/ Beauty Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Tilføye
AltBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Emma
Beauty Star
13/09/24-13:03
Gjorde denne looken for en pink birthday party🩷🩷 prøvde ut
Gjorde denne looken for en pink birthday party🩷🩷 prøvde ut denne nye eyelineren fra Dior i fargen matte brown og jeg elskeeeer den💅
Diorshow Stylo Waterproof Eyeliner 781 Matte Brown
Malin oline
Beauty Star
12/09/24-09:05
Elsker å legge øyenskygge :D Og liker anastasia sine skygger
Elsker å legge øyenskygge :D Og liker anastasia sine skygger veldig godt. Anastasia brows, Anastasia eyeshadow i soft glam, og Anastasia lepper, Satin Lipstick Haze.
Soft Glam Eyeshadow Palette
Dipbrow Pomade Dark Brown
MAB
Beauty Pro
11/09/24-20:29
Min nye daglige sminke rutine er: It cosmetics natural matte
Min nye daglige sminke rutine er: It cosmetics natural matte i fargen netural medium(har begynt nylig med denne, brukte lumene sin før). Også kylie sin blush i fargen baddie on the block. Concealer fra makeup mekka. Isadora bronzer i fargen matte tan. Huda Beauty pudder i sugar cookie. Også urban decay settingspray i ultra matte.
Your Skin But Better CC+ Natural Matte SPF40 CC Cream Fair
Pressed Blush Powder 335 Baddie On The Block
Bronzing Powder 48 Matte Tan
All Nighter Ultra Matte Setting Spray 118 ml
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Emma
Beauty Star
09/09/24-13:32
For min «hverdagslook» har jeg begynt å bruke erborian sin
For min «hverdagslook» har jeg begynt å bruke erborian sin CC eye cream. helt nydelig som concealer på de dagene jeg ikke er i Mood for å ta på så mye sminke. Bruker oftest benefit sin 24 hour brow setter til bryna og sky high maskaraen i bergunder til vippene💅
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Burgundy Haze
Brow Haul of Fame - Brow Pencil, Brow Gel & Brow Setter Makeup Kit Shade 3
Emma
Beauty Star
09/09/24-13:21
gjorde en veldig natur soft makeup look her om dagen! Prøvde
gjorde en veldig natur soft makeup look her om dagen! Prøvde ut den nye concealere til natasha denona( får kjøpt denne på sephora se) og den er helt nydelig. Jeg brukte nars ligth reflecting som base, milk contour og bronser stick. Også brukte jeg nars sin liquid blush i fargen orgasm. denne looken kommer jeg 100% til å gjøre på nytt. Den var glowy, naturlig men også nok til at det ser ut som at jeg gikk med sminke🫶🫶
Light Reflecting Foundation Mont Blanc
Afterglow Liquid Blush Orgasm Rush
Hydro Grip Primer 45 ml
Sculpt Stick Toasted
Matte Bronzer Stick Baked
Ceramidin Lip Balm
Marjan
Beauty Beginner
08/09/24-12:12
Elsker hvor pigmentert denne øyeskyggrpaleetet er. Den har
Elsker hvor pigmentert denne øyeskyggrpaleetet er. Den har mange kule farger som kan egentlig brukes til allslags anledning.
Connect In Colour Eye Shadow Palette Hi-Fi Colour
Jeanette
Beauty Star
06/09/24-18:54
Denne fargerike looken lagde eg for noen dager siden. Elsker
Denne fargerike looken lagde eg for noen dager siden. Elsker fargerike looks🩷💜🩵💚
Epic Ink Liner Black
Photo Finish Illuminate Glow Primer 10 ml
Power Plush Foundation 3C Cold
Power Plush Longwear Concealer 3N
