/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Tonje
Beauty Star
23/05/25-06:36
Min kveldsrutine. Mine problemområder har alltid vært tørr hud og akne. Men etter å ha oppdaget produkter fra skin1004, anua og cosrx har huden min aldri vært bedre. Elsker disse produktene.🤩
Heartleaf Pore Control Cleansing Oil 200 ml
Tea-Trica BHA Foam 125 ml
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
Retinol 0.3% + Niacin Renewing Serum 30 ml
Madagascar Centella Cream 75 ml
Når gjør du denne rutinen?
Kvelden
Victoria
Beauty Pro
22/05/25-14:33(redigert 25/05/25-19:01)
Min hårpleierutine for fet/oljete hodebunn og farget hår: Jeg har farget hår, men sliter med fet og oljete hodebunn, samt litt flass. Derfor bruker jeg produkter som renser godt og balanserer hodebunnen, samtidig som håret blir mykt og sunt – uten å bli tungt eller fett igjen for fort. Shampo: Schwarzkopf Gliss Full Hair Wonder – gir en lett og rensende følelse. Balsam: L'Oréal Paris Elvital Hyaluron Pure – fukter håret uten å forverre oljete hodebunn. Hårkur: Colorwow Money Masque – pleier håret i dybden uten å tynge det. Scrub/Shampoo: Rituals Purifying Scalp Scrub & Shampoo - renser skånsomt bort olje og flass, og etterlater hodebunnen frisk og håret mykt. Leave-in: Revlon UNIQ ONE (Lotus Flower) – gjør håret lettere å style og beskytter mot slitasje. Favorittdufter: Victoria's Secret Love Spell Daydream og Sol de Janeiro Cheirosa 48 – frisker opp og gir en god følelse i hverdagen. Jeg prøver å holde håret rent og balansert uten å bruke for sterke produkter, og liker at håret føles friskt og velpleid. Jeg har lenge lett etter en hårpleieserie som faktisk fungerer for farget hår med fet og oljete hodebunn, i tillegg til flass. Jeg har testet mange produkter før, men uten hell – de fleste tørker ut håret eller gjør det tungt og fett igjen for fort. Gloss Absolu virker annerledes, og jeg er virkelig nysgjerrig på om den kan gi håret mitt den balansen det trenger. Jeg ønsker ikke først og fremst glans, men et hår som føles friskt, rent og sunt – også etter flere timer. Det hadde vært fantastisk å finne produkter som faktisk fungerer, så jeg håper virkelig på denne serien! @marieksund – vi burde teste denne sammen og se om den virkelig er så bra som den lover, og i tillegg se om det faktisk funker for sånne hårtyper som våre. Da hadde jeg blitt utrolig happy og lettet.
Elvital Hyaluron Plump Hair Conditioner 200 MLT
Money Masque 215 ml
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Jeg vasker håret 2–3 ganger i uken med shampo og balsam som passer for fet og oljete hodebunn. Gjør det gjerne på morgenen, eller på dagen. Det er viktig å ikke vaske for ofte, siden det kan gjøre at hodebunnen produserer mer olje. Når jeg vasker, fokuserer jeg på å rense hodebunnen godt, men er forsiktig med lengdene for å unngå uttørking. 1–2 ganger i uken bruker jeg en hårkur etter shampo og balsam for å gi håret ekstra pleie uten å tynge det. Hårkuren gjør også håret mykt og styrker det. Etter vask påfører jeg en leave-in behandling i fuktig hår. Den beskytter håret, gjør det enklere å gre ut, og gir en frisk følelse uten å gjøre håret fett. Denne rutinen hjelper meg å holde håret rent og balansert, selv om jeg har fet og oljete hodebunn.
Aweze
Beauty Star
22/05/25-14:07
Jeg vasker håret to ganger i uken og pleier å masere hodebunnen før jeg går inn i dusjen. Bruker Redken extreme length shampoo og deretter shu umera hår masken og til slutt Redken extreme balsamen. Bruker også kerastse serumet annen hver dag på hodebunnen.
