/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Mina
Beauty Star
24/05/25-09:09(redigert 24/05/25-09:12 )
Heii! 💕 Jeg har brukt lang tid på å bygge opp håret mitt etter skade, og nå er jeg stolt av hvor langt det har kommet helt uten å måtte klippe det kort, selv når frisører anbefalte det. ✂️💪 Min rutine: Før dusj masserer jeg arganolje i hodebunnen og kokosolje i tuppene (høy porøsitet der) og lar det virke så lenge som mulig (minst 2 timer). I dusjen dobbeltsjampoer jeg med L’Oréal Dream Lengths for en grundig, men skånsom rens. Jeg bruker ikke balsam fast – i stedet bruker jeg Garnier Aloe Vera hårkur og lar den virke i 20 minutter for dyp fukt. Noen ganger bruker jeg balsam, men alltid skylt ut med kaldt vann. Etter dusj bruker jeg L’Oréal No Haircut Cream leave-in og avslutter med Extraordinary Oil for glans og beskyttelse. ✨ Denne rutinen har forvandlet håret mitt! Jeg vasker det to ganger i uken: søndag og onsdag, og har klart å reparere det uten å ty til saksen. 🧴🌿 Derfor vil jeg teste Gloss Absolu: Jeg elsker produkter som gir glans uten å tynge, og føler meg klar for neste steg i hårreisen min. Gloss Absolu virker som den perfekte kombinasjonen av glans, pleie og beskyttelse. Jeg vil se om den virkelig kan løfte resultatene mine enda mer og gi håret mitt den speilblanke finishen det fortjener! 🌟💖 @kommer – må bare finne riktig hår-elskende venn å tagge først 😅💗
Elvital Dream Length Shampoo 250 ml
Elvital Dream Lengths No Haircut Cream 200 ml
Elvital Extraordinary Oil for dry hair 100 ml
Når gjør du denne rutinen?
2 ganger i uka, på en søndag or onsdag
Hedda
Beauty Star
23/05/25-12:24
Er i min healty haier jurney. Jeg har vert gravid og hatt en liten baby siste 1-2årene og selvpleie har vert sist prioritert. Håret mitt har tatt en veldig påkjenning av dette. Har for litt siden begynt med wella sin hydrate serie, både shampoo, balsam, kur og leavin kur, har også luxe oil kuren jeg veksler med. 1 gang i uken bruker jeg også color fresh kuren i fargen ice til mitt bleknede hår, elsker den. Får den fresheste fargen. I vått hår bruker jeg også luxe oil og olaplex nr6. Dette har gjort underverker for mitt hår.
Luxe Oil 100 ml
No.6 Bond Smoother 100 ml
2-3 ganger i uken.
Dzjara
Beauty Pro
23/05/25-07:35
Min rutine at the moment❤️
Green Plum Refreshing Cleanser 100 ml
Vinoclean Makeup Removing Cleansing Oil 150 ml
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant - Limited Edition 236 ml
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Ultra Facial Overnight Rehydrating Mask 100 ml
Hver kveld
Tonje
Beauty Star
23/05/25-06:36
Min kveldsrutine. Mine problemområder har alltid vært tørr hud og akne. Men etter å ha oppdaget produkter fra skin1004, anua og cosrx har huden min aldri vært bedre. Elsker disse produktene.🤩
Heartleaf Pore Control Cleansing Oil 200 ml
Tea-Trica BHA Foam 125 ml
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
Retinol 0.3% + Niacin Renewing Serum 30 ml
Madagascar Centella Cream 75 ml
Kvelden
Victoria
Beauty Star
22/05/25-14:33(redigert 25/05/25-19:01 )
Min hårpleierutine for fet/oljete hodebunn og farget hår: Jeg har farget hår, men sliter med fet og oljete hodebunn, samt litt flass. Derfor bruker jeg produkter som renser godt og balanserer hodebunnen, samtidig som håret blir mykt og sunt – uten å bli tungt eller fett igjen for fort. Shampo: Schwarzkopf Gliss Full Hair Wonder – gir en lett og rensende følelse. Balsam: L'Oréal Paris Elvital Hyaluron Pure – fukter håret uten å forverre oljete hodebunn. Hårkur: Colorwow Money Masque – pleier håret i dybden uten å tynge det. Scrub/Shampoo: Rituals Purifying Scalp Scrub & Shampoo - renser skånsomt bort olje og flass, og etterlater hodebunnen frisk og håret mykt. Leave-in: Revlon UNIQ ONE (Lotus Flower) – gjør håret lettere å style og beskytter mot slitasje. Favorittdufter: Victoria's Secret Love Spell Daydream og Sol de Janeiro Cheirosa 48 – frisker opp og gir en god følelse i hverdagen. Jeg prøver å holde håret rent og balansert uten å bruke for sterke produkter, og liker at håret føles friskt og velpleid. Jeg har lenge lett etter en hårpleieserie som faktisk fungerer for farget hår med fet og oljete hodebunn, i tillegg til flass. Jeg har testet mange produkter før, men uten hell – de fleste tørker ut håret eller gjør det tungt og fett igjen for fort. Gloss Absolu virker annerledes, og jeg er virkelig nysgjerrig på om den kan gi håret mitt den balansen det trenger. Jeg ønsker ikke først og fremst glans, men et hår som føles friskt, rent og sunt – også etter flere timer. Det hadde vært fantastisk å finne produkter som faktisk fungerer, så jeg håper virkelig på denne serien! @marieksund – vi burde teste denne sammen og se om den virkelig er så bra som den lover, og i tillegg se om det faktisk funker for sånne hårtyper som våre. Da hadde jeg blitt utrolig happy og lettet.
