/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Camilla J
Beauty Star
21/05/25-09:00(redigert 21/05/25-10:24)
Hårrutinen min er som følger: Bruker Redken sin Volume injection shampoo og balsam. Tørker forsiktig med håndduk før jeg påfører Olaplex sin No. 7 Bonding Oil i tuppene. Grer så gjennom håret før jeg bruker Redken sin Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment i lengdene og litt i luggen. Denne er fantastisk samtidig som den er varmebeskyttende. Bruker også av og til Sebastian sin Trilliant Styling Spray hvis jeg føler for det 😍 Føner så håret, gjerne med rundbørste. Ved krølling eller sletting bruker jeg Maria Nila sin Shaping Heat Spray, denne får også krøllene til å holde ekstra lenge. Grer så gjennom krøller med en stor kam og avslutter med Maria Nila Finishing Spray 💇‍♀️ Jeg vil gjerne teste Gloss Absolu for å se om jeg kan finne noen nye hårfavoritter og har hørt så mye bra om Kerastase! @Camilla J
Volume Injection Conditioner 300 ml
Volume Injection Shampoo 300 ml
No.7 Bonding Oil 30 ml
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
Trilliant Styling Spray 150 ml
Når gjør du denne rutinen?
Morgen eller kveld annen hver dag, avhengig av når jeg dusjer håret
Silje Kristin
Beauty Star
21/05/25-08:16
Min hårrutine er som følger: Vasker håret annenhver dag. Bruker color wow security sjampo for tynt/fint hår, vekselvis med apotek-sjampo pga kløende hodebunn. Hårkur: color wow money mask Balsam: Color wow color security conditioner vekselvis med color wow cocomotion lubricating conditioner. Etter å ha handletørket håret, bruker jeg color wow trestment, enten super natural eller curly, alt etter hva slags hår jeg ønsker. Etter det har jeg i color wow coconut biónic cocktail.  Styling:  Jeg bruker color wow: x-large bombshell skum, raise the roots, style on steroids texture spray, Curl Wow Curl Shook Mix + Fix Bundling Spray, One Minute Transformation Cream og money mist. NB: Det er veldig viktig å ikke bruke alle disse sistnevnte stylingproduktene samtidig. Da blir håret alt for tynget og fett. Jeg bruker svært lite av hvert produkt. Lite går langt! På «slettedager» bruker jeg supernatural spray. Volum-skum og one minute i tuppene etter sletting. På «krølledager» bruker jeg curly treatment, volume skum, raise the root og curly spray. One minute i tuppene hver dag. Style on steroids hver dag. Místical shine når jeg vil være ekstra fin :)
Shook Epic Curl Perfector 295 ml
Coco Motion Lubricating Conditioner 295 ml
Xtra Large Bombshell Volumizer Styling Mousse 200 ml
Vasker håret annenhver dag. Styler håret annenhver dag.
Elena
Beauty Pro
20/05/25-21:09(redigert 20/05/25-21:12)
Min hårrutine består av vanlig shampoo til hverdag og medisinsk med skrubb egenskap en gang i måned. Etterfulgt av balsam og serum. Jeg bruker børste til hodebunn massasje en gang i uken og avslutter vask med kaldt vann for ekstra glans i håret 💦 Jeg ønsker å teste Gloss Absolu fra Metastases fordi jeg er alltid på jakt etter produkter som gir både glans og pleie – spesielt nå som håret mitt trenger en skikkelig boost etter en lang vinter. Jeg elsker å teste nye produkter med høy kvalitet og dele ærlige erfaringer, og Gloss Absolu virker som et perfekt tilskudd til hårpleierutinen min. Jeg er spesielt nysgjerrig på hvordan den balanserer glans med næring, uten å tynge håret! @MELINSTAR du må også prøve 🧴
Scalp Delight™ Scalp Massage Brush
Original Scalp Scrub Shampoo 250 ml
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Når jeg dusjer meg
Jeanette
Beauty Star
20/05/25-20:05
Min hår­rutine for tynt og fint hår: 1. Vasker håret annenhver dag og en gang i uken med detox sjampo for å fjerne silikonrester og oppbygging. 2. Bruker balsam etter hver vask og maske 1 gang i uken. 3. Bruker så Redken sin Extreme anti-snap leave-in i lengder og tupper etter dusj. Stimulerer sunn hårvekst og styrker fiberen fra innsiden, og forhindrer videre breakage. Bruker også noen dråper med Kerastase sin hårolje i tuppene. 4. Om morgenen bruker jeg kerastase sitt genesis serum for å balansere og berolige hodebunnen, og for å forhindre håravfall. Jeg vil gjerne teste Gloss Absolu og gjerne Glaze Drops🤩 @Alicia
