/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Anna
Beauty Beginner
25/05/25-15:42
💖 Min hårrutine: Jeg starter med L’Oréal Elvital Color-Vive Shampoo for å beskytte fargen, og følger opp med Aussie 3 Minute Miracle Moist som balsam og hårkur. 1–2 ganger i uken bruker jeg K18 Molecular Repair Hair Mask for å styrke håret i dybden. Før føning tar jeg i Gisou Heat Protecting Spray, og avslutter med et par dråper Moroccanoil Treatment Light i tuppene for glans og mykhet. 💬 Derfor vil jeg teste Gloss Absolu: Fordi jeg har farget hår som ofte føles tørt og mister glansen. Gloss Absolu høres ut som den perfekte rutinen for å gi håret mitt salongfølelse hjemme – med glans, pleie og anti-frizz i ett. Det hadde vært så luksus å få teste hele serien 🩷 👯‍♀️ Tagger: @elinesol– vi elsker jo alt som gjør håret ekstra shiny og mykt ✨😍
Elvital Color Vive Shampoo Refill 250 MLT
SOS Lengths Hair Treatment 225ml
Når gjør du denne rutinen?
2 ganger i uken, søndag og torsdag❤️
Adisa
Beauty Pro
25/05/25-13:14(redigert 25/05/25-13:14)
Jeg bruker wella ultimate smooth kolleksjonen! Steg 1: Rens og pleie Jeg starter med Wella Ultimate Smooth sjampo, som effektivt renser håret samtidig som den kontrollerer frizz og gir en utrolig glatt følelse. Steg 2: Fukt og mykhet Deretter bruker jeg balsamen fra samme serie – Wella Ultimate Smooth Conditioner – som gir masse fukt og gjør håret lettere å gre ut, uten å tynge. Steg 3: Finish og beskyttelse Til slutt påfører jeg Ultimate Smooth hårolje i lengdene. Den lukter nydelig og etterlater håret silkemykt og glansfullt hele dagen. Derfor vil jeg teste Gloss Absolu: Jeg elsker følelsen av glatt og glansfullt hår – og Gloss Absolu virker som den perfekte matchen for å ta glansen til et nytt nivå. ✨✨✨✨✨
Ultimate Smooth Conditioner 200 ml
Ultimate Smooth Shampoo 250 ml
Ultimate Smooth Miracle Oil Serum 100 ml
2-3 ganger i uken. På kvelden
Christina
Beauty Pro
25/05/25-10:57
Jeg elsker hårpleie rutinen min, og er veldig glad i å prøve nye produkter 😍 jeg syntes Kerastase er et fantastisk merke, og hadde blitt kjempeglad for å vinne dette, spesielt siden jeg ikke har testet noen av de 😊
Hyaluron Shampoo 500 ml
Anti Dandruff Shampoo 530 ml
Mini Money Mist 50 ml
Genesis Fondant Renforcateur Conditioner 200 ml
Perfumed Hair Oil Hinoki 80 ml
Elvital Hyaluron Plump Leave-in Spray Hair Treatment 150 ml
Kveld, annenhver dag
Karoline
Beauty Beginner
25/05/25-07:47
Jeg har typisk nordisk hår: blondt, men striper det lysere, tynne hårstrå og ekstremt mange av dem. Det blir fort flisete tupper, derfor er jeg avhengig av gode produkter! Olaplex serien fungerer veldig godt for meg, og håret blir skikkelig mykt. Starter med forbehandlingen, nr 3. så sjampo og balsam, en gang i uken bruker jeg lilla sjampoen. Så balsam og til slutt en leave in (nr 6, og noen ganger nr 9). Er håret skikkelig tørt, blander jeg nr 6 med en god hårolje.
No.3 Hair Perfector 100 ml
No.4 Bond Maintenance Shampoo 250 ml
No.5P Blonde Enhancer Toning Conditioner 250 ml
No.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml
No.6 Bond Smoother 100 ml
Tre ganger i uken
Fortesa Thaqi
Beauty Pro
24/05/25-17:02(redigert 24/05/25-17:03)
Akkurat nå sitter jeg å tester denne serien fra Redken💕 Jeg har tykt og krøllete hår, som betyr at det holder seg ekstra tørt. Har ikke helt klart å finne riktige serien for meg, så ønsker gjerne å teste denne🥰
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Acidic Bonding Concentrate Pre-Treatment
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
Acidic Bonding Curls Leave-in Treatment 250 ml
Acidic Bonding Curls Shampoo 300 ml
Morgen & Kveld
Mina
Beauty Star
24/05/25-09:09(redigert 24/05/25-09:12)
Heii! 💕 Jeg har brukt lang tid på å bygge opp håret mitt etter skade, og nå er jeg stolt av hvor langt det har kommet helt uten å måtte klippe det kort, selv når frisører anbefalte det. ✂️💪 Min rutine: Før dusj masserer jeg arganolje i hodebunnen og kokosolje i tuppene (høy porøsitet der) og lar det virke så lenge som mulig (minst 2 timer). I dusjen dobbeltsjampoer jeg med L’Oréal Dream Lengths for en grundig, men skånsom rens. Jeg bruker ikke balsam fast – i stedet bruker jeg Garnier Aloe Vera hårkur og lar den virke i 20 minutter for dyp fukt. Noen ganger bruker jeg balsam, men alltid skylt ut med kaldt vann. Etter dusj bruker jeg L’Oréal No Haircut Cream leave-in og avslutter med Extraordinary Oil for glans og beskyttelse. ✨ Denne rutinen har forvandlet håret mitt! Jeg vasker det to ganger i uken: søndag og onsdag, og har klart å reparere det uten å ty til saksen. 🧴🌿 Derfor vil jeg teste Gloss Absolu: Jeg elsker produkter som gir glans uten å tynge, og føler meg klar for neste steg i hårreisen min. Gloss Absolu virker som den perfekte kombinasjonen av glans, pleie og beskyttelse. Jeg vil se om den virkelig kan løfte resultatene mine enda mer og gi håret mitt den speilblanke finishen det fortjener! 🌟💖 @kommer – må bare finne riktig hår-elskende venn å tagge først 😅💗
Elvital Dream Length Shampoo 250 ml
Elvital Dream Lengths No Haircut Cream 200 ml
Elvital Extraordinary Oil for dry hair 100 ml
2 ganger i uka, på en søndag or onsdag
Hedda
Beauty Star
23/05/25-12:24
Er i min healty haier jurney. Jeg har vert gravid og hatt en liten baby siste 1-2årene og selvpleie har vert sist prioritert. Håret mitt har tatt en veldig påkjenning av dette. Har for litt siden begynt med wella sin hydrate serie, både shampoo, balsam, kur og leavin kur, har også luxe oil kuren jeg veksler med. 1 gang i uken bruker jeg også color fresh kuren i fargen ice til mitt bleknede hår, elsker den. Får den fresheste fargen. I vått hår bruker jeg også luxe oil og olaplex nr6. Dette har gjort underverker for mitt hår.
Luxe Oil 100 ml
No.6 Bond Smoother 100 ml
2-3 ganger i uken.
Dzjara
Beauty Pro
23/05/25-07:35
Min rutine at the moment❤️
Green Plum Refreshing Cleanser 100 ml
Vinoclean Makeup Removing Cleansing Oil 150 ml
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant - Limited Edition 236 ml
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml