/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Zahra
Beauty Star
23/06/26-12:59
Så heldig at jeg fikk prøve den! 10/10 ga glans til ansikt pluss fukt! Spesielt bra i dette varme været! Da både huden og kroppen trenger all fukrighet den kan få! Anbefaler virkelig
Så heldig at jeg fikk prøve den! 10/10 ga glans til ansikt
Lisa
Beauty Star
23/06/26-10:43
Denne gir en fresh, naturlig finish og får sminken til å se mer “smeltet” og mindre pudrete ut. Lett på huden, enkel å bruke og perfekt når du vil at makeupen skal holde seg fin hele dagen! ⭐️⭐️⭐️⭐️☆ En liten beauty must-have i vesken 💄
Denne gir en fresh, naturlig finish og får sminken til å se
Josefine
Beauty Pro
23/06/26-09:51
Likte denne solsprayen fra Matas Striber veldig godt! Den er veldig lett å smøre inn og føles ikke tung eller tjukk ut. Den gnis lett inn i huden og sprayen er bra. Er heller ikke noe veldig spesiell lukt. Funker også selvfølgelig som en solkrem skal fungere☀️ Det eneste jeg reagerer på er flasken. Etter å ha brukt den et par ganger virker det som skriften på baksiden reagerer med solkremen, og får skriften til å flasse av som du ser på bildet. Synes det var veldig rart, men ikke et problem for meg💕
Likte denne solsprayen fra Matas Striber veldig godt! Den er
Solspray SPF50 200 ml
pooja
Beauty Star
22/06/26-13:41
Den er en fin settingsray den er enkel å bruke eneste problem er lukten men det kommer ann på personer til personer.😘
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml
Sally
Beauty Star
22/06/26-08:52
BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray 50 ml Jeg har testet denne sprayen både før og etter sminke, samt som en oppfriskning i løpet av dagen. Det jeg likte best var den lette og behagelige følelsen på huden. Sprayen legger seg fint uten å føles tung eller klissete. Som primer opplevde jeg at sminken la seg jevnere, og som settingspray bidro den til at looken holdt seg pen gjennom dagen. Jeg synes også den fungerte godt når huden føltes tørr eller sminken trengte en liten oppfriskning. Duften er mild og behagelig, og produktet er enkelt å bruke. Huden føltes mer fuktet og fikk en frisk glød etter påføring. Så dette et praktisk multifunksjonsprodukt for deg som ønsker primer, settingspray og refresh i ett 🌸.
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml
Mari
Beauty Star
22/06/26-07:30
Jeg har vært så heldig å få prøve Nilsen Jord Baked Shimmer Powder i fargen Desert Bronze. Denne syns jeg var utrolig fin, spesielt nå til sommeren. Den har shimmer i seg, noe jeg syns var fint fordi den gidde litt ekstra fra vanlige bronzere. Fargen var veldig fin og passet bra til meg, den kan bli litt mørk for noen hvis du ønsker en litt mer naturlig look. Men da er det bare å finne en lysere farge. Bronzeren er ekstremt pigmentert, noe som gjør at den varer lenge og da er drøy i bruk. Prisen er også veldig fin for en god og en bronzer som er drøy i bruk. Denne vil jeg virkelig anbefale å prøve om du ønsker litt ekstra glow⭐️
Laila
Beauty Star
22/06/26-06:54
Jeg ble utvalgt til BeautyTester men mottok aldri produktet. Hadde gledet meg til å teste.
Jeg ble utvalgt til BeautyTester men mottok aldri produktet.
Laila
Beauty Star
22/06/26-05:39
En god lippgloss som ikke er for klissete, men samtidig føles lett på leppene. Har en prikkene effekt som gir en frisk og kjølende følelse. Sitter overraskende lenge og smaker deilig av kokos. Lys lys grønn farge, som i praksis er blank. Passer derfor perfekt alene og over andre leppefarger for å få glans.
En god lippgloss som ikke er for klissete, men samtidig
Lip Treatment Pout Preserve Orange