/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Thomas
Beauty Star
18/06/26-17:13
Var heldig og fikk prøve beautyact prime,set & refresh . Lukter litt mentol . Fungerte ok som primer , men tørket sakte . Som setting og refresh leverte den godt . Fant ikke bilde av produktet hos kicks .
Ragnhild
Beauty Pro
18/06/26-11:09
Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment Pride er et så kult, og ikke minst viktig, produkt! 🏳️‍🌈 I tillegg gjør selvfølgelig leppebehandlingen en god jobb. Den er kjent for mykgjøre og glatte ut leppene, i tillegg til å ha en utfyllende effekt. Det beste med Pride-varianten er selvfølgelig det multifargede glitteret som representerer regnbuen og understreker Pride-budskapet. Jeg er veldig godt fornøyd med leppebehandlingen etter noen dagers bruk. Den gir pene lepper med en passe mengde glans, og duften er behagelig. Den fukter godt og er passe tykk, slik at den sitter greit uten å bli for seig og klissete. Den holder også lenge så fremt du ikke gnir leppene (ved for eksempel drikking og spising), slik at den blir tørket av.
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Lene
Beauty Pro
18/06/26-05:23
🌸BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray💦 Jeg var så heldig og fikk teste BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray. Dette er en multifunksjonell spray som kan brukes til primer, setting spray eller som en oppfriskning i løpet av dagen .Jeg synes den er god, sminken sitter godt og den har en oppfriskende mentol lukt. Denne synes jeg er et godt alternativ til mange setting spray jeg har prøvd som er mye dyrere.
🌸BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray💦 Jeg var så
Silvana__hamo
Beauty Pro
17/06/26-23:38
XLASH Collagen Hydrogel Hyal Mask 💗 En fuktighetsgivende hydrogelmaske med kollagen og hyaluronsyre som gir huden intensiv pleie, frisk glød og en silkemyk følelse. Perfekt når huden trenger ekstra fukt og en liten spa-opplevelse hjemme. ✨ Intensiv hydrering ✨ Myk og frisk hud ✨ Naturlig glød ✨ Vegansk #XLASH #HydrogelMask #Skincare #GlowSkin
XLASH Collagen Hydrogel Hyal Mask 💗  En fuktighetsgivende
Birgitte
Beauty Pro
17/06/26-19:54
got2b Powder’Ful. Jeg har allerede litt fylde i håret fra før, men merker likevel at got2b Powder’Ful gir ekstra volum og løft ved røttene. Håret ser fyldigere ut nesten med en gang, og det er enkelt å påføre. Det jeg liker: * Gir synlig mer volum uten mye arbeid. * Holder håret løftet gjennom dagen. * Trenger bare en liten mengde produkt. * Praktisk størrelse som er lett å ta med seg. Det jeg liker mindre: * Håret kan føles litt tørrere eller stivere enn vanlig. * Bruker man for mye, kan håret føles litt tungt eller klebrig. Konklusjon: Et godt produkt for deg som ønsker mer volum og tekstur. Selv om jeg ikke har spesielt flatt hår, merker jeg en tydelig forskjell etter bruk.
got2b Powder’Ful. Jeg har allerede litt fylde i håret fra
Sofie
Beauty Star
17/06/26-17:38
Got2be glued Wax. First impression: Lukter FANTASTISTISK Føles ikke klissete Mye produkt. Som en med kort hår er det vanskelig og teste et produkt ment for slikk back; men jeg mener denne virker supert som vanelig styling av håret. Baby hår blir lagt ned, hår blir samlet, i starten ser det flatt ut men ingen problem og puffe det opp, du føler den nesten ikke på håret. Aldri egentlig hatt en hår rutine, men nå har visst fått meg det. Brukte den gjennom en 6 timers butikk jobb dag, å den holdt helt greit. Supert produkt
Glued Wax Stick 50 g
Amalie
Beauty Pro
17/06/26-14:38
got2b Powder’ful Volumising Styling Powder Jeg har veldig tynt, flatt og rett hår, så jeg er alltid på jakt etter produkter som kan gi litt ekstra volum. Denne stylingpudderen fra got2b ga faktisk synlig løft ved røttene og fikk håret til å se fyldigere ut med en gang. Produktet er enkelt å bruke – jeg drysset en liten mengde i hodebunnen og masserte det inn. Håret fikk mer tekstur og volum uten at jeg måtte bruke mye produkt. For mitt hår holdt volumet ganske bra gjennom dagen, selv om effekten gradvis ble litt mindre. Det eneste minuset er at håret kan føles litt tørt eller stivt hvis man bruker for mye. Derfor anbefaler jeg å starte med en liten mengde og bygge opp ved behov. Fordeler: * Gir merkbart mer volum til tynt og flatt hår * Enkel å påføre * Gir tekstur og løft ved røttene * Drøy i bruk Ulemper: * Kan gjøre håret litt tørt eller stivt ved overbruk * Ikke like effektiv for langvarig volum i veldig glatt hår Alt i alt er dette et godt produkt for deg som har tynt og flatt hår og ønsker mer volum uten mye styling. Jeg kommer til å bruke det videre når jeg ønsker litt ekstra fylde i håret.
got2b Powder’ful Volumising Styling Powder  Jeg har veldig
Hanna
Beauty Pro
17/06/26-13:46
Jeg fikk teste et overraskelsesprodukt fra Nilens Jord, og det var en Brow Fix i fargen Dark brown. Kosteb er liten og presis, og fargen legger seg hovedsaklig på hårene og ikke på huden hvilket jeg elsker. Den kan minne om gimme brow fra benefit, og er absolutt å foretrekke til sitt bruksområde. Kommer til å kjøpe igjen.
Jeg fikk teste et overraskelsesprodukt fra Nilens Jord, og
Brow Fix 211 Transparent