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Volume Shampoo 350 ml
Volume Conditioner 350 ml
Annenhver dag
Erle
Beauty Star
20/05/25-20:03(redigert 20/05/25-20:04)
Min BeautyRoutine til håret består av normal shampoo fra monday, for å få frem de blonde stripene jeg har i håret. Så bruker jeg olaplex sin conditionar som ikke bare lukta fantastisk, men også hjelper med å ikke bli for tung nederst i håret og håret blir enda lusere! I tillegg, når håret er blitt 90% tørt bruker jeg olaplex sin bonding oil, for å ikke få så krusete hår og krøllene mine blir litt mer definerte da! @Alma Olea
Colour Protect Shampoo 354 ml
No.5P Blonde Enhancer Toning Conditioner 250 ml
No.7 Bonding Oil 30 ml
Etter dusjen
Anna
Beauty Star
20/05/25-17:44
Min hår­rutine for tykt, krøllete og tørt hår: Som en med tykk, krøllete manke som har vært gjennom mye bleking og hyppig slickback-styling, har jeg satt sammen en pleierutine som gir styrke, fukt og beskyttelse fra røtter til tupper. 1. Starter alltid med å dobbelsjamponere med k18 sin detox sjampo for å fjerne silikonrester og oppbygging. Denne sjampoen gir en myk base uten å strippe håret fullstendig. 2. Påfør så k18 sin leave-in maske i håndkletørt hår, lar virke 4 minutter. 3. Bruker så Redken sin Extreme anti-snap leave-in i lengder og tupper etter dusj. Stimulerer sunn hårvekst og styrker fiberen fra innsiden, og forhindrer videre breakage. Bruker også noen dråper med Kerastase sin hårolje i tuppene. 4. Om morgenen bruker jeg kerastase sitt genesis serum for å balansere og berolige hodebunnen, og om kvelden påfører jeg nattserumet som gir ekstra næring og glans mens jeg sover. Jeg vil gjerne teste Gloss Absolu fordi jeg allerede har en grundig pleierutine for tykt, krøllete og tørt hår, men savner glans og frizz-kontroll. Spesielt Anti-Frizz Glaze Mist og Glaze Drops frister, for å forseg­le fukt og gi meg en skinnende finish! @Eilin
Extreme Anti-Snap Leave-In Treatment 250 ml
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Når håret trenger ekstra styrke
Kelly
Beauty Pro
20/05/25-14:37
✨ Min hårrutine: Jeg vasker håret 2 ganger i uken med en skånsom shampoo og bruker alltid balsam og hårkur for å gi fuktighet og styrke til tuppene. Etter vask bruker jeg leave-in produkter og serum for å redusere frizz og beskytte håret. Jeg unngår varmeverktøy så ofte som mulig og lar håret lufttørke for å holde det sunt. Jeg har fett hodebunn og tørre, frizzete tupper, derfor trenger jeg produkter som både gir glans og dyptpleie, uten å tynge 👌 Hvorfor jeg vil teste Gloss Absolu❓ Jeg elsker følelsen av frisørfriskt hår hjemme 😍 og denne serien høres ut som den perfekte match for meg! Jeg har lenge lett etter en hårpleierutine som kan gi meg glans, redusere frizz og ta vare på hår – akkurat det Gloss Absolu lover. Det hadde vært en drøm å få teste hele serien og gi håret mitt den luksusen det fortjener! 💗😊 @Rebecca – fordi vi begge elsker alt som har med hårpleie å gjøre! Noen av produktene jeg bruker i hårrutinen min er:
Absolut Repair Masque Golden 250 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Absolut Repair Gold Shampoo 300 ml
All Soft Heavy Cream Treatment Mask 250 ml
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Jeg gjør denne hårpleierutinen 2 ganger i uken, vanligvis på kvelden. Da har jeg god tid til å la produktene virke og la håret lufttørke uten stress. Det gir meg en liten spa-følelse hjemme! 💆‍♀️✨
Serina
Beauty Pro
20/05/25-14:08
Disse produktene er helt fantastiske 😍
Premìere Discovery Set for damaged hair Premìere Discovery Set For Damaged Hair
Color Security Conditioner Fine To Normal 946 ml
Chroma Éclat Refillable Hair Oil 75 ml
Kveld