjell! Liker hvor svart fargen er, og opplevde ingen flass ut over dagen. Føltes ikke tung heller på vippene. Er hvert å teste ut!
Fikk testet Lancôme Lash Idôle Curl Goddess Mascara i Divine
Elena
Beauty Pro
09/09/26-22:52
Jeg har prøvd Lancôme Lash Idôle Curl Goddess Mascara og er veldig fornøy🖤 Den gir vippene mine god bøy, lengde og gjør dem tydelig mer markerte. Jeg liker spesielt godt at den gir et fint og intenst resultat, samtidig som den holder seg fint gjennom dagen. Den er enkel å påføre, men tuben har en litt svingete form, så man må venne seg litt til hvordan man holder den.
Jeg har prøvd Lancôme Lash Idôle Curl Goddess Mascara og er
Lash Idôle Curl Goddess Mascara, Divine Black 01 Divine Black N/A
Silje
Beauty Pro
09/09/26-21:27
Altså, så gøy å få teste nye produkter på markedet 👏🏼Er det én ting jeg virkelig er kresen på når det gjelder makeup, så er det mascara 🤭🤌🏼 Lash Idôle Curl Goddess Mascara fra Lancôme har blitt testet og gransket 👀 Og denne ble ingen hit for min del. 1. Børsten oppleves som vanskelig å jobbe med. Det blir for langt opprom mellom «taggene», og påføringen blir klossete. Mye søl og man får jobbe en god del for ett resultatet man er «noenlunde» fornøyd med. 2. Den sverter av. Og det ganske fort. 3. For min del gjør den ikke noe av det den lover, utenom å gi svart farge til vippene (det er jo positivt det, men ikke tilstrekkelig). Jeg ville ikke anbefalt denne videre 🙃 Men så er dette min subjektive anmeldelse, og jeg ser at andre har funnet sin nye favorittmascara!😊 Det er det som gjør dette forumet så spennende, at vi deler våre erfaringer og ser ulike resultater 🤞🏻 Takk for oppdraget Kicks 🧡
Altså, så gøy å få teste nye produkter på markedet 👏🏼Er
Ragnhild
Beauty Pro
09/09/26-18:53(redigert 09/09/26-18:54 )
Jeg har kun brukt maskara fra Lancôme de siste 15 årene, siden Doll Eyes kom på markedet. Jeg har testet blant andre Dior innimellom, fordi jeg alltid er nysgjerrig på nye produkter (og kanskje også av de som tror at gresset kan være grønnere på den andre siden 😛). Jeg har også kjøpt alle maskaranyheter fra Lancôme minst én gang etter lansering, men jeg bytter alltid tilbake til Doll Eyes Waterproof igjen. Det passet derfor fenomenalt at jeg fikk testet Lancôme Curl Goddess maskara som beauty tester! Nå har jeg brukt Curl Goddess i noen dager, og det blir nok (dessverre) til at jeg går tilbake til Doll Eyes nok en gang. Jeg vet ikke helt hva Lancôme prøver å oppnå med denne lanseringen, og den fungerer ikke spesielt godt for meg. Konsistensen blir rett og slett for våt og tung, og jeg ser lite av vippeeffekten det reklameres med. Det kan godt tenkes at jeg har for tynne og lange vipper, slik at de tynges ned. Jeg syns også børsten er vanskelig å jobbe med, og at det spesielt vanskelig å nå de korteste vippene innerst og ytterst uten å lage masse kliss. Kanskje er det at enden på børsten er for tykk, eller kanskje er det jeg som ikke fikser teknikken med en buet børste? 🧐 Det blir nok ikke kjøpt påfyll av Curl Goddess for min del.