/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Iryna
Beauty Star
20/05/25-08:54
Denne serien er laget akkurat for min hårtype. Vanligvis består hårpleien min av sjampo og hårmaske. Men etter det ser ikke håret mitt ut som etter en salongbehandling :) Jeg vil gjerne prøve noe nytt og gi håret mitt en ny sjanse. Jeg bruker: 1. Olaplex No.4 Bond Maintenance Shampoo 2. Davines NOUNOU Nourishing Repairing Hair Mask/ Olaplex mask @Linda
No.4 Bond Maintenance Shampoo 250 ml
No.8 Bond Intense Moisture Mask 100ml
Når gjør du denne rutinen?
5 ganger i uken
Shahbaz
Beauty Star
20/05/25-08:41
Beauty Routine – for bølgete hår og hårvekstdrømmer! Min hårrutine med Kérastase: 1. Scalp serum (Initialiste) – stimulerer hårsekkene før dusj. 2. Bain Nutri-Fortifiant shampoo- skånsom og styrkende. 3. Masque Reconstituant 1x i uken – gir spenst og pleie. 4. Défense Thermique- beskytter mot varme og frizz. 5. Curl Manifesto leave-in – definerer bølgene mine uten å tynge! 6. Serum Fortifiant i hodebunnen hver kveld for å booste vekst. Hvorfor jeg vil teste Gloss Absolute bomb: Fordi jeg drømmer om det ultimate glanset «glow up-håret»– uten å gå på kompromiss med sunnhet og bevegelse! Elsker når håret både ser sunt ut og føles levende. @samantanita– du MÅ bli med, dette er rett opp din gate!
Nutritive Scalp Serum 90 ml
Blond Absolu Discovery Set for Blond Hair Blond Absolu Discovery Set For Blond Hair
Genesis Masque Reconstituant Hair Mask 200 ml
Curl Manifesto Refresh Absolu Leave-in Serum 190 ml
Jeg vasker håret 2–3 ganger i uken og bruker alltid produkter som styrker og gir glans! Hodebunnsserum bruker jeg hver kveld, og én gang i uken gir jeg håret en ekstra boost med hårmaske. Nøkkelen? Jevn pleie og kjærlighet til bølgene mine! #GlossAbsolu #Kerastase #HairRoutine #HealthyHair
Merete🦋
Beauty Beginner
20/05/25-07:58
Min hårrutine består i å børste håret med tangle teezer, så det er helt flokefritt før dusjen. Vasker håret hver kveld. Bruker soft spot shampo by bangerhead, følger opp med hårmaske fra samme serie, og til slutt balsam. Avslutter med å skylle håret i kaldt vann. En gang i uka bruker jeg k18 mellom shampo og hårkur, og annenhver uke wella colors glanskur i varierende nyanser (sist gloss blonde) for å bevare glansen i håret. Klemmer ut vannet fra håret før jeg pakker det inn i håndduk, gnir aldri på håret siden det har porøs struktur! Følger opp med colorwow extra strenght spray, luxe elixir oil fra wella SP, og varmebeskyttende krem fra by bangerhead. Om sommeren bruker jeg gjerne bombshell volumskum fra colorwow i hodebunnen. Børster gjennom håret fra tuppene og oppover for å unngå å knekke hår. Føner håret mens jeg står framoverbøyd, for å få løftet litt volum ved røttene. Veksler mellom varm/kald føn. Voila, ferdig! 🥳 skulle mer enn gjerne prøvd flere av kerastase sine produkter, likte ikke lukten av den grønne serien så godt, men den med oransje lokk luktet godt 😍 savner spesielt flere alternative varmebeskyttende kremer som ikke gjør tynt og langt hår fett, men silkemykt og blankt!
