Min absolutt favoritt serie fra rituals💗
1. En perfekt spa kveld for meg er en rolig søndag med disse nydelige produktene💗 jeg bruker skrubben, foamen og oljen under rutinen. Og avslutter med kremen for ekstra myk og glødende hud💗
2. Min skin hack må vel være å bruke foamen til rituals før hele rutinen og til slutt for å få ekstra glans, ren og myk hud💗
Now im using the new collection skin scrub, foaming shower gel and body cream.Omg the smell is amazing❤️🔆
My beauty hack is mix body cream with a little bit of body oil with glitters for a nice tan skin look and more hydration and glow💚
1) These are the three best products I use for a home spa. It smells like absolute heaven. The cream consistency is thick and creamy which is good to achieve smoother and softer skin. (2) Skin hack: stay consistent with your routine and see the glow 🤭
Dette er min sminke rutine, men det pleier å variere på hva jeg bruker slik som lip liner, concealer osv!
Bruker flere produkter som ikke selges på kicks, men dette er ihvertfall det jeg bruker fra kicks
1. Spa-rutinen min 🧖♀️Min "Skin hack» er å bruke produkter fra samme serie for å forsterke lukten av dem på hele kroppen. I tillegg liker jeg å sette på en ansiktsmaske etter skincare. Når masker er ferdig med ansiktet setter jeg den på nakken.
Den ultimate hjemmespa 🛀🏾
Fulle badet med vann, tenne lys, sette på rolig musikk, ta på favoritt sheet mask. Nyt! 🕯️
Skin hack. Tørrbørsting eller scrub kroppen før badet, bruk epson salt da trekkes alt det gode fra saltet dypere inn 👌🏼