Elvital Hyaluron Plump Hair Conditioner 200 ml
Money Masque 215 ml
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Jeg vasker håret 2–3 ganger i uken med shampo og balsam som passer for fet og oljete hodebunn. Gjør det gjerne på morgenen, eller på dagen. Det er viktig å ikke vaske for ofte, siden det kan gjøre at hodebunnen produserer mer olje. Når jeg vasker, fokuserer jeg på å rense hodebunnen godt, men er forsiktig med lengdene for å unngå uttørking. 1–2 ganger i uken bruker jeg en hårkur etter shampo og balsam for å gi håret ekstra pleie uten å tynge det. Hårkuren gjør også håret mykt og styrker det. Etter vask påfører jeg en leave-in behandling i fuktig hår. Den beskytter håret, gjør det enklere å gre ut, og gir en frisk følelse uten å gjøre håret fett. Denne rutinen hjelper meg å holde håret rent og balansert, selv om jeg har fet og oljete hodebunn.
Aweze
Beauty Star
22/05/25-14:07
Jeg vasker håret to ganger i uken og pleier å masere hodebunnen før jeg går inn i dusjen. Bruker Redken extreme length shampoo og deretter shu umera hår masken og til slutt Redken extreme balsamen. Bruker også kerastse serumet annen hver dag på hodebunnen.
Extreme Length Shampoo 300 ml
Extreme Conditioner 300 ml
Ultimate Reset Mask 200 ml
Genesis Homme Serum Anti-chute Fortifiant 90 ml
2 ganger i uka
Xoxo
Beauty Star
22/05/25-13:16
I wash my hair every other day. Gentle shampoo and conditioner. Scalp scrub once a week, oiling hair 3 times a week with coconut oil+ aloe vera. I keep one hour. Once a week a cleansing shampoo and a highly restorative mask. After drying( ALWAYS and OBVIOUSLY) silicone oil for the very ends. Healthy diet- lots of water, vegetables, seeds and nuts. My hair has stopped falling out, breaking and I have a lot of baby hair. I think I should have the opportunity to test, because I always and without stitching give 100% honest opinions, reliable and do not recommend something that I think is weak. Plus I'm running out of my 'more expensive hair products', so it would be nice to get a supply of a new, promising whole range to give another opinion after a comprehensive hair care process.:) @Sophie Rosenberg
Blond Absolu Discovery Set for Blond Hair Blond Absolu Discovery Set For Blond Hair
Blond Absolu Bain Lumière Shampoo Blond Absolu Bain Lumière hair shampoo
Hver dag
TORA
Beauty Star
21/05/25-17:59(redigert 21/05/25-17:59 )
Hei! Jeg må være ærlig å innrømme at jeg ikke har noen god hår rutine enda… Jeg pleier å vaske håret mitt ca 2 ganger i uken, da bruker jeg ofte billige shampoer og balsamer gjerne de fra L’Oréal. Etter dusj påfører jeg noen ganger hårserum jeg har et fra Redken som jeg syns fungerer ganske bra. Ellers prøver jeg å ikke påføre noe særlig varme til håret, og hvis jeg gjør det bruker jeg alltid varmebeskyttende.  Jeg ønsker å teste Gloss Absolu serien da jeg ønsker å få inn en bedre hår rutine og ønsker et så friskt og pent hår som mulig😊 @Una
Elvital Hyaluron Plump Hair Shampoo 250 ml
Elvital Hyaluron Plump Hair Conditioner 200 ml
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
2 ganger i uken