/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Thea
Beauty Star
31/08/26-07:49
Jeg har vert så heldig å få teste denne bronzeren og dette må være en av de fineste bronzerene jeg har testet. Den er myk og blender bra, er på ingen måte tørr og legger seg fløyelsmykt på huden. Du får en fin gyllen farge og kan bygges om du vil ha en lettere eller sterkere Bronz. Fargen er så nydelig og det er ganske greit utvalg av farger med ulike toner. Pakingen er enkel og samtidig veldig elegant, lett å ha med overallt og tar ikke opp unødvendig med plass. Den lukter til og med godt! Asså for ein Bronzer! Om du trenger en ny er denne absolutt å anbefales.
Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick Chocolate Espresso
Stine
Beauty Pro
31/08/26-07:10
Jeg har fått testet too faced sin lip plumping 🌸 Dette er en lip gloss med plump som gjør en skikkelig god jobb. Ikke bare med å få leppene til å se større ut, men også holder leppene hydrert🩷 Det er en utrolig fin farge og etter å ha brukt den flere dager kommer jeg til å kjøpe den igjen! Jeg liker vanligvis best vanlig lypsyl, men denne var veldig god 🌸
Lip Injection Plumping Lip Gloss
Sofia
Beauty Pro
31/08/26-06:37(redigert 31/08/26-06:38 )
Jeg har fått Too Faced Ribbon Wrapped Lash Mascara 🎀 Det første som gjorde inntrykk på meg, var hvor enkelt den åpnes og lukkes. Det er som et lite klikk der som gjør at du skjønner at du har lukket den ordentlig, slik at maskaraen ikke tørker ut. Børsten er veldig praktisk - den er ikke for bred, så man søler ikke på huden rundt øynene når påfører den. Den holdt seg perfekt hele dagen helt til kvelden, og vippene hadde akkurat samme hold som om morgenen. Hvis man gnir seg hardt i øynene, kan den drysse litt, men så lenge man ikke gjør det med vilje, er alt helt supert.  Den gir utrolig fin lengde til vippene og klumper seg ikke. Hva mer trenger man vel?
Jeg har fått Too Faced Ribbon Wrapped Lash Mascara 🎀  Det
Ribbon Wrapped Mascara Black Full size
Kiki
Beauty Pro
31/08/26-01:07
Veldig fornøyd med denne vippprimeren! Den gir ekstra lengde og volum, og vippene holder bøyen mye bedre gjennom dagen. Liker også at den er svart og separerer vippene fint. Litt vanskelig å fjerne, men ellers et supert produkt! ❤️
Veldig fornøyd med denne vippprimeren! Den gir ekstra lengde
Better Than Sex Foreplay Lash Primer 8 ml
kilian
Beauty Pro
31/08/26-00:47
Jeg liker denne mascaraen veldig godt! Den er lett å påføre, og børsten kommer godt til på alle vippene. Jeg bruker vanligvis to lag for å få mer volum og lengde, og da blir vippene fine og fyldige uten at de føles tunge. Den holder seg også fint gjennom dagen. Veldig fornøyd! 😻
Jeg liker denne mascaraen veldig godt! Den er lett å påføre,
Better Than Sex Mascara Black
Kiki
Beauty Pro
31/08/26-00:35
Jeg skjønner faktisk hvorfor denne har fått så mye oppmerksomhet. 😊 Den er utrolig lett å jobbe med, og jeg liker spesielt at jeg kan bygge opp dekningen der jeg trenger det uten at hele ansiktet ser sminket ut. På huden blir den jevn og fin med en frisk, litt glødende finish. Jeg har også lagt merke til at den ikke fremhever tørre partier slik mange foundations kan gjøre. Ganske luksuriøs i både følelse og resultat – og veldig drøy i bruk ✨
Jeg skjønner faktisk hvorfor denne har fått så mye
Double Serum Foundation L1C
pooja
Beauty Star
30/08/26-18:39
Fikk teste Cloud Crush Blurring Blush. Mitt første intrykk av produktet og av å selve åpne det tok litt tid med det første, men den luktet så fitt at det er et pluss for meg. Det var et veldig fint😘 produkt.
Cloud Crush Blush Candy Clouds
Elise
Beauty Pro
30/08/26-07:08
Jeg har prøvd denne Ribbon Wrapped Mascaraen fra too faced en periode nå. Mascaraen er helt fin, men jeg opplever at mascaren smitter og drysser litt. I og for seg en helt fin mascara, men jeg skulle ønske at fargen ikke smittet og at mascaren ikke hadde drysset.
Jeg har prøvd denne Ribbon Wrapped Mascaraen fra too faced
Ribbon Wrapped Mascara Black Full size