/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Smilla
Beauty Star
03/12/24-21:27
For avslapping er det Jing som gjelder, med duftlys eller pute-mist på kveldstid, som skaper en aura av ro. Nå som kulda kommer liker jeg og den varme, krydrede og oppløftende lukten fra ayurveda, gjerne som dusjolje og fyldig kroppskrem. Jeg har en dry oil i denne serien som dufter himmelsk 🥰 En jeg vil ta ekstra vare på i jula er mamma 🤶
The Ritual Of Jing Scented Candle 290 g
The Ritual Of Ayurveda - Small Gift Box
Når gjør du denne rutinen?
Kveld
Parvin
Beauty Star
03/12/24-18:42
Min skjønnhetsrutine med favoritter fra Rituals: 1. Foaming shower gel: jeg starter dagen med Rituals luksuriøse dusjkrem. Den forvandler en liten mengde gel til et rikt, kremet skum som gjør huden silkemyk og gir en avslappende start på dagen. 2. Body cream: fukter huden med en rik krem som gir fuktighet og luksuriøs mykhet hele dagen.  3. Body mist: avslutter rutinen med Rituals delikate body mist, som gir en lett og behagelig duft som varer hele dagen. Perfekt for å føle seg oppfrisket og velduftende. Denne julen vil jeg vise litt ekstra omtanke til meg selv. Etter et travelt år fortjener jeg å unne meg selv litt luksus og egenomsorg. Rituals gjør det enkelt å skape små øyeblikk av glede i hverdagen 😍
The Ritual Of Karma Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Karma 48h Hydrating Body Cream 220 ml
The Ritual Of Karma Hair & Body Mist 50 ml
Morgen
Amalie
Beauty Pro
03/12/24-18:16
Denne julen vil jeg gi en ekstra omtanke til mitt søskenbarn som snart skal ha barn🥰
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
Kvelden
Larsen
Beauty Beginner
03/12/24-17:36
Min datter har ønsket seg samme ritual produkter, som er min favoritt blant mye annet rutiner for avslapning og velvære ❤️🌹
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Box
The Ritual Of Karma - Large Gift Box
I mange år siden kjøpt fra Sephora la France
Larsen
Beauty Beginner
03/12/24-17:30
Jeg kjenning til Ritual fra Sephora i Frankrike i mange år siden, jeg lure på hvor er blitt av min bonus ??
Gemstone Eye Pallet Multi Finish Eyeshadow Quarz Harmony
Twilly D'Hermès EdP 85 ml Gift Box
Tutti Twilly D’Hermès EdP 85 ml Gift Box
I forrige uke
Elena
Beauty Pro
03/12/24-13:20
Rituals har mange gode produkter. Jeg liker godt Jing serien til en avslapping og meditasjon. Vi trenger et pusterom i travle hverdager og Rituals har mange produkter som hjelper til å slappe av og finne indre ro 🧘🏽‍♀️ Jeg vil vise omtanke denne julen til barn som ikke har det så godt. Jeg vil prøve å bidra med det jeg kan for å hjelpe å ha en fin jul 🎄
The Ritual Of Jing Scented Candle 290 g
The Ritual Of Karma - Medium Gift Box
Kveld
Hilde
Beauty Pro
03/12/24-06:35
Syns Rituals of jing lukter så godt, og er noen produkter jeg ville kjøpt igjen. Tidligere har jeg pleid å kjøpe dusjoljen, og bodylotion. De gir en ekstra god luksusfølelse i hverdagen. Fungerer perfekt som en rutine før en legger seg. I år vil jeg vise en ekstra omtanke til min søster, mor, kjæreste, og far <3
The Ritual Of Jing Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Jing - Small Gift Box
Kvelden
Mari
Beauty Star
02/12/24-22:36(redigert 02/12/24-22:44 )
Elsker Jing serien, pleie og avslappende effekt og en behagelig duft. Hånd maske til hender er super før du legger deg for kvelden. Start dagen med dusj såpe og skrubb for ru og tørr hud. Tenn duftlys. Avslutt med krem og deo. Klar for dagen og duften sitter godt igjen Anbefaler til vennene mine
The Ritual Of Jing - Medium Gift Box
The Ritual Of Jing Sleep Night Rescue Hand Mask 70 ml
The Ritual Of Jing Body Scrub 300 g
The Ritual Of Jing Anti-Perspirant Spray 150 ml
Fra natt til morgen