/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Gail Cecilie
Beauty Star
19/06/26-04:37
Jeg har testet Glued 4 Brows & Edges og brukt den primært på øynebryn da det er der jeg bruker dette til vanlig (kan også brukes i hår). Jeg var spent på hold-effekten på denne ettersom jeg er veldig fornøyd med sprayen i samme serie. Desverre ble jeg skuffet. Positive er dog at man ikke ser spor av gele på bryn, men holdeffekten er minimal. Muligens den er bedre for det andre bruksområdet, altså i håret.
Jeg har testet Glued 4 Brows & Edges og brukt den
Kiki
Beauty Pro
18/06/26-23:38
BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray er en av de beste makeupsprayene jeg har prøvd 💚✨ Det jeg liker aller best er den lette mintduften – den føles frisk og behagelig uten å være for sterk 🌿 Jeg liker at dette er et veldig allsidig produkt 😊 Jeg bruker det både før makeup som primer, etter makeup for å sette den, og i løpet av dagen for å friske opp huden og sminken 💦 Ikke den sterkeste fikseringen jeg har prøvd, men det gjør heller ikke så mye for meg. Det får sminken til å se mer naturlig ut, fjerner det pudrete uttrykket og gir en skikkelig frisk følelse ✨ Et produkt jeg stadig vender tilbake til 🤍
BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray er en av de beste
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml
Guro
Beauty Star
18/06/26-19:40
Omg! For et fantastisk produkt, jeg er helt frelst av hvor glitrete og fancy denne får leppene mine til å se ut! Elsk elsk elsk😍 Føles ikke klissete eller ekkel på leppene, denne blir nok et fast produkt i mitt liv!🎉
Omg! For et fantastisk produkt, jeg er helt frelst av hvor
Agnieszka
Beauty Pro
18/06/26-19:10
Jeg har testet Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment, og jeg kan ærlig si… dette blir en fast favoritt for alltid! 💖 Dette produktet stjal virkelig hjertet mitt. Det har en utrolig behagelig, kremet konsistens som legger seg som et mykt lag på leppene og gir umiddelbar fukt. Allerede etter første bruk ser og føles leppene glattere, mykere og mer fyldige ut. Et stort pluss er at den ikke føles klissete som mange lipglosser, men gir likevel en nydelig, sunn glans ✨ Den fungerer perfekt både på dagtid og som en pleiende behandling over natten. Og la oss ikke glemme emballasjen – den er helt nydelig! Fargerik, iøynefallende og skikkelig “feel good”, noe som gjør det enda hyggeligere å bruke produktet 💕 Det som imponerte meg mest er hvor lenge effekten varer – leppene føles hydrerte og komfortable i mange timer. Dette er definitivt et produkt jeg ikke lenger klarer meg uten! 💋
Jeg har testet Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Glimmers Lingonberry
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Citrus Sunshine
Thomas
Beauty Star
18/06/26-17:13
Var heldig og fikk prøve beautyact prime,set & refresh . Lukter litt mentol . Fungerte ok som primer , men tørket sakte . Som setting og refresh leverte den godt . Fant ikke bilde av produktet hos kicks .
Ragnhild
Beauty Pro
18/06/26-11:09
Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment Pride er et så kult, og ikke minst viktig, produkt! 🏳️‍🌈 I tillegg gjør selvfølgelig leppebehandlingen en god jobb. Den er kjent for mykgjøre og glatte ut leppene, i tillegg til å ha en utfyllende effekt. Det beste med Pride-varianten er selvfølgelig det multifargede glitteret som representerer regnbuen og understreker Pride-budskapet. Jeg er veldig godt fornøyd med leppebehandlingen etter noen dagers bruk. Den gir pene lepper med en passe mengde glans, og duften er behagelig. Den fukter godt og er passe tykk, slik at den sitter greit uten å bli for seig og klissete. Den holder også lenge så fremt du ikke gnir leppene (ved for eksempel drikking og spising), slik at den blir tørket av.
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Lene
Beauty Pro
18/06/26-05:23
🌸BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray💦 Jeg var så heldig og fikk teste BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray. Dette er en multifunksjonell spray som kan brukes til primer, setting spray eller som en oppfriskning i løpet av dagen .Jeg synes den er god, sminken sitter godt og den har en oppfriskende mentol lukt. Denne synes jeg er et godt alternativ til mange setting spray jeg har prøvd som er mye dyrere.
🌸BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray💦 Jeg var så
Silvana__hamo
Beauty Pro
17/06/26-23:38
XLASH Collagen Hydrogel Hyal Mask 💗 En fuktighetsgivende hydrogelmaske med kollagen og hyaluronsyre som gir huden intensiv pleie, frisk glød og en silkemyk følelse. Perfekt når huden trenger ekstra fukt og en liten spa-opplevelse hjemme. ✨ Intensiv hydrering ✨ Myk og frisk hud ✨ Naturlig glød ✨ Vegansk #XLASH #HydrogelMask #Skincare #GlowSkin
XLASH Collagen Hydrogel Hyal Mask 💗  En fuktighetsgivende