/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Isabelle
Beauty Star
11/06/26-11:22
Fikk lov til å teste Calvin Klein sin Euphoria magnetic Elixir parfume intense💕 Denne er helt klart en ny favoritt! Syns den var litt for musky for min smak i starten, men duften av blomster og vanilje tar fort over. Denne passer perfekt til sene sommerkvelder! Blir fort å kjøpe en større flaske av denne🌺
Fikk lov til å teste Calvin Klein sin Euphoria magnetic
euphoria magnetic elixir Parfum Intense for Women 100 ml
Isabella
Beauty Star
11/06/26-10:04
Jeg har testet Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment i smaken "Capri Coco Lime Chiller" ❤️ Den skal gjøre leppene fyldigere og inneholder Kokum- og mangosmør samt myrbærolje som skal gi leppene intens fuktighet. Jeg elsker applikatoren på denne! Den er stor og det gjør det veldig lett å påføre produktet. Jeg er vanligvis ikke noen fan av leppeprodukter som skal være plumping, da jeg ofte synes de prikker og svir altfor mye på leppene. Denne gir en avkjølende følelse på leppene som varer, men den gir ikke den klassiske sviende følelsen. Den dufter også mildt av kokos. Jeg liker denne veldig godt! 🥰
Jeg har testet Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip
Hal
Beauty Star
11/06/26-09:54
Nilens Jord Infinite Volume Mascara. Gir mye volum uten at vippene ser for tunge ut. * Gummibørsten separerer vippene godt, så de klumper mindre enn mange andre volum-mascaraer. * Veldig svart farge som fremhever øynene. * Inneholder provitamin B5 (panthenol), som kan bidra til å holde vippene myke og fleksible. * Parfymefri og vegansk, noe som ofte passer godt for sensitive øyne.
Nilens Jord Infinite Volume Mascara.     Gir mye volum uten
Hal
Beauty Star
11/06/26-09:51
Testet mascara fra Nilsen jorden
Karianne
Beauty Star
10/06/26-20:37
Matas Striber Sun face fluid SPF 30, 50 ml. Har brukt denne i noen uker nå, og denne skal jeg kjøpe igjen! Den passer perfekt for sommeren (og egentlig hele året) Den har en fin formula som trekker raskt inn i huden, uten å føles klissete eller fet. Den legger seg fint under sminke, og har ikke opplevd at den tetter porene eller forårsaker utbrudd. En absolutt favoritt som holder huden min beskyttet og hydrert☀️
Matas Striber  Sun face fluid SPF 30, 50 ml.  Har brukt
Fluid Ansigts Solcreme SPF30 50 ml
stine
Beauty Pro
10/06/26-18:15
Jeg har vært så heldig og kunne testeOle Henriksen pout preserve peptide lip treatment I Grenada guava chiller Og jeg elsker alle Ole Henriksen lip peptide, så når denne kom gledet jeg meg masse til og prøve! Den plumper og gir en litt sån kjølende effekt som jeg kjenner på jeg elsker at det ikke brenner men at det føles ut som det bare blir litt kjølig, den er sykt god og behagelig på leppene .jeg bruker den som en topper på leppe kombo og etter hudpleie , jeg anbefaler den til alle man får en fin og fyldig leppe etter bruk
Jeg har vært så heldig og kunne testeOle Henriksen pout
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Tine
Beauty Star
10/06/26-16:42(redigert 10/06/26-16:46 )
Fikk muligheten får å teste Hydra Sun High Protection Face Cream SPF30 😊 men dessverre så fikk jeg en sviende reaksjon, så får ikke gitt noe anmeldelse men den virket fuktig og god i førsten🤷‍♀️😊
Fikk muligheten får å teste Hydra Sun High Protection Face
Antonina🌸
Beauty Pro
10/06/26-12:36
Jeg fikk testet Ole Henriksen pout presseve peptide lip treatment. Den er uten farge og har en nøytral lukt, den er søt men samtidig har litt mynte i seg. Den er veldig behagelig på leppene og de føler veldig myke etterpå❤️ Det står at duften er kokosnøtt og lime som skal gi litt kald effekt Syntes alt i alt det er en bra produkt men enkel påføring og gir behaglig følelse på leppene☺️
Jeg fikk testet Ole Henriksen pout presseve peptide lip