/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Stine
Beauty Pro
20/05/25-11:40(redigert 20/05/25-11:42)
Min hårpleierutine består av Redken extreme serien, som jeg er blitt veldig glad i! Det er en serie fylt av protein som er perfekt for skadet og behandlet hår☀️ Jeg sliter med tørt og frizzy hår, derfor tror jeg at kerastase sin gloss-serie kan passe perfekt til meg☀️ @stine
Extreme Shampoo 300 ml
Extreme Conditioner 300 ml
Extreme CAT Treatment Spray 200 ml
Når gjør du denne rutinen?
Morgen
Margrethe
Beauty Star
20/05/25-11:22(redigert 20/05/25-11:23)
Min hårrutine består av fuktgivende shampoo og balsam, leave-in balsam som er varmebeskyttende og hårolje ved behov. Jeg opplever at håret mitt lett kan bli litt tørt og frizzy og tror derfor jeg er midt i målgruppen for Kérastase sine Gloss Absolu-produkter. Jeg er hvertfall veldig nysgjerrig på å teste dem ut ❤️ @Martine
Nutriplenish Shampoo Light Moisture 1000 ml
Nutriplenish Conditioner Light Moisture 1000 ml
Nutriplenish Vitamin Leave-In Conditioner 200 ml
No.7 Bonding Oil 30 ml
Morgen og kveld
Silvana__hamo
Beauty Pro
20/05/25-10:06(redigert 20/05/25-10:07)
Dette unike settet gir skadet hår et nytt liv, noe som betyr at det fornyes, vokser og beskyttes mot brudd igjen. Den består av sjampo og serum. Jeg har vært uunnværlig lenge, men jeg vil bruke Gloss Absolu-settet fordi håret mitt er krøllete og jeg vil redusere kruset og forsterke glansen fordi fargen har blitt veldig matt og jeg vet ikke hva jeg skal bruke for å få det til å skinne igjen. @Sandra
Nutritive Split End Serum 50 ml
Nutritive Bain Riche Shampoo 250 ml
Om morgenen og kvelden
Sanna
Beauty Pro
20/05/25-09:13
Min hårrutine består av fuktgivende shampoo, en god hårkur en til to ganger i uken, og alltid varmebeskyttelse før jeg styler håret. Jeg prøver å ta godt vare på håret mitt, og litt ekstra glans er alltid velkommen. Jeg vil teste Gloss Absolu fordi jeg elsker produkter som gir glans, pleier håret og beskytter fargen. Det høres ut som akkurat det håret mitt trenger nå. @Fortesa Thaqi
Hair Prodigieux Intensive Repair Mask 200 ml
Hair Prodigieux Instant Detangling Leave-in Milk 100 ml
Kveld
Tia
Beauty Pro
20/05/25-09:13(redigert 20/05/25-09:15)
✨Krølle Edition ✨ Krøller trenger pleie, fukt og struktur – her er hvordan jeg tar vare på mine 💁🏽‍♀️ 💦 Rutinen starter alltid med nyvasket, gjennomvått hår – det er nøkkelen for å få best mulig definisjon. 🌿 Trinn 1: Krøllekrem I det våte håret jobber jeg inn en god krøllekrem for å gi fukt og forme krøllene fra starten. Scruncher håret for å fremheve krøllene 💧 Trinn 2: Gel for hold Så påfører jeg gel for å skape cast og sørge for langvarig hold. Scruncher også her før neste trinn. 🌬️ Trinn 3: Diffuse Jeg diffuser alltid håret helt tørt – det gir volum og fremhever krøllene uten å forstyrre mønsteret. ✨ Trinn 4: Break the cast med olje Når håret er helt tørt, bruker jeg en lett olje for å “break the cast” og få fram glans og mykhet – og det er her Gloss Absolu kommer inn! Jeg tror den ville vært perfekt som avslutning i rutinen min. En luksuriøs olje med glans-effekt? Yes please. 💫 @Linda
Curl Manifesto Gelée Curl Contour Leave-in Serum 150 ml
Curl Manifesto Crème De Jour Fondamentale Leave-in Serum 150 ml
