/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Agata
Beauty Star
27/03/25-23:15
Hudpleie rutinen min består ikke av mye, men den veldig god resultat. Først bruker jeg rens fra IT Cosmetics, den er skånsom, man får ikke irritert hud, den renser veldig godt og fukter. Etter det elsker jeg Lancome toner, både den blå og rosa, men rosa egner seg bedre akk til min hud da den er tørr. Etter bruk av toner går jeg videre til Babor sin ampullen, elsker glow ampullen da huden er så nydelig etter den og lysner opp. Også kommer det tid for en god ansiktskrem, her bruker jeg forskjellige men oftest Cosrx Snail advanced .
Tonique Confort 400 ml
Ampoule Concentrates Perfect Glow 7 x 2 ml
Confidence In A Cleanser 148 ml
Advanced Snail 92 All In One Day Cream 100 ml
Når gjør du denne rutinen?
Morgen og kveld
Agata
Beauty Star
27/03/25-22:54
Har ikke testet ut så veldig mye fra Clinique, men det er et par produkter som eg kan med god hjerte anbefale. Det er nemlig Clinique Lash Power Mascara Dark Chocolate, den ikoniske Clinique Almost Lipstick Black Honey og Clinique Quickliner For Eyes Eyeliner. Hvis du ønsker at dine vipper skal føles lange men uten klumper og ikke alt for tjukk så er den en definert en must have med Lash Power Mascara. Bruker den i brun farge, den er veldig mørk men uansett merker du forskjell fra en sort. Almost Lipstick er perfekt for alle syns jeg, uansett hvilken hudtone du har så i Black Honey farge skal du følle deg elegant og femin. Og selvfølgelig må ikke glemme quickliner eyeliner som er så enkelt å bruke selv om du kanskje er ikke så flink med eyeliner akk som eg, men med denne framhever du en nydelig øyelook uten tvil
Quickliner For Eyes Eyeliner Moss
Lash Power Mascara Dark Chocolate
Almost Lipstick Black Honey
Hver gang jeg vil følle meg elegant og pen
Helle
Beauty Star
27/03/25-19:35
Ser du ofte ut som en vaskebjørn allerede ved lunsjtider? Clinique quickliner og high impact mascara er det mest solide og pålitelige jeg har funnet for oljete øyelokk. De sitter som støpt også i høye temperaturer, i vann etc. Jeg bruker den vannfaste versjonen av mascaraen for å være ekstra sikker. De sitter som støpt, men går lett av med Take the Day Off cleansing balm.
Quickliner For Eyes Eyeliner Smoky Brown
High Impact Waterproof Mascara Black
Take The Day Off Cleansing Balm 30 ml
Morgen/kveld
Mirela
Beauty Star
27/03/25-17:01
Min rutiner nå med Clinique produkter er morgen liguid facial soap mild og moistuse surge 100 krem og i kveld Liquid Facial Soap og Moisture Surge Overnight Mask,jeg har brukt mer produkter fra Clinique og jeg syns de er kjempe godt kvalitet -pris
Liquid Facial Soap Mild 200 ml
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Moisture Surge Overnight Mask 100 ml
Morgen og kveld
Linda Guro
Beauty Beginner
27/03/25-16:16
Har brukt Clinique Clarifying Lotion 2 i årevis. Bekjemper antydning til kviser over natten. :) Blå = natt Gul til dag
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
SPF40 Face Cream 50 ml
morgen gul og kveld blå
Karoline
Beauty Pro
27/03/25-14:16(redigert 27/03/25-14:21 )
Moisture Surge 100-Hour gir rask fuktighet og trekker lett inn uten å føles klissete. Jeg bruker også solkremen til clinique, og syns den trekker seg fint inn i huden, og huden min reagerer ikke negativt på den, selv om jeg har litt sensitiv hud! Black Honey Almost Lipstick har blitt noe jeg alltid må ha! Den gir en naturlig farge som jeg elsker.
Almost Lipstick Black Honey
Moisture Surge SPF 25 Face Cream 50 ml
Youth-Protecting Sunscreen Very High Protection SPF50+ Body 150 ml
Morgen, dag og kveld
Inger-Marie
Beauty Beginner
27/03/25-14:12
Har veldig blek hud, og har lenge hatt vansker med å finne en blush farge som jeg både liker, og som ikke ser veldig merkelig ut. Black Honey blushen oppfyller begge krav 🤩 Den med fuktighetskremen og litt concealer er perfekt no makeup makeup look
Cheek Pop Blush Black Honey
Moisture Surge Intense 72-Hour Lipid-Replenishing Hydrating Face Cream 30 ml
Litt ekstra på de dagene man ikke ønsker mye
Carina
Beauty Beginner
27/03/25-13:15
7 day Scrub Cream Rinse-Off er fort blitt en favoritt. Perfekt for å ha i dusj´n i en travel hverdag, og den holder hva den lover. Jeg bruker denne hver dag, den gir meg rene porer uten å skade huden. Redness Solutins Mineral Pressed Powder bruker jeg for å dempe røde områder i ansiktet
7 Day Scrub Cream Rinse-Off Formula 100 ml
Redness Solutions Mineral Pressed Powder
Hver dag