/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Tia
Beauty Pro
29/08/26-16:23
🎀Too Faced Better than sex mascara🌸  Elsker denne mascaraen! 😍 Den gir lange, fyldige og superfine vipper, samtidig som den holder seg godt gjennom dagen. ✨🖤 Ikke rart dette er en av de mest populære mascaraene! 💕 En sminkebag essential!🤩
Better Than Sex Mascara Black
Celina
Beauty Pro
29/08/26-13:48
Veldig fin bronzer! 🤎 Jeg har fått teste Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzer, og jeg liker den veldig godt. Den gir en fin og naturlig varme til huden uten at den blir for oransje. Jeg liker spesielt at den er matt, siden jeg ofte foretrekker en mer naturlig finish på bronzer. Den er også enkel å blende og bygge opp, så jeg synes det er lett å få både en litt mer subtil look og mer farge når jeg ønsker det. Og så lukter den skikkelig godt av sjokolade 🍫 Alt i alt en bronzer jeg synes er veldig fin og som jeg kommer til å bruke videre! 🤎
Veldig fin bronzer! 🤎  Jeg har fått teste Too Faced
Dominika Marta
Beauty Star
29/08/26-12:35
Et flott produkt! Umiddelbart etter påføring forstørrer det visuelt leppene og fyller dem. Den intense fuktigheten er også merkbar. Den avslutter sminken veldig bra, og gir en glansfull og glødende effekt.
Et flott produkt! Umiddelbart etter påføring forstørrer det
Lip Injection Plumping Lip Gloss
Kristina
Beauty Star
29/08/26-11:56
Both my boyfriend and i used this face wash. It fits not only sensitive skin but oily as well . I liked that for the price is a lot of products. Probably would be enough for me for a few months . Maybe strange enough but the light blue packaging fits into my skin care routine as a relaxing element.
Both my boyfriend and i used this face wash. It fits not
Men Face Wash Sensitive Skin 150 ml
Josefine
Beauty Star
29/08/26-10:39
Har fått teste too faced sin maskara primer og anbefaler den sterkt. Den holder hele dagen og forlenger vippene. Mascaraen man bruker over legger seg fint med hjelp fra primeren💕
Travel Size Better Than Sex Foreplay Lash Primer 4 ml
Nagar92
Beauty Star
29/08/26-10:23
🍫🤎 Too Faced Chocolate Mousse lukter så deilig av sjokolade! Konsistensen er sykt myk og lett, enkel å påføre og bygge i lag uten at det blir tungt. Og du kan fortsatt kjenne den deilige sjokoladelukten etterpå!
🍫🤎 Too Faced Chocolate Mousse lukter så deilig av
Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick Chocolate Espresso
Linnea simone
Beauty Beginner
29/08/26-08:14
Jeg ELSKER denne mascaraen! Den er helt ekstremt bra og har virkelig blitt en favoritt. Vippene blir så utrolig lange, separerte og løftet, samtidig som resultatet ser skikkelig fint og intenst ut. Jeg får den «wow»-effekten jeg ønsker hver gang jeg bruker den. Det jeg også elsker er at den er en tubing mascara, så den sitter kjempefint og er samtidig utrolig enkel å fjerne med varmt vann. Ingen masse gnubbing på vippene. Hvis du elsker lange, løftede og definerte vipper, MÅ du prøve denne. En av de beste mascaraene jeg har brukt . 10/10 – kommer definitivt til å kjøpe den! Test produkt tilsendt
Ribbon Wrapped Mascara Black Full size
Idunn Løkken
Beauty Star
29/08/26-06:13
Jeg var så heldig å fikk teste Lernberg Stafsing sin BB cream leave-in treatment. Den gir veldig fin glans i håret og fungerer bra som varmebeskyttende ved styling💫
Jeg var så heldig å fikk teste Lernberg Stafsing sin BB
BB Cream - Leave-In Treatment 50 ml