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Når jeg ønsker definerte og glansfylte krøller
Iryna
Beauty Pro
20/05/25-08:54
Denne serien er laget akkurat for min hårtype. Vanligvis består hårpleien min av sjampo og hårmaske. Men etter det ser ikke håret mitt ut som etter en salongbehandling :) Jeg vil gjerne prøve noe nytt og gi håret mitt en ny sjanse. Jeg bruker: 1. Olaplex No.4 Bond Maintenance Shampoo 2. Davines NOUNOU Nourishing Repairing Hair Mask/ Olaplex mask @Linda
No.4 Bond Maintenance Shampoo 250 ml
No.8 Bond Intense Moisture Mask 100ml
5 ganger i uken
Shahbaz
Beauty Star
20/05/25-08:41
Beauty Routine – for bølgete hår og hårvekstdrømmer! Min hårrutine med Kérastase: 1. Scalp serum (Initialiste) – stimulerer hårsekkene før dusj. 2. Bain Nutri-Fortifiant shampoo- skånsom og styrkende. 3. Masque Reconstituant 1x i uken – gir spenst og pleie. 4. Défense Thermique- beskytter mot varme og frizz. 5. Curl Manifesto leave-in – definerer bølgene mine uten å tynge! 6. Serum Fortifiant i hodebunnen hver kveld for å booste vekst. Hvorfor jeg vil teste Gloss Absolute bomb: Fordi jeg drømmer om det ultimate glanset «glow up-håret»– uten å gå på kompromiss med sunnhet og bevegelse! Elsker når håret både ser sunt ut og føles levende. @samantanita– du MÅ bli med, dette er rett opp din gate!
Nutritive Scalp Serum 90 ml
Blond Absolu Discovery Set For Blond Hair 80 ml + 75 ml + 45 ml
Genesis Masque Reconstituant Hair Mask 200 ml
Curl Manifesto Refresh Absolu Leave-in Serum 190 ml
Jeg vasker håret 2–3 ganger i uken og bruker alltid produkter som styrker og gir glans! Hodebunnsserum bruker jeg hver kveld, og én gang i uken gir jeg håret en ekstra boost med hårmaske. Nøkkelen? Jevn pleie og kjærlighet til bølgene mine! #GlossAbsolu #Kerastase #HairRoutine #HealthyHair
Merete🦋
Beauty Beginner
20/05/25-07:58
Min hårrutine består i å børste håret med tangle teezer, så det er helt flokefritt før dusjen. Vasker håret hver kveld. Bruker soft spot shampo by bangerhead, følger opp med hårmaske fra samme serie, og til slutt balsam. Avslutter med å skylle håret i kaldt vann. En gang i uka bruker jeg k18 mellom shampo og hårkur, og annenhver uke wella colors glanskur i varierende nyanser (sist gloss blonde) for å bevare glansen i håret. Klemmer ut vannet fra håret før jeg pakker det inn i håndduk, gnir aldri på håret siden det har porøs struktur! Følger opp med colorwow extra strenght spray, luxe elixir oil fra wella SP, og varmebeskyttende krem fra by bangerhead. Om sommeren bruker jeg gjerne bombshell volumskum fra colorwow i hodebunnen. Børster gjennom håret fra tuppene og oppover for å unngå å knekke hår. Føner håret mens jeg står framoverbøyd, for å få løftet litt volum ved røttene. Veksler mellom varm/kald føn. Voila, ferdig! 🥳 skulle mer enn gjerne prøvd flere av kerastase sine produkter, likte ikke lukten av den grønne serien så godt, men den med oransje lokk luktet godt 😍 savner spesielt flere alternative varmebeskyttende kremer som ikke gjør tynt og langt hår fett, men silkemykt og blankt!
Extra Strength Dream Coat Styling 200 ml
Xtra Large Bombshell Volumizer 350 ml
Professionals Color Fresh Mask Color Fresh Mask Pink Blush
The Original Panther Black
Hver kveld