/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Nadia
Beauty Star
23/03/25-13:09
Its importen for me skin care rutine 🫶♥️😍💁‍♀️
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
Smart Clinical Repair AM/PM Retinoid Balm 1
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Når gjør du denne rutinen?
In the morning and night 💁‍♀️🤩😍
Victoria
Beauty Star
23/03/25-11:29
Dette er mine favoritter fra Clinique ❤️
Even Better Vitamin Makeup SPF50 Light Medium Cool 2
Black Honey/Pink Honey Gift Box
High Impact Mascara Mini Black
Morgen
Wania
Beauty Beginner
22/03/25-21:23
De fineste leppeproduktene og kremen er perfekt for de med kombinert hud/ oljete 💕
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Hydrator Day Cream 15 ml
Almost Lipstick Black Honey
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
I ferien, om sommeren
Hamdi
Beauty Star
22/03/25-20:15(redigert 22/03/25-20:23 )
🦋Min beste rutine med Cliniques produkter: 🦋Hvorfor denne rutinen fungerer for meg,  Denne rutinen fungerer perfekt for meg fordi den er enkel, effektiv og gir resultater. Cliniques produkter balanserer huden min uten å tette porene eller føres tungt. Jeg elsker spesielt hvordan huden min føles myk, hydrert og strålende etter hver bruk. 🦋Clinique High Impact Mascara favorittmaskara fra Clinique, love it! - Denne maskaraen er en klassiker og gir øynene umiddelbar volum, lengde og definisjon uten å klumpe.
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
High Impact Mascara Mini Black
SPF40 Face Cream 50 ml
Morgenrutine og kveldsrutine.
Serina
Beauty Pro
22/03/25-14:21
Klarer meg ikke uten disse produktene fra clinique ✨️
SPF40 Face Cream 50 ml
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Dag
Elena
Beauty Pro
21/03/25-14:23(redigert 21/03/25-14:26 )
Min beste rutine med Clinique-produkter: 1.Clinique Take The Day Off Cleansing Balm – fjerner alt av sminke skånsomt, selv vannfast mascara, uten å tørke ut huden. 2.Clinique Clarifying Lotion 2 – gir en frisk følelse og eksfolierer lett uten å irritere. 3.Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator – den ultimate fuktboosten! Bruker den både morgen og kveld. Jeg har kombinert hud som trenger både fukt og balanse, og denne rutinen gir meg glød uten å gjøre huden blank. Produktene er skånsomme, effektive og gir resultater – og jeg elsker at de er parfymefrie! @Hermine @MELINSTAR bli med!
Take The Day Off Cleansing Balm 30 ml
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Hydrator Day Cream 15 ml
Dag og kveld
Xoxo
Beauty Star
21/03/25-09:32
My skin is very sensitive, so I have to pay special attention to the compositions in my skin care. 👩‍🔬I usually try to use a full series from a particular line of cosmetics, because then there is minimal risk that I will combine active ingredients that may not interact with each other and cause irritation.The series I chose has never personally tested. I chose it because the composition, content and formula of the products looks really promising. Moisture Surge Active Glow Serum is a gently exfoliating serum with 5% lactic acid, hyaluronic acid and vitamin C, which is supposed to help exfoliate, hydrate and brighten the skin.Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate- a gel-like cream that, according to the manufacturer, is supposed to stay hydrated for 72 hours. It is enriched with fragments of hyaluronic acid and aloe vera water.Another product is Moisture Surge Intense 72H Lipid-Replenishing Moisturizing Face Cream is an oil-free face cream that contains active aloe vera water and caffeine, cica and hyaluronic acid.To sum up: everything in this series suits me. Goodies!☺️!I'm in! I invite you to participate @Elena
Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate Gel 48 ml
Moisture Surge Intense 72-Hour Lipid-Replenishing Hydrating Face Cream 30 ml
Daglig
emma
Beauty Beginner
21/03/25-09:14
Disse er kjempe bra for huden min. Før jeg legger meg bruker jeg moisturizeren fra clinique. Den holder huden min fuktig gjennom hele natten og hjelper så jeg ikke trenger å bruke en feit krem før jeg sminker meg. Da trenger jeg kun en lett krem. Jeg bruker øyekrem fra Clinique under sminken og en hudkrem fra clinque(jeg finner ikke de produktene så får ikke lagt de til) Har ekstremt tørr hud og synlige pirer under øynene. så de hjelper kjempe masse. Foundation er perfekt. Ble der seg perfekt inn i huden og får sminken til å se kjempe bra ut. Den var perfekt å bruke i thailand. Siden den inneholder solfaktorer. Lipsticken gjør sminken komplett og er kjempe fin.Jeg anbefaler alle å kjøpe disse. 🩷
Even Better Vitamin Makeup SPF50 Light Cool 2
Pop Longwear Lipstick Shine 5 Melon Pop
Hver dag