/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Stacey Victoria
Beauty Star
03/09/26-07:30
Too Faced Chocolate MousseChocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick 🍫 Colour: Chocolate Mousse Absolutely love how smooth this product is, and how easy it is to apply. As an added bonus - it smells divine! Simply glide onto the areas you want to contour, and blend with a sponge. Definitely recommend!
Too Faced Chocolate MousseChocolate Soleil Melting Bronzing
Navin Belejani
Beauty Pro
02/09/26-18:32
Jeg har vært så heldig å få teste disse hårstrikkene fra PIPOL 💕 De sitter godt i håret uten å stramme for mye, og jeg elsker de fine, nøytrale fargene. Enkle, fine og praktiske til hverdags ✨
Jeg har vært så heldig å få teste disse hårstrikkene fra
Christel
Beauty Pro
02/09/26-18:05
✨ Too Faced matte blurring bronzer ✨ Som alltid så syns jeg at produktet ser utrolig flott ut, og lukter absolutt som sjokolade. Den er lett byggbar, og drøy i bruk så langt... Så vil påstå at beskrivelsen til produktet passer fint. Eneste er at jeg syns kanskje ikke den sitter godt hele dagen, og man kan risikere at den er ikke eksisterende ved dagens ende om man ikke tar deg en liten oppfriskning. På den andre siden er den enkel å vaske av, og jeg får ikke kviser av den. Alt i alt så er det et greit produkt. Jeg har veldig lyst nøytral hud, og fargen Chocolate Soleil var veldig fin på
✨ Too Faced matte blurring bronzer ✨  Som alltid så syns jeg
Sara
Beauty Star
02/09/26-15:30
Eg var så heldig å fekk testa denne gode mascaraen her. Eg har prøvd den i vannfast før, men superhappy for få prøve denne. Den gav god volum og lengde, så syns den passa til både kvardag og fest sidan den er veldig byggbar. 🤠 Einaste eg merka med denne som ikkje skjedde med den vannfaste, var at den smitta litt under augene. Det var riktig nok etter ein varm dag på jobb, og det skjedde berre den eine gongen. Så alt i alt ein kjempegod mascara eg er veldig nøgd med 🥰
Eg var så heldig å fekk testa denne gode mascaraen her. Eg
Better Than Sex Mascara Black
Maja
Beauty Star
02/09/26-14:31(redigert 02/09/26-14:32 )
Jeg har fått testet Too Faced Lip Injection Maximum Plump, og jeg liker den godt! Den lukter veldig godt og gir en tydelig, litt stikkende følelse på leppene ved påføring. Jeg har ikke opplevd en veldig stor forskjell i volum, men leppene virker kanskje litt mer fyldige og får en litt rødere farge. Alt i alt synes jeg det er et fint produkt, men jeg hadde nok forventet en litt større plumping-effekt.
Jeg har fått testet Too Faced Lip Injection Maximum Plump,
Lip Injection Plumping Lip Gloss
Ri S
Beauty Star
02/09/26-14:06
Jeg har vært så heldig å ha fått testet ut Too Faced sin Cloud Crush Blush i fargen Golden Hour💖 Dette var en svært myk og skikkelig fin blush, som var lett byggbar og ga en utrolig nydelig farge✨ Blusen ga akkurat det den var beskrevet som: «naturlig slørende effekt». Jeg likte skikkelig godt at blushen hadde små glitter partikler som førte til en naturlig og veldig fin glitrende effekt. En lite minusside er at blusen inneholder ekstrakter, noe som kan være problematisk for folk med sensitiv hud eller allergier. Men, alt i alt, en veldig fin blush. Anbefales veldig⭐️
Jeg har vært så heldig å ha fått testet ut Too Faced sin
GoaraM
Beauty Star
02/09/26-07:45
Jeg har fått testet Too Faced Better Than Sex Foreplay Lash Primer og den er såå god!! Primeren separerer vippene veldig godt, gir mye volum og fylde! Jeg liker å bruke primeren alene uten mascara for naturlig look. Eneste det er litt vanskelig å fjerne den, ellers trenger du sminkefjerner til vannfast sminke da.
Better Than Sex Foreplay Lash Primer 8 ml
Veronica
Beauty Beginner
01/09/26-19:01
Jeg har vært så heldig og få teste denne herligheten her 😍 Denne funker veldig fint sammen med lipglossen jeg bruker og det blir så fin farge 😍 Kjenner også på leppene at den funker. Kjempe enkel og bruke.
Jeg har vært så heldig og få teste denne herligheten her 😍