/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Karoline
Beauty Pro
27/03/25-14:16(redigert 27/03/25-14:21)
Moisture Surge 100-Hour gir rask fuktighet og trekker lett inn uten å føles klissete. Jeg bruker også solkremen til clinique, og syns den trekker seg fint inn i huden, og huden min reagerer ikke negativt på den, selv om jeg har litt sensitiv hud! Black Honey Almost Lipstick har blitt noe jeg alltid må ha! Den gir en naturlig farge som jeg elsker.
Almost Lipstick Black Honey
Moisture Surge SPF 25 Face Cream 50 ml
Youth-Protecting Sunscreen Very High Protection SPF50+ Body 150 ml
Når gjør du denne rutinen?
Morgen, dag og kveld
Inger-Marie
Beauty Beginner
27/03/25-14:12
Har veldig blek hud, og har lenge hatt vansker med å finne en blush farge som jeg både liker, og som ikke ser veldig merkelig ut. Black Honey blushen oppfyller begge krav 🤩 Den med fuktighetskremen og litt concealer er perfekt no makeup makeup look
Cheek Pop Blush Black Honey
Moisture Surge Intense 72-Hour Lipid-Replenishing Hydrating Face Cream 30 ml
Litt ekstra på de dagene man ikke ønsker mye
Carina
Beauty Beginner
27/03/25-13:15
7 day Scrub Cream Rinse-Off er fort blitt en favoritt. Perfekt for å ha i dusj´n i en travel hverdag, og den holder hva den lover. Jeg bruker denne hver dag, den gir meg rene porer uten å skade huden. Redness Solutins Mineral Pressed Powder bruker jeg for å dempe røde områder i ansiktet
7 Day Scrub Cream Rinse-Off Formula 100 ml
Redness Solutions Mineral Pressed Powder
Hver dag
Neringa Puidoke
Beauty Pro
27/03/25-12:09
For me its enough to use serum and cream. few products but works very well. Also like mascara and lip products for lips hydration
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
High Impact Mascara Mini Black
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
på morgen routine
Møre
Beauty Beginner
27/03/25-08:34
CLINIQUE LEVERER en trofast følgesvenn Renseprogrem 3 step fulgt meg i 15 år. Enkelt godt og rimelig. Fåes i ulike str. Gjøres morgen og kveld. På vinter byttes gel ut med fetere krem som gir mere fukt eks Surge. Og den fantastiske NYHET Turnaround revitaliziing moisture natt krem..løp og kjøp!! denne er rågod. Jobber natten gjennom og hud er fuktet og klar for ny dag på morgen. Elsker også SMINKE produkter superpowder dbl face makeup flotte farger dekker godt og varer. 👏👏leppeprodukter er også et must. 🤩 Har anbefalt clinique til flere.deriblant døtre kollegaer og venninner. @Christina
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
Pop Longwear Lipstick Shine 5 Melon Pop
Superpowder Double Face Powder Matte Honey
3 Step Skin Type 2 Set
3 Step Skin Type 3 Set
Moisture Surge SPF 25 Face Cream 50 ml
Morgen kveld
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
25/03/25-16:32(redigert 25/03/25-16:42)
Clinique er en av mine store hverdagshelter. Kvaliteten er topp, prisene er overkommelige og produktene er enkle å bruke! Om det så er børsterens eller deo så vet du alltid at Clinique er et trygt valg som aldri skuffer! Moisture Surge dagkrem er jeg aldri foruten, og det er alltid denne i reisestørrelse som blir med meg på tur hver gang det er trangt om plassen.  Om det så er morgen, kveld eller midt på dagen over sminken så er både facemisten eller den lette kremen en rask oppfrisker som trekker inn umiddelbart! Den gir meg alt det viktigste når jeg ikke har plass eller tid til en rutine med mange steg. 👌🏼 -Serumet har jeg ikke hatt gleden av å prøve, men står meget høyt på listen over produkter jeg viiirkelig tror jeg ville like! Og mitt absolutte supertips: Deres duo-øyeskyggepenn med 2 matchende farger i samme penn er også en slik plassbesparende innertier jeg alltid har med i vesken som du plutselig ikke skjønner hvordan du har klart deg uten! Så enkel å rask, så mange nydelige farger å velge på!🩷 Jeg har nok aldri prøvd et produkt fra Clinique som ikke har blitt en fast del av min rutine 🥰 Tagger medlemmer og legger ut bilde i kommentar da det ikke er mulig her i innlegget 😊
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Hydrator Day Cream 15 ml
Moisture Surge™ Lip Hydro-Plump Treatment 10 ml
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Moisture Surge Face Spray 125 ml
High Impact Dual Rose+Truffles
Makeup Brush Cleanser 236 ml
Morgen, kveld og ved behov 🩷 Clinique har noe for ethvert behov!
Ragnhild
Beauty Pro
25/03/25-13:47(redigert 25/03/25-19:11)
Jeg har brukt Cliniques Take the Day off Makeup Remover for Lids, Lashes and Lips i over 30 år. Jeg har faktisk aldri brukt en annen sminkefjerner i hele mitt liv fordi jeg har vært så fornøyd at jeg ikke har hatt behov for å prøve andre. Jeg har også brukt kontaktlinser like lenge som jeg har brukt sminke. * Take the Day Off fungerer ypperlig for linsebrukere (ingen irritasjon) * Take the Day Off tar absolutt alt - inkludert vannfast maskara - uten at jeg må gnukke og gni, og dermed unngår jeg rødhet og svie* Take the Day Off lar seg enkelt vaske av etter fjerning av sminke* Take the Day Off kan kjøpes i 200 ml-flasker, og er derfor prisgunstig*Take the Day off er veldig drøy i bruk - også prisgunstig* Take the Day Off finnes både som flytende Makeup Remover, Cleansing Balm Makeup Remover, Cleansing Oil og Charcoal Detoxifying Cleansing Balm* Clinique er god på reisestørrelser
Take the Day off Makeup Remover for Lids, Lashes and Lips 125 ml
Take The Day Off Makeup Remover 50 ml
Ettermiddag og kveld
Iryna
Beauty Pro
25/03/25-13:04
Min favorittprodukt fra Clinique er Clinique High Impact Easy Liquid Liner Black. Den og mascara er den sminken som løfter humøret mitt hver dag.
High Impact Nutri-Dimension Mascara Black
High Impact Easy Liquid Liner Black
hver morgen