/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Linn
Beauty Pro
09/09/26-16:51
Fikk teste denne maskaraen fra Lancome! 100% ny favoritt! Lenge siden jeg har kjøpt maskara med bøyd børste, så veldig glad jeg fikk teste denne for den var sykt bra! Vippeløft vibes 😍
Fikk teste denne maskaraen fra Lancome! 100% ny favoritt!
Lash Idôle Curl Goddess Mascara, Divine Black 01 Divine Black N/A
Kiki
Beauty Pro
09/09/26-14:20
Denne har blitt en favoritt hos meg. Jeg liker at den gir mye fuktighet, men fortsatt føles behagelig på huden. Den kremete konsistensen passer spesielt godt om kvelden, og huden føles myk og hydrert når jeg våkner. Synes den fungerer veldig fint når huden føles tørr eller stram 💙
Denne har blitt en favoritt hos meg. Jeg liker at den gir
Innisfree Green Tea Seed Hyaluronic Cream 50 ml
Malin
Beauty Star
09/09/26-13:37
Jeg har en liten stund nå testet Innisfree Green Tea serum. Det trekker fort inn i huden, føles lett og har så og si ingen lukt. Opplever at den gir en din glød🤩 har ikke fått brukt den lenge nok til å si om den jevner ut huden og reduserer synligheten av mørke flekker - som den sier den skal😊
Jeg har en liten stund nå testet Innisfree Green Tea serum.
Neringa Puidoke
Beauty Pro
09/09/26-13:22
Very glide, smooth with plump effect. Nice colors, easy to use
Very glide, smooth with plump effect. Nice colors, easy to
Lip Injection Extreme Lip Shaper I Do
Moushtaq <3
Beauty Pro
09/09/26-11:39
Har vært sååå heldig og fått testet Lancome sin Lash Idôle Curl Goddess Mascara😍😍. Positivt overrasket, mascaraen gir vippene både en fin lengde og en skikkelig flott bøy, uten at vippene klumper seg sammen!!!! Fargen er ordentlig svart og gjør at øynene kommer godt frem 💞. Liker spesielt godt at vippene holder seg løftet gjennom dagen, og at mascaraen føles lett på vippene. Selve kosten gjør det lett å komme til selv de små vippene. Vil si at denne er en veldig god mascara som jeg absolutt ville kjøpt igjen!😎
Har vært sååå heldig og fått testet Lancome sin Lash Idôle
Espen
Beauty Star
09/09/26-10:08
😃Jeg fikk muligheten til å teste Matas Striber Men Face Cream, og jeg er veldig fornøyd med produktet. Kremen har en perfekt konsistens som gjør den enkel å påføre. Den trekker raskt inn i huden uten å føles fet eller klissete. Etter påføring etterlot den huden myk, glatt og behagelig gjennom dagen. Kremen gir god fuktighet og passer godt til daglig bruk. Alt i alt er dette en ansiktskrem jeg gjerne kan anbefale til andre som ønsker en lett og effektiv fuktighetskrem.
Live Marii
Beauty Star
09/09/26-09:26
Jeg fikk prøve Too Faced sin Lip Injection Extreme Lip Shaper i fargen Puffy Nude, og jeg har blitt veldig glad i den! 💋 Fargen er skikkelig fin og har blitt en jeg bruker støtt og stadig. Plumpingeffekten er ganske sterk, og den prikker og stikker en del. Jeg ville derfor ikke lagt flere lag, da det ble ganske intenst og litt vondt for meg. Men ellers er jeg veldig fornøyd med både fargen og hvordan den sitter. Legger også ved et bilde hvor jeg kun har brukt liplineren, uten noe annet på leppene✨
Jeg fikk prøve Too Faced sin Lip Injection Extreme Lip
Lip Injection Extreme Lip Shaper I Do
Zahra
Beauty Star
09/09/26-08:34
Elsker at det gir en glow og samtidig fukter huden ordentelig, prøvd noen dager og liker at det ikke legger seg PÅ huden men at det går inn i porene, så huden er ikke klissete og våt men fuktig og myk!
Elsker at det gir en glow og samtidig fukter huden