Extreme Length Shampoo 300 ml
Extreme Conditioner 300 ml
Ultimate Reset Mask 200 ml
Genesis Homme Serum Anti-chute Fortifiant 90 ml
2 ganger i uka
Xoxo
Beauty Pro
22/05/25-13:16
I wash my hair every other day. Gentle shampoo and conditioner. Scalp scrub once a week, oiling hair 3 times a week with coconut oil+ aloe vera. I keep one hour. Once a week a cleansing shampoo and a highly restorative mask. After drying( ALWAYS and OBVIOUSLY) silicone oil for the very ends. Healthy diet- lots of water, vegetables, seeds and nuts. My hair has stopped falling out, breaking and I have a lot of baby hair. I think I should have the opportunity to test, because I always and without stitching give 100% honest opinions, reliable and do not recommend something that I think is weak. Plus I'm running out of my 'more expensive hair products', so it would be nice to get a supply of a new, promising whole range to give another opinion after a comprehensive hair care process.:) @Sophie Rosenberg
Blond Absolu Discovery Set For Blond Hair 80 ml + 75 ml + 45 ml
Blond Absolu Bain Lumière Shampoo Blond Absolu Bain Lumière hair shampoo
Hver dag
TORA
Beauty Star
21/05/25-17:59(redigert 21/05/25-17:59)
Hei! Jeg må være ærlig å innrømme at jeg ikke har noen god hår rutine enda… Jeg pleier å vaske håret mitt ca 2 ganger i uken, da bruker jeg ofte billige shampoer og balsamer gjerne de fra L’Oréal. Etter dusj påfører jeg noen ganger hårserum jeg har et fra Redken som jeg syns fungerer ganske bra. Ellers prøver jeg å ikke påføre noe særlig varme til håret, og hvis jeg gjør det bruker jeg alltid varmebeskyttende.  Jeg ønsker å teste Gloss Absolu serien da jeg ønsker å få inn en bedre hår rutine og ønsker et så friskt og pent hår som mulig😊 @Una
Elvital Hyaluron Plump Hair Shampoo 250 ml
Elvital Hyaluron Plump Hair Conditioner 200 MLT
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
2 ganger i uken
Martine
Beauty Star
21/05/25-16:50
Hår­rutinen min er som følger: Jeg starter med Kérastase Bain Satin 2 – en næringsrik sjampo som gir fuktighet og glans til håret mitt uten å tynge. Etter vask bruker jeg Lait Vital som balsam – den gjør håret silkemykt og lett å gre gjennom. Ca. én gang i uka unner jeg meg Masquintense, som virkelig redder håret når det føles tørt og slitt. Etter håndkletørking påfører jeg 8H Magic Night Serum i lengdene. Den gir intens fukt over natta uten å gjøre håret fett – og lukter helt fantastisk! Før føning bruker jeg Nutritive Nectar Thermique, som både beskytter mot varme og gjør håret glansfullt og mykt. Til slutt avslutter jeg med litt Elixir Ultime hårolje i tuppene for ekstra shine. Jeg har lenge vært trofast mot Nutritive-serien, men har veldig lyst til å teste Gloss Absolu! Jeg elsker produkter som gir glans, og har hørt at denne serien kombinerer pleie med et speilblankt resultat – akkurat det jeg er ute etter nå som håret trenger litt ekstra kjærlighet. Kanskje jeg finner en ny favoritt? @martine
Nutritive Bain Satin Shampoo 250 ml
Nutritive Lait Vital Conditioner 200 ml
Nutritive Masquintense Riche Hair mask 200 ml
Nutritive Nectar Thermique Heat Protection 150 ml
Hver uke !
Olivia
Beauty Star
21/05/25-11:28(redigert 21/05/25-11:37)
Hei dere! Jeg tenkte å lage et innlegg om hårprodukter som jeg har testet i forhold til tørt hår og hårtap, noe jeg vet mange andre også har utfordringer med.💕 Min vaskerutine: Joico K-PAK Clarifying shampoo (renser ut alt av produktoppbyggning i hodebunnen/håret) KÈRASTASE BAIN DENSITÈ shampoo (skaper mer fylde i håret) Wella professionals sp LuxeOil keratine conditioner (Veldig god og fuktighetsgivende, men vil anbefale joico hydrasplash conditioner foran denne) Min etter vask rutine: K18 molecular repair hair oil (en av de bedre håroljene jeg har testet, veldig drøy i bruk og gjør håret kjempe mykt) Milkshake whipped cream leave-in foam (veldig god duft og gir ok med fuktighet, men ikke helt optimal) Color wow dream cocktail (gir kjempe god fukt og er behagelig å bruke i håret) Min Kveldsrutine: KÈRASTASE NUTRITIVE Magic night serum (veldig bra produkt og god effekt på frizz gjennom natten) KÈRASTASE GENESIS Serum (helt sikkert noe du har hørt om før, den er helt fantastisk om du ønsker å pleie hodebunnen og styrke hårstråene dine om de knekker lett) Min konklusjon er at joico er desidert best på rensing og fuktighet og kérastase er best på pleie og hårtap. Håper dette er nyttig for noen av dere!💕 Jeg vil gjerne teste Kérastase Gloss Absolu serien siden den er utviklet for langvarig glans, redusere frizz og beskytte håret mot fuktighet og varme. Jeg sjekket opp ingrediensene og ble imponert over egenskapene, denne serien fukter og fylle hårfibrene, jevner ut hårets overflate for en speilblank finish og danner en beskyttende barriere mot fuktighet for å forhindre frizz. Mange gode egenskaper jeg gjerne vil teste ut på mitt hår etter jeg har jobbet med å styrke håret mitt!💕 @livemarii
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Densifique Bain Densité Shampoo 250 ml
LuxeOil Keratin Restore Mask 150 ml
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Jeg utfører rutinen på vaskedagen og bruker kveldsrutiner hver dag.
Lena
Beauty Star
21/05/25-09:03
Vasker håret hver 2,3 dag med Davroe cleansing shampoo. Innimellom hårkuren dems. Men bruker også en intense hårkur fra et annet merke. Innimellom bruker jeg også en rosmarin hårkur. Bruker også leve in fra Davroe eller revelon den rød. Fant ikke produktene jeg bruker så lagde en annen bilde vieu
Premìere Discovery Set for damaged hair Premìere Discovery Set For Damaged Hair
To The Rescue Conditioner 250 ml
Keratin Healing Oil Rapid Bond Reconstructur 100 ml
Pomegranate Leave-In Hair Treatment 150 ml
No.Breaker Bonding Melting Hair Mask 150 ml
Hver 2,3 dag eller når jeg må være stelt hvis jeg skal på noe