/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Havvanur
Beauty Star
06/08/26-18:03
Jeg ble positivt overrasket over denne! 💕 Guava har en kjempefin, naturlig farge som gir leppene litt ekstra liv uten å bli for mye. Den føles myk og behagelig på leppene, er ikke klissete, og holder leppene godt fuktet lenge. Jeg elsker den glansfulle finishen, og leppene ser både sunnere og fyldigere ut. Dette er definitivt et produkt jeg kommer til å kjøpe i fremtiden! Jeg har mottatt produktet for testing fra KICKS, men anmeldelsen er basert på min ærlige opplevelse.
Jeg ble positivt overrasket over denne! 💕 Guava har en
Mariam
Beauty Star
06/08/26-15:45
Produktet er parfymefritt, noe som er et stort pluss. Det er imidlertid ikke så glossy som jeg foretrekker. Det føles fuktgivende og er veldig glitterete, men tilfører ikke noe særlig til looken.
Produktet er parfymefritt, noe som er et stort pluss. Det er
Kristin
Beauty Star
06/08/26-11:07
Jeg ble valgt som produkttester for denne, og det er jeg glad for, for den samsvarer med hva jeg ser etter i en solkrem (ren formula, hud og naturvennlig, mild duft, lett å bruke og virker), og den får full score på alt av meg! 🧡 Når vi endelig hadde noen soldager, så ble denne brukt. Jeg har lys, fregnete hud som trenger faktor, spesielt over tid i solen. Barnet mitt ble også smurt med denne (hun har lys hud, men som raskt blir brun, ikke lys og fregnete som min). Jeg elsker den rene formulaen som føles trygg å smøre på kroppen (og for havlivet), i tillegg til at den er god å smøre ut, trekker inn raskt og den legger ikke igjen et hvitt lag — perfekt! Virker gjør den også, for jeg har ikke blitt brent med denne, jeg har bare fått mer fregner (og litt farge). Skal kjøpes igjen når jeg går tom 🧡 Pent vitaliserende design også!
Jeg ble valgt som produkttester for denne, og det er jeg
Sandra
Beauty Pro
06/08/26-10:53(redigert 06/08/26-10:54 )
Ola Henriksen, Pout Preserve Peptide Lip Treatment.Har prøvd denne nå, og er fornøyd. Først de 4 negative tingene: 1. Er en liten lukt på, så når eg alt har hodepine, så sliter eg med lukten. Nesten som en tropikal eller Appelsin lignende lukt, men er ikke sterkt. 2. Når den tørker, etter 30 minutter-1 time, så er den ekkel på leppene, og føler eg må tørke den vekk. 3. Er veldig lip gloss sticky. Så hvis du liker mer leppe olje, så er ikke denne for deg. 4. Føler ikke noe langtids effekt. Men kan være at det er kun denne Pride versjonen som ikke fynker så bra. Positive ting: 1. Sparkly, men er subtle. 2. Behaglig på, før den tørker 3. Enkel å ta på. 4. Kan legge lag på lag, så du får akuratt så masse som du liker å ha på. 5. ELSKER pakkningen! Så nydelig🤩 Oppsummering: Alle negative ting, er mer preferanser. Hvis du like mer sticky lip gloss, og like litt lukt, er denne perfekt for deg!
Ola Henriksen, Pout Preserve Peptide Lip Treatment.Har prøvd
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Glimmers Lingonberry
JusTiNa
Beauty Pro
06/08/26-10:19
Feels light and pleasant on the face. It helps makeup blend beautifully with the skin. The skin always looks lovely and fresh. Makeup also stays put perfectly, even on hot summer days. 💗
Feels light and pleasant on the face. It helps makeup blend
Natalie
Beauty Star
06/08/26-07:37
Jeg var så heldig å fikk teste Rituals by yozakura sin body loition mousse😍✨ Duften er helt fantastisk, og det er min favoritt blant seriene fra rituals. Synes moussen er et fint tilskudd i samlingen, på dager hvor jeg ønsker en litt lettere følelse av fukt på huden. Den trekker godt inn, uten å føles klissete. Eneste jeg vil trekke litt ned for, er at pumpen kan henge seg opp i blant - og du får mye produkt uten fluff som fører til søl😅 Alt i alt et produkt jeg absolutt kan anbefale!!
Jeg var så heldig å fikk teste Rituals by yozakura sin body
The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 150 ml
Ina
Beauty Pro
05/08/26-14:04
Fungerer best til småhår Jeg fikk teste denne som Kicks Beauty Tester. Den funker fint til småhår og holder de godt på plass, men på øyebryn synes jeg den blir for stiv og gjør at det ikke ser naturlig ut.
Glued 4 Brows & Edges 16 ml
Unni
Beauty Star
04/08/26-17:07
Fikk teste rituals, the ritual of yozakura. En nydelig shimmer olje som lukter utrolig digg. Shimmer er lett og legger seg fint på huden. Oljen trekker fort inn i huden. Anbefales om du vil bruke en olje som er lett på huden og som har ett fint shimmer itillegg.
Fikk teste rituals, the ritual of yozakura. En nydelig