/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Siste
Fortesa
Beauty Pro
13/04/24-21:06
En liten time saving og budget vennlig tips💗 Maybelline har kommet med en fantastisk skin tint som bare ser helt fantastisk ut, er godt dekkende, men også så super lett i ansiktet! Denne tar utrolig lite tid å påføre, og jeg velger derfor å erstatte vanlig foundation med denne tinten de dagene hvor tiden er veldig knapp. Du kan også avslutte looken med maybelline sin mascara som er en av mine favoritter💗 Den er også utrolig rimelig, og kan kjøpes på nettsiden til kicks!💗
Superstay 24H Skin Tint Foundation 6
Nordic Loves Gift Box
Når gjør du denne rutinen?
Morgen
MAB
Beauty Pro
11/04/24-13:56
Hud rutinen min på dagen består av Vitamin C og Snail Mucin og en solkrem, Dette gir meg en utrolig fin base og glød🏙️ Og kvelds hud rutinen min består av BHA power Liquid og AHA/BHA toner. Disse er anbefalte å bruke noen få dager i uken, så jeg bytter på hvem jeg bruker. Til dager jeg opplever å få urenheter i huden bruker jeg BASIRON gel 10%, som demper rødheter i huden. Også til slutt en fuktighetskrem🌃
The Vitamin C 23 Face Serum 20 g
AHA/BHA Clarifying Treatment Toner 150 ml
BHA Blackhead Power Liquid Facial Toner 100 ml
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Dagen og Kvelden
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
04/04/24-18:41
I en jungel av produkter og merker, hvordan skal du finne nettopp dine favoritter? Jeg elsker å prøve nyheter, men etter uendelig antall bomkjøp så liker jeg likevel å holde med blant mine favorittmerker. -Da vet jeg at produktene går bra sammen! 😃👌🏼 Sensai og Filorga er de jeg alltid faller tilbake på, og etter mye test og feiling har jeg funnet en favorittkombo av hvert merke som jeg varierer på å bruke. Men Filorga er det merket jeg bruker aller mest. Jeg har tørr hud og litt rynker, dessuten får jeg svettetokter av overgangsalderen så jeg må ha produktet som trekker inn umiddelbart. Jeg bruker Filorga Time Filler-serien for rynker og Hydra Haul for fukt, og disse er ypperlige sammen. Hvilken hudpleieserie er din favoritt?
Hydra-Hyal Serum 30 ml
Hydra-Hyal Cream 50 ml
Duo Cleansers Duo Cleanser
Time Filler Essence 150 ml
Time-Filler Eyes 5XP 15 ml
Time-Filler 5XP Cream 50 ml
Time-Filler Night Cream 50 ml
Time-Filler Shot 5 XP Face Serum 15 ml
En time før leggetid
Mie
Beauty Star
27/03/24-13:40
Mine must haves parfymer❤️
Paradoxe EdP 90 ml
My Way Floral EdP 50 ml
Sì EdP 30 ml
Her EdP 30 ml
Voce Viva EdP 30 ml
Flowerbomb EdP 30 ml
Morgenen <3
Julie
Beauty Pro
26/03/24-14:47
Finnes ikke noe bedre enn hjemmespa , veldig glad i denne serien fra rituals ☺️✨ 1( jeg pleier å bruke dusjsåpe når jeg dusjer den lukter veldig godt og gir en veldig behagelig følelse ✨🌸 skrubben bruker jeg en gang i uken for å få vekk tørr hud den og er veldig god ✨ 2( skin hack bruk skrubb før du tar på selvbruning for å få et jevnere resultatet og da legger den seg mye finere , spess på de tørre områdene på kroppen
The Ritual Of Sakura - Small Gift Set
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Set
Når jeg dusjer, annhver dag
Aylin
Beauty Pro
26/03/24-14:16
Er det noe mer herlig enn å skjemme seg bort med hjemmespa? 🤩🤩🤩 1) Mine spa rutine produkter. Sakura-serien er virkelig den ultimate favoritten. Når man holder seg til samme duft blir opplevelsen bare enda bedre🌸🌸🌸 2) Skin-hack: Prøv å bruke en skrubbhanske etter å ha fuktet huden. Resultatet blir en mykere og glattere hud. Avslutt med kroppskrem, og du er klar for dagen. 🌸🌸🌸
The Ritual Of Sakura Scented Candle 290 g
The Ritual Of Sakura Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual Of Sakura Body Cream 220 ml
The Ritual Of Sakura Parfum D'Interieur 500 ml
The Ritual Of Sakura Shampoo 250 ml
2-4 ganger ukentlig
Christina
Beauty Pro
26/03/24-13:15
1. jeg elsker en fullverdig rutine med samme duft, med innslag av noen andre lukter ✨ 2. jeg pleier å eksfoliere huden 1-2 ganger i uka for å fjerne døde hudceller og hjelpe fuktighetskrem med å trenge dypere inn i huden 🧖🏼‍♀️
The Ritual Of Karma - Large Gift Set
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
1-2 ganger i uken
Maia Eline
Beauty Star
26/03/24-12:21
Bruker alltid solkrem fra rituals😍☀️
The Ritual Of Karma Sun Trial Set
The Ritual Of Karma After Sun Gel Lotion 200 ml
Vær morgen