/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Lana
Beauty Beginner
21/03/25-08:48(redigert 21/03/25-10:19 )
Beste beauty rutine i siste 10 år for meg er Clinique 3-step. Først bruker jeg rens såpe, deretter clarifying lotion som fjerner forurensning, smuss og døde hudceller og etter lotion bruker jeg moisturizing gel, 2 ganger per dag. På kvelden nattkrem Clinique Turnaround Overnigh Revitalizing Moisturize ( nyhet ) Beste foundationen fra Clinique anti blemish solutions, bruker den over 15 år allerede og kjempefornøyd, får mindre porer, kontroll på olje og shine, og prevent future breakouts 👍🏻
3 Step Skin Type 2 Set
Anti Blemish Liquid Makeup Foundation CN 10 Alabaster
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
Når gjør du denne rutinen?
Perfekt ren hud og masse fuktighet til hals og ansiktet
Lena
Beauty Star
21/03/25-08:07
Denne rutinen er deg beste for meg. Litt variasjon er også glad i den rosa ansiktskrem surging 🎀💖
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
All-In-One Cleansing Micellar Milk + Makeup Remover Skin Type 1 & 2 200 ml
Så ofte jeg kan
Patricija
Beauty Star
21/03/25-06:02(redigert 21/03/25-06:08 )
Denne rutinen hjelpe ved å gjøre huden min med fuktig. Det er viktig med solkrem for å få beskyttelse. Den øyekremen har hjulpet mine underøyene til å bli lysere. Anbefales @Leila
SPF40 Face Cream 50 ml
All About Eyes Brightening Serum Concentrate 10 ml
Solkremen og serumet gjør jeg på morningen og øyekremen gjør jeg på dagen.
Mari
Beauty Star
21/03/25-05:48
Beste hudpleie rutine med Clinique sine fantastiske produkter som gir fukt for tørr vinterhud Starte med serum med vitamin c og hyaluron for glød og og fukt. Lar det trekke godt inn. Deretter øyekrem og ansiktskrem for mer fukt og pleie. Får alltid tørre lepper på vinteren, så fint med en pleiende lip balm. Avslutter med face spray. Da er huden preppa for fukt og klar for sminke. Face spray har jeg med meg i veska og på jobb, for å tilføye litt ekstra fukt i løpet av dagen. Clinique moisture surge gjør underverker på tørr hud og er en real fukt-bombe 🤩Anbefales på det sterkeste
Moisture Surge™ Eye 96H Hydro-Filler Concentrate 15 ml
Moisture Surge Intense 72-Hour Lipid-Replenishing Hydrating Face Cream 30 ml
Moisture Surge™ Lip Hydro-Plump Treatment 10 ml
Moisture Surge Face Spray 125 ml
Morgen
Olivia
Beauty Star
21/03/25-01:13
Nå når det har vært vinter og kaldt ute så har huden min ekstremt behov for fukt❄️🌨️ Jeg synes denne kombinasjonen av produkter er heeelt fantastisk og jeg våkner med deilig og myk hud om morgenen!💞 Anbefales på det sterkeste!💞 Jeg har dessverre ikke fått noen venner her inne som jeg kan tagge, så gjerne legg meg til!❤️
Take The Day Off Cleansing Balm 30 ml
Rinse-Off Foaming Cleanser 150 ml
Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate Gel 48 ml
Moisture Surge™ Lip Hydro-Plump Treatment 10 ml
Kveld
Eva
Beauty Star
21/03/25-00:06
Fantastiske produkter for sensitiv hud💖 Jeg bruker disse produktene hver dag, og det hjelper på å holde huden min sunn og myk 😊 @Wiktoria
Take the Day off Makeup Remover for Lids, Lashes and Lips 125 ml
High Impact Mascara Black
Dramatically Different Moisturizing Lotion+ Face Cream 50 ml
Morgen og kveld
Olga
Beauty Star
20/03/25-23:28
✨ Min beste hudpleierutine med Clinique ✨ Jeg starter alltid med Clinique Take The Day Off Cleansing Balm – den smelter bort alt, til og med vannfast sminke, uten å irritere huden min. Deretter bruker jeg Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator – den gir meg en utrolig fuktboost som varer hele dagen. Til slutt beskytter jeg huden med Clinique Superdefense SPF 40 – fordi glød starter med beskyttelse! Denne rutinen fungerer perfekt for meg fordi huden min holder seg frisk, fuktet og får en naturlig glød – hele dagen, uansett vær!
SPF40 Face Cream 50 ml
Take The Day Off Cleansing Balm 30 ml
Jeg gjør denne rutinen hver morgen – det gir meg en fresh og fuktet hud før sminke og en god start på dagen! Huden føles klar for alt dagen bringer.
MARIONARESVIK
Beauty Beginner
20/03/25-12:49
Dette er min hverdag sminke for en naturlig men samtidig litt ekstra sminke for skole.
Power Grip Primer + Niacinamide
Buttermelt Bronzer 01 Butta Cup
Bite-Size Eyeshadow I Love You A Latte
Badgal Bounce Mini Mascara
Lip I.V. Hydrating Gloss Stain 01 Caramel Drip
Velvet Lip Kit 305 Harmony
Born This Way Super Coverage Travel Size Concealer Almond
Skole