Extra Strength Dream Coat Styling 200 ml
Xtra Xtra Large Bombshell Volumizer 350 ml
Professionals Color Fresh Mask Color Fresh Mask Pink Blush
The Original Panther Black
Hver kveld
JusTiNa
Beauty Pro
20/05/25-07:52(redigert 20/05/25-07:57 )
My hair washing routine is as follows. I start with Kerastase Genesis shampoo which strengthens my weak hair. Then I apply Kerastase Blond Absolu mask which not only removes yellow pigment from my hair but also nourishes my hair. The next step is Kerastase Nutritive nourishing conditioner which gives my hair more nourishment. After drying my hair I spray it with Kerastase Nutritive spray for more nourishment and it allows my hair to be well combed. Finally I apply Kerastase Nutritive Night Serum to the ends. Thanks to these products my bleached weak hair looks amazing and is also nourished and protected💛❤️🌞 @Jenny Sjasmin
Première Sérum Filler Fondamental Hair Serum 90 ml
Nutritive Lotion Thermique Blow-Dry Mist 150 ml
Nutritive Lait Vital Conditioner 200 ml
Blond Absolu Masque Cicaextreme Hair Mask 200 ml
Genesis Bain Hydra-Fortifiant Shampoo 250 ml
In the morning and evening. 1- 2 ganger i uken
Jenni
Beauty Star
20/05/25-06:33
Min hårpleie rutinen går sånt: Først vasker jeg håret med Olaplex No4 (Blonde enhancer toning shampoo). Da tørker jeg håret mitt litt og setter en hårkur Olaplex No 8 (Bond intense moisture mask) og venter en stund. (Bruker jo tiden å barbere meg mens venter at alle ha tid å funke.) Da skyller jeg den ut, tørker litt og setter på håret en balsam Olaplex No5 (Bond maintenance conditioner). La den sitte en liten stund og begynner å vaske alt. Da liker jeg å føne og rette håret mitt, ellers krøller de. Så bruker i tillegg en hårolje Olaplex No7 (Bonding oil, beskytter opp til 230°C), John Frieda (Frizz ease, leave in conditioner) og Schwarzkopf (got2be, volumizing spray mousse). Farger hår for blond og under svart og bruker masse føn og rettetang, så må håret mitt har en skikkelig beskyttelse og pleie. Men har lyst å prøve noe nytt også. @Silvana__hamo
Frizz Ease Daily Miracle Leave-In Conditioner 200 ml
No.3 Hair Perfector Limited Edition 250 ml
1-2 ganger i uken
Moushtaq <3
Beauty Pro
20/05/25-05:50(redigert 20/05/25-05:51 )
Min hårrutine pleier som oftest å starte med Kérastase nutritive bain satin shampoo. Shampooen liker jeg veldig godt da den gir meg både fukt og glød uten følelsen av å tynge håret noe. Av og til (1 gang i uken) pleier jeg å bruke jeg også Masquintense hårmaske fra Kérastase, dette for å gi håret en fuktboost, da jeg til vanlig har lang og noe tørt/ frizzy hår 😁 Etter bruk av hårmasken kjenner jeg en forskjell, i at håret blir blant annet enklere å håndtere ved børstning samt glattere. Elixir Ultime hårolje brukes i tuppene blant annet som gir meg både langs og meget god lukt! I tillegg skal den også beskytte mot varme (ved eksempelvis føning)😍 Grunnen til at jeg vil så fjerne teste Kérastase Gloss Absolu er at jeg personlig sliter med lang, tørt og frizzy hår. Jeg er av den grunn alltid på utsikt etter produkter som kan hjelpe meg med dette, spesielt nå på sommeren er det fint å ta ekstra vare på håret og få en fresh look!! Gloss Absolu tenker jeg absolutt kan gi meg mer liv i håret, og litt ekstra pleie kan håret mitt trenge! 😚 @Dzjara 😅
Nutritive Masquintense Riche Hair mask 200 ml
Nutritive Bain Satin Shampoo 250 ml
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Ukentlig
Dzjara
Beauty Pro
20/05/25-03:43(redigert 26/05/25-22:49 )
Jeg har en oljete hodebunn, og fargebehandlet hår som jeg farger en gang i blandt.Min hårrutine består av rens fra kerastase, og da bruker jeg Kerastase Bain divalent spesifikt for oljete hodebunn. Etter denne liker jeg å bruke kerastase lait vital i endene mine. Deretter når håret er ca halvtørt bruker jeg en olje i endene før jeg tørker håret med en føner. Bruker å vaske håret 3-4 ganger i uken. Har veldig lyst til å prøve Kerastase Gloss serien da jeg også sliter mye med frizz og mangel på glanshet/glatthet i håret. Farger håret mørkere, så det sliter en del. Jeg merker jeg trenger noe mer «ekstra» for å pleie det som er egnet nettopp for disse tingene jeg sliter med. Disse produktene virker som de er ment for mitt hår og det vært en gyllen mulighet å få testet denne serien 🤩   Tagger min gode venn - @Hadiya
Spécifique Bain Divalent 250 ml
Nutritive Lait Vital Conditioner 200 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 30 ml
3 ganger i uken
Alma Olea
Beauty Star
19/05/25-14:44
Disse produktene bruker jeg omtrent hver dag, anbefales!
Extra Strength Dream Coat Supernatural Spray 500 ml
Si Passione Red Musk 50 ml
Everlasting Colour Lipliner 502 Rose
Før skolen