/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Zohal
Beauty Beginner
06/06/25-09:16
🌟 Hårpleierutine med Première Discovery Set + Elixir Ultime 🗓️ Brukes 2–3 ganger i uken 1. Vask – Rens og gjenoppbygging • 💧 Start med å fukte håret godt med lunkent vann. • 🧴 Påfør Première Decalcifying Repairing Shampoo i hodebunnen. • Massér godt inn og skyll grundig. • Denne sjampoen fjerner kalsium og hjelper til med å forberede håret for pleie. ⸻ 2. Behandling – Intens reparasjon • 🧪 Påfør Première Repairing Conditioner i lengdene og tuppene. • La virke i 3–5 minutter for maksimal effekt. • Skyll grundig. • 💡 Ved ekstra skadet hår, bruk Première Repairing Mask (hvis du har den i settet) én gang i uken i stedet for balsam. La virke i 5–10 minutter. ⸻ 3. Etter dusj – Leave-in & beskyttelse • 💧 Når håret er håndkletørt, påfør 1–2 pump av Elixir Ultime Oil i lengdene og tuppene. • Den gir intens glans, demper frizz og beskytter håret mot varme. • Kan også brukes i tørt hår som en finish for ekstra glans.
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 30 ml
Premìere Discovery Set for damaged hair Premìere Discovery Set For Damaged Hair
Når gjør du denne rutinen?
2-3 i uka
Kristina
Beauty Star
06/06/25-08:14
Į bassicaly use these two products :) and i love them.
Blond Absolu Discovery Set For Blond Hair 80 ml + 75 ml + 45 ml
Penetraitt Over Night Hair Serum 95 ml
Everyday
Hermine
Beauty Star
05/06/25-15:08(redigert 05/06/25-15:08)
Etter vask av håret bruker jeg serum for hodebunnen og leave-in spray for å få silkemykt hår. Jeg ønsker å prøve de nye produktene til Kérastase for jeg vil ta vare på håret mitt. Jeg utfordrer @MELINSTAR og @Elena 🎀
Split Fix™ Leave-in Conditioner 150 ml
Genesis Homme Serum Anti-chute Fortifiant 90 ml
Morgen og kveld
Lamis
Beauty Star
05/06/25-03:34
✨ Min hårpleierutine ✨ Slik får jeg håret mitt til å føles friskt, glansfullt og sunt hver dag! 💆‍♀️💖 Shampoo: Jeg starter med Lernberger Stafsing Shampoo for Moisture, som renser håret skånsomt og gir masse fuktighet. Perfekt for tørt eller behandlet hår! Balsam: Etterpå bruker jeg Lernberger Stafsing Conditioner for Moisture for å lukke skjellaget, gjøre håret silkemykt og lettere å gre ut. Leave-in spray: Mens håret fortsatt er fuktig, sprayer jeg Lernberger Stafsing Leave-in Treatment BB Spray – den beskytter, gir glans og styrker håret uten å tynge det. Hårolje: Til slutt bruker jeg noen dråper Gisou Honey Infused Hair Oil i tuppene. Den gir utrolig glans og gjør håret mykt som silke 🍯✨ 🩷 Produkter jeg elsker og virkelig anbefaler for deg som ønsker et sunt og glansfullt hår!
Overnight Repair Serum 30 ml
Shine Bright Glossing Shampoo 250 ml
Shine Bright Glossing Conditioner 200 ml
Shine Bright Glossing Treatment 150 ml
Rutinen gjør jeg 2–3 ganger i uka – vanligvis på kvelden, slik at produktene får virke godt over natten.
Maria
Beauty Beginner
03/06/25-22:15
Har brukt Aveda og Sisley i 6 mnd. veldig fornøyd med produktene. Sisley sin hår maske bruker jeg en gang i uken. Nå ønsker jeg å teste Kerastase, brukte produktene før, spesielt sliter jeg med frizz og så dette virket lovende 🙏🏻
Invati Ultra Advanced System Set Light
Wooden Paddle Hair Brush
The Intense Nutrition Hair Care Mask 200 ml
Hver dag med spray i hodebunnen med Aveda. Vasker håret hver 3 dag, så det får hvile. Alltid med hårkur fra Sisley.
