/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Stacey Victoria
Beauty Star
21/06/26-00:00
Surprisingly impressed with Ole Henriksens Peptide Lip Treatment! Goes on like a gloss, has a pleasant flavour, has a gentle tingle (doesn't burn or feel uncomfortable), and keeps my lips hydrated. It comes in a variety of shades and flavours too! Looking forward to trying some of the others. Definitely recommend!
Surprisingly impressed with Ole Henriksens Peptide Lip
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Dominika Marta
Beauty Star
20/06/26-20:47
Et lett, vegansk og multifunksjonelt produkt som ikke må mangle i sminkepungen din, spesielt på varme dager! ☀️ BeautyAct Prime , Set & Refresh !
Et lett, vegansk og multifunksjonelt produkt som ikke må
Hermine
Beauty Star
20/06/26-19:51
Burt's Bees Lip Balm 🐝 Veldig god leppepomade som holder leppene myke lenge. Peppermynte gir en frisk følelse, og den er perfekt å ha i lomma eller veska. Anbefales!
Burt's Bees Lip Balm 🐝 Veldig god leppepomade som holder
Beeswax Lip Balm 4,25 g
Celina
Beauty Pro
20/06/26-10:07
Ole Henriksen Pout Preserve Lip Treatment – Ole’s Pride Punch 🌈🌸 Har brukt den litt nå, og førsteinntrykket er veldig bra. Den gir masse fuktighet, føles behagelig på leppene og lukter skikkelig godt. 🌈✨ Jeg elsker også designet på denne – så søt og fargerik! Den blir definitivt med i veska fremover. Noen andre som har prøvd Ole’s Pride Punch? 💋💕
Ole Henriksen Pout Preserve Lip Treatment – Ole’s Pride
Aurora
Beauty Star
19/06/26-19:43
God hvis du elsker sterk vaniljelukt!
Vanilla Eau de Parfum 30 ml
Silje
Beauty Star
19/06/26-16:01
Både innpakningen og produktet svarte over all forventning 🏳️‍🌈 jeg har satt mitt elsk på Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment! Den gir en nydelig glans på leppene og føles ikke så klissete som andre lignende produkter jeg har testet tidligere 😊 Veldig glad for å nå kunne ha denne i sminkesamlingen 👍
Gail Cecilie
Beauty Star
19/06/26-04:37
Jeg har testet Glued 4 Brows & Edges og brukt den primært på øynebryn da det er der jeg bruker dette til vanlig (kan også brukes i hår). Jeg var spent på hold-effekten på denne ettersom jeg er veldig fornøyd med sprayen i samme serie. Desverre ble jeg skuffet. Positive er dog at man ikke ser spor av gele på bryn, men holdeffekten er minimal. Muligens den er bedre for det andre bruksområdet, altså i håret.
Jeg har testet Glued 4 Brows & Edges og brukt den
Kiki
Beauty Pro
18/06/26-23:38
BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray er en av de beste makeupsprayene jeg har prøvd 💚✨ Det jeg liker aller best er den lette mintduften – den føles frisk og behagelig uten å være for sterk 🌿 Jeg liker at dette er et veldig allsidig produkt 😊 Jeg bruker det både før makeup som primer, etter makeup for å sette den, og i løpet av dagen for å friske opp huden og sminken 💦 Ikke den sterkeste fikseringen jeg har prøvd, men det gjør heller ikke så mye for meg. Det får sminken til å se mer naturlig ut, fjerner det pudrete uttrykket og gir en skikkelig frisk følelse ✨ Et produkt jeg stadig vender tilbake til 🤍
BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray er en av de beste
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml