/ Beauty Tester reviews
Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AltBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Validert
Emilie
Beauty Pro
07/10/24-15:38
Jeg var heldig nok til å få prøve Bondi San sin fuktighetskrem 🤩 Dette er en veldig lett krem som raskt trekker inn i huden. Den etterlater ikke et "lag" på huden som mange fuktighetskremmer gjør. Derfor er den perfekt som bruk før foundation! Den er uten parfyme som gjør den ideel for sensitiv hud.  Et ekstra (stort) pluss er at den inneholder SPF 50+. Jeg er dessverre en av de som kan slurver litt med SPF i rutinen min, men med denne så slipper jeg tenke på det. Jeg er positiv til alt som gjør en rutine enklere å holde! Masse fukt, forenkler rutinen din og passer sensitiv hud. Vinn! Vinn! Vinn!
Jeg var heldig nok til å få prøve Bondi San sin
SPF50+ Fragrance Free Daily Face Lotion 75 ml
Validert
MAB
Beauty Pro
07/10/24-14:46
Jeg har vært så heldig å få testet «Ultimate Solution 5 Multitasking Moisturizer» fra Peter Thomas Roth. Siden jeg har fet hud, ga jeg produktet til moren min, som har tørr hud. Hun er veldig fornøyd med fuktigheten den gir, og hun opplever at huden hennes forblir frisk og hydrert hele dagen. Imidlertid har hun ikke merket noen forbedring i hudtonen, til tross for at produktet lover jevnere hudtone. Alt i alt er det et bra fuktighetsgivende produkt, men det lever ikke helt opp til alle sine påstander.
Jeg har vært så heldig å få testet «Ultimate Solution 5
Ultimate Solution 5™ Multitasking Moisturizer Day Cream 50 ml
Validert
Lisa Caroline
Beauty Star
06/10/24-18:06
Var så heldig å få testet denne. Veldig fornøyd med denne kremen. Gir masse fuktighet og huden føles hydrert og myk etter bruk. Absolutt ingen parfyme eller lukt så dette var et pluss. Jeg syntes den er litt tykk i konsistensen så det tar litt tid før den trekker helt inn. Jeg foretrekker litt lettere kremer så ble litt i tykkeste laget for meg. Liker derfor å bruke den på kvelden så den får ekstra tid til å trekke inn. Men om du liker en tykk krem så tror jeg denne vil falle i smak :)
Var så heldig å få testet denne.
Potent-C™ Brightening Vitamin C Moisturizer Day Cream 50 ml
Validert
Neringa Puidoke
Beauty Pro
06/10/24-11:06
I had possibility to try Bondi Sands Aerated self tanning foam. 1hour express. Easy to use, very good blending and gives natural tan color.
I had possibility to try Bondi Sands Aerated self tanning
Validert
Carmen
Beauty Star
02/10/24-19:06
Jorgobe serum 5% niacinamide Lett konsistens, produktet er drøyt i bruk og oppleves ikke klissete ved påføring og etter det tørker. Stort pluss! Kun testa produktet ei ukes tid så om det har noen effekt på pigment flekker eller linjer blir fortidlig å si noe om enda. Likevel positivt overrasket så langt og kjekt med ett serum som oppleves mer som en lett krem og ikke flytende.
Jorgobe serum 5% niacinamide Lett konsistens, produktet er
Validert
Karoline
Beauty Pro
02/10/24-15:01(redigert på 02/10/24-15:22)
Jeg har vært så heldig at jeg har fått lov til å teste Jorgobé BHA Exfoliator, og har brukt produktet i litt over en uke nå, både morgen og kveld. Jeg må si at jeg er utrolig fornøyd med resultatet😍 Huden min er verken spesielt tørr eller fet, men jeg  får tidvis små utbrudd. Etter å ha påført  denne toneren, merket jeg raskt at huden min  begynte å gløde og føltes mykere.  Den har en mild, men effektiv formel som  balanserer huden uten å forårsake irritasjon eller utbrudd. ⭐Et stort pluss er at den er uten parfyme, noe som gjør den veldig behagelig å bruke.  Jeg har ikke hatt noe negative reaksjoner på produktet,  og det har faktisk hjulpet med å holde huden min ren og klar.  Den er også skånsom mot huden, noe som er viktig for meg⭐
Jeg har vært så heldig at jeg har fått lov til å
BHA Exfoliator 150 ml
Validert
Victoria
Beauty Star
02/10/24-12:06(redigert på 02/10/24-12:09)
Hei! Så koselig å bli valgt ut til å teste et produkt. Jeg ble valgt ut til å få teste Bondi Sands Liquid Gold Self Tanning Foam med en lukt av Kokosnøtt. Elsket dette!! Første gang jeg bruker Bondi Sands. Jeg elsker hvor raskt denne tørker inn i huden min. Det vil ikke bli bedre enn dette, ser helt fantastisk og naturlig ut. Jeg kan ta den på og den gir en veldig lys subtil gyllen brunfarge umiddelbart. Den er ikke klissete, og er flott å ta på om morgenen og dra ut. Lukten er så god, skummet går lett på og gir meg et stripefritt utseende. Den føles heller ikke tung å ha på. Holder meg i 5 dager. 
Hei! Så koselig å bli valgt ut til å teste et produkt.
Liquid Gold Self Tanning Foam 200 ml
Validert
Maia Eline
Beauty Star
01/10/24-19:18
Jeg har fått mulighet til å teste denne kremen fra Peter Thomas Roth. Jeg prøvde den flere dager, på forskjellige måter å må dessverre si den falt ikke helt i smak. Da jeg merker den flasser fort av huden.
Jeg har fått mulighet til å teste denne kremen fra Peter
Ultimate Solution 5™ Multitasking Moisturizer Day Cream 50 ml