Anna Lisa
Beauty Star
02/06/25-10:16
Hårtype: Jeg har tykt, blondt hår med fine hårstrå og ca. medium lengde. Jeg tar highlights omtrent to ganger i året, og etter kjemisk behandling trenger håret mitt ekstra fuktighet, da det lett blir tørt. Shampoo: Jeg starter alltid med dobbel sjamponering. Først bruker jeg Kérastase Blond Absolu Bain Lumière. Jeg har ikke brukt denne så lenge, men opplever at den ikke helt møter behovene mine, spesielt når det gjelder fukt og mykhet etter bleking. Deretter bruker jeg Kérastase Resistance Bain Force Architecte, som jeg er veldig fornøyd med. Den skummer godt, rengjør håret effektivt og dufter nydelig. Dette er en gjenganger i rutinen min, og jeg har kjøpt den flere ganger. Balsam: Etter sjamponering bruker jeg Maria Nila Repair Conditioner. Den gir godt med fuktighet, lukter godt og er spesielt hjelpsom etter kjemisk behandling. Hårmaske: 1–2 ganger i uken bruker jeg hårmaske, og jeg veksler mellom L’Oréal Paris Absolut Repair Masque Golden og Kérastase Resistance Masque Force Architecte. Jeg lar maskene virke i ca. 5 minutter. Leave-in og varmebeskyttelse: I håndkletørt hår bruker jeg en Go Hair leave-in (kjøpt i Thailand), som jeg fordeler i lengdene. Jeg bruker alltid mikrofiberhåndkle for å redusere slitasje. Som regel lar jeg håret lufttørke, eventuelt kombinerer jeg lufttørking med føning for å få det helt tørt. Jeg prøver å unngå hyppig bruk av varmeverktøy. Nattpleie: Hver kveld bruker jeg Kérastase Nutritive 8H Magic Night Serum. Det tynger ikke håret, lukter godt og gjør håret mykt til morgenen etter. Styling og glans: Om morgenen bruker jeg Kérastase Elixir Ultime L’Huile hårolje i lengdene for ekstra fukt og glans. Dette er min favorittolje – den tynger ikke håret, gir fin glans og lukter fantastisk. Jeg ønsker å teste Kérastase Blond Absolu Bain Gloss Lumière som alternativ til Lumière-sjampoen jeg bruker nå. Den lover dypere pleie, glans og styrke – noe jeg tror vil passe håret mitt bedre, spesielt i tiden etter bleking når det trenger ekstra fukt og beskyttelse. @majasr <3
Resistance Bain Force Architecte Shampoo
Resistance Masque Force Architecte Hair Mask 200 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 30 ml
Blond Absolu Bain Lumière Shampoo Blond Absolu Bain Lumière hair shampoo
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Ukentlig/daglig
Lamis
Beauty Star
01/06/25-23:00
🌸 Min Beautyrutine – Glød, Pleie og Luksus 🌸 ✨ Dette er min ultimate beauty-rutine som gir huden min fukt, glød og pleie fra A til Å. Jeg elsker å kombinere luksuriøse produkter med aktive ingredienser for synlige resultater! 🧖‍♀️ Sheet Mask – Perfekt start på kvelden. Gir intens fukt og roer huden. 🥂 Dior Prestige La Crème – Min favoritt for en silkemyk og næret hud. 💧 Filorga Time-Filler – Anti-age serum som glatter ut fine linjer. 🌸 Sensai Prime Solution – Prepper huden og gjør den klar for fukt. 🔥 Jean Paul Gaultier Divine – Litt luksusduft for å føle meg fresh og feminin. 🌿 COSRX Green Tea Cleanser – Skånsom men effektiv rens med grønn te. 💧 Balmain Shampoo + Conditioner – Hårpleie med salongfølelse hjemme. ✨ Guerlain Abeille Royale Day Cream – Glød og fasthet i én krukke
The Hydrogel Facemask 6 pcs
Prestige La Crème Essentielle 50 ml
Dior Homme Dermo System Eye Serum 15 ml
Prestige Le Micro-Sérum De Rose Yeux 20 ml
Si Passione Red Musk 50 ml
Aloe Soothing Sun Cream 50 ml
HY-ÖL & Phyto Hydrating Set
Abeille Royale Night Cream 50 ml
hverdag
Alma Olea
Beauty Star
29/05/25-15:11
Her er sminkerutinen min nå i det siste🥰💕 Jeg fikk isadora brownseren til bursdagsgave og den anbefales 😍
Forever Foundation 1,5N Neutral
Skin Trainer CC Blur 02 Medium
Roller Lash Booster
The Cream Bronzer 46 Light
Nesten hver dag!