Min hårrutine består i å børste håret med tangle teezer, så det er helt flokefritt før dusjen. Vasker håret hver kveld. Bruker soft spot shampo by bangerhead, følger opp med hårmaske fra samme serie, og til slutt balsam. Avslutter med å skylle håret i kaldt vann. En gang i uka bruker jeg k18 mellom shampo og hårkur, og annenhver uke wella colors glanskur i varierende nyanser (sist gloss blonde) for å bevare glansen i håret. Klemmer ut vannet fra håret før jeg pakker det inn i håndduk, gnir aldri på håret siden det har porøs struktur! Følger opp med colorwow extra strenght spray, luxe elixir oil fra wella SP, og varmebeskyttende krem fra by bangerhead. Om sommeren bruker jeg gjerne bombshell volumskum fra colorwow i hodebunnen. Børster gjennom håret fra tuppene og oppover for å unngå å knekke hår. Føner håret mens jeg står framoverbøyd, for å få løftet litt volum ved røttene. Veksler mellom varm/kald føn. Voila, ferdig! 🥳 skulle mer enn gjerne prøvd flere av kerastase sine produkter, likte ikke lukten av den grønne serien så godt, men den med oransje lokk luktet godt 😍 savner spesielt flere alternative varmebeskyttende kremer som ikke gjør tynt og langt hår fett, men silkemykt og blankt!