/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Agnieszka
Beauty Pro
26/08/26-09:35
Too Faced Better Than Sex Mascara ❤️ Dette er virkelig en mascara som gir WOW-effekt fra første påføring! 😍 Vippene ser umiddelbart lengre, fyldigere, tykkere og vakkert løftet ut. Den intense, sorte fargen fremhever øynene og gir et utrolig uttrykksfullt og glamorøst blikk. Jeg elsker hvor enkelt det er å bygge opp intensiteten – fra vakre, definerte vipper til et dramatisk og voluminøst resultat. Den ikoniske timeglassformede børsten kommer godt til og dekker vippene jevnt, samtidig som den gir masse volum. ✨ Det beste? Du får følelsen av falske vipper uten å måtte bruke falske vipper. Resultatet er lange, fyldige og spektakulære vipper som virkelig får øynene til å poppe!
Too Faced Better Than Sex Mascara ❤️ Dette er virkelig en
Better Than Sex Mascara Black
Cecilie
Beauty Pro
26/08/26-07:48
Jeg har testet Too Faced Lip Injection maximum plump. Denne passer godt for alle som vil ha blanke, og litt større lepper, og som tåler den intense prikkingen. Syns produktet funker bra, fargen er fin, lys rosa. Det er absolutt en merkbar forskjell, men jeg skulle ønske effekten hadde vart lenger!
Jeg har testet Too Faced Lip Injection maximum plump. Denne
Lip Injection Plumping Lip Gloss
Ceren soogia
Beauty Star
25/08/26-22:07
TOO FACED Lip Injection Extreme Lip Shaper😍 Var så heldig å få testet dette produktet og må bare si jeg er super fornøyd! Den varer lenge, gir god plump og var så god og lett å ta på! Den er veldig myk «creamy» og ta på. Merket etter noen minutter at den tørker litt ned så den ikke sklir over alt. Man kjenner plumping effekten veldig godt! ❤️‍🔥 Anbefaler veldig!
TOO FACED Lip Injection Extreme Lip Shaper😍  Var så heldig
Elena
Beauty Pro
25/08/26-19:11
Too Faced Ribbon Wrapped Lash Extreme Length Tubing Mascara Altså! 🤩 Denne er absolutt verdt å teste! Hvis du først og fremst ønsker lange, markerte og separerte vipper, er denne virkelig verdt å prøve. Jeg elsker hvor fint den forlenger og løfter vippene. Hvis du har oljete øyelokk, ville jeg likevel vært litt mer forsiktig, da den kan smudge litt utover dagen. 💕
Too Faced Ribbon Wrapped Lash Extreme Length Tubing Mascara
Ribbon Wrapped Mascara Black Full size
Silje
Beauty Star
25/08/26-18:05
Først av alt nydelig innpakning man bare får lyst til å ha i toalettveska! Jeg likte at denne gir god fylde og løft til vippene. Den drysset litt iløpet av dagen, noe jeg ikke har opplevd med Too Faced sine mascaraer før.  Den var lett å vaske av med en god oljerens, og irriterte ikke øynene mine. Man blir bare glad av den innpakningen 🦋
Først av alt nydelig innpakning man bare får lyst til å ha i
Silje
Beauty Pro
25/08/26-16:09
Gøy med nytt produkt å teste 👏🏼 En helt grei mascara som gjør det den skal 😊 Kunne godt tenkt meg en børste av plastikk, men denne fungerer sånn passe synes jeg. Den separerer vippene og gir godt med lengde , hvis du legger 2-3 lag fortløpende uten å vente for lenge 🤞🏻 Da den tørker rimelig fort er min erfaring. Opplever ikke at den sverter av, det er jo ett stort pluss 👏🏼 Så alt i alt ett produkt jeg kan anbefale 😊🙏🏼
Gøy med nytt produkt å teste 👏🏼 En helt grei mascara som
Better Than Sex Waterproof Mascara Black
Victoria
Beauty Star
25/08/26-12:54
Dette er en maskara som separer vipper og er lett å bygge opp! Dessverre så opplevde jeg at den ble for «tung» for mine vipper så de holdt seg ikke oppe hele kvelden, men den satt godt på og svertet ikke av! Vill absolutt anbefalt den til noen som liker litt «tyngre» maskaraer
Better Than Sex Waterproof Mascara Black
Hussii
Beauty Star
25/08/26-09:21
Anastasia Beverly Hills - Microstroke Brow Pen Veldig fornøyd med denne! Den er enkel å bruke, og den tynne spissen gjør det lett å tegne fine, hårlignende strøk!!! Jeg liker spesielt godt at man kan bygge opp brynene uten at de ser for sminket eller harde ut. Resultatet blir naturlig og fint, samtidig som brynene ser fyldigere og mer definerte ut. Kommer absolutt til å fortsette å bruke denne! ❤️
Anastasia Beverly Hills - Microstroke Brow Pen Veldig