/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Iryna
Beauty Pro
15/03/25-19:06
MAC Introvert Lip Balm er en flott fuktighetsgivende leppebalsam med en lett fargetone. Den føles behagelig på leppene, er ikke klissete og tilpasser seg leppenes pH for en naturlig nyanse. 😍💋
validert
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
12/03/25-20:33
Jeg var litt bekymret for at denne skulle være for søt da jeg aldri har klart søte parfymer.  Men sødmen i denne er veldig delikat og balansert, så jeg ble virkelig positivt overrasket over hvor godt jeg likte den! Jeg har lett for å bli litt overveldet å lukte parfymen min hele dagen, men denne satte seg ikke på nesen som mange andre, og det er når du ikke merker din egen parfyme du vet at du har en duft som kler deg! Duften er sommerlig/vårlig frisk. Et champagneglass på en storby-uteservering i solskinn.☀️ Det er en god duft som virkelig overrasket meg på en meget positiv måte!
Jeg var litt bekymret for at denne skulle være for søt da
New York EdP 50 ml
Isabelle
Beauty Pro
12/03/25-20:10
Jeg fikk teste MAC sin balm i fargen 456 «Introvert», en nydelig «naturlig» farge. Det er veldig lite farge, men blir litt som «your lips but better». Den kjennes lett på leppene og ikke klissete. Holder naturligvis ikke så lenge, som en balm. Hvor fuktighetsgivende den er vil jeg si jeg er usikker på. Vil påpeke at den har en nydelig pakning, som kjennes ut som god kvalitet!
Jeg fikk teste MAC sin balm i fargen 456 «Introvert», en
validert
Sanna
Beauty Pro
12/03/25-13:42
Jeg var så helidg å fikk teste Mini Mac Macstack Mascara Black Stack. Denne mascaraen gir fine og definerte vipper, og resultatet ble veldig bra. Den bygger seg fint opp uten å klumpe. Dessverre hadde den en ganske sterk lukt, noe som trakk litt ned. I tillegg var applikatoren litt vanskelig å bruke, noe som gjorde påføringen mer utfordrende enn ønskelig. Men totalt sett er det et godt produkt som holder vippene oppe hele dagen!
Mini Mac Macstack Mascara Black Stack
validert
Maria
Beauty Star
12/03/25-12:57
Jeg var så heldig å bli valgt ut som beauty-tester for T.L.C Framboos Glycolic Night Serum, og jeg er utrolig imponert! Dette kraftfulle serumet med AHA/BHA har virkelig forvandlet hudens tekstur på bare én uke. Huden min føles jevnere, glattere og har fått en nydelig glød. Jeg har sensitiv hud, men har ikke opplevd noen irritasjon eller reaksjoner – noe som er et stort pluss! Den gir også masse fuktighet og bidrar til en jevnere hudtone. Når man først påfører serumet, føles det litt klissete, men det trekker raskt inn i huden og etterlater den silkemyk. Absolutt et produkt jeg kommer til å fortsette med!
Jeg var så heldig å bli valgt ut som beauty-tester for T.L.C
Emilie
Beauty Star
12/03/25-08:49
Har tested Oscar De La Renta´s New York EdP i ca. en uke nå, den er en veldig søt og elegant parfyme som ikke er for mye. Perfekt for en hverdagsduft som jeg har brukt på skole og jobb, for den varer hele dagen uten å være for sterk. Anbefales om du liker parfymer som f.eks My Way.
Har tested Oscar De La Renta´s New York EdP i ca. en uke nå,
New York EdP 50 ml
validert
Kristin
Beauty Star
11/03/25-09:51
Jeg fikk teste Drunk Elephant sitt vitamin C serum, og jeg er veldig fornøyd! Gleder meg til å se langtidseffekten av den, men allerede nå kan jeg si at det holder det den lover med at den skal hjelpe på pigmentering av kviser. Til nå merker jeg forskjell på de nyeste kvisene, men er spent på å se effekten av de andre pigmenteringene fra tidligere kviser. Får også en nydelig glød, og føler også at jeg får jevnere tekstur av denne. Jeg har heller ikke hatt noen form for reagsjon eller utbrudd relatert til at jeg startet å bruke denne. Til nå holder den det den lover!❤️
C-Luma Hydrabright Serum 30 ml
validert
Malin
Beauty Star
06/03/25-11:15
Heldige meg som fikk teste denne! For en utrolig god krem😍 det har blitt en ny favoritt. Den fukter huden så godt, trekker godt inn og føles god på huden. Dette er en krem som vil passe de aller fleste, etter min mening😊 virkelig verdt å teste!
Heldige meg som fikk teste denne! For en utrolig god krem😍
Bora Barrier Repair Cream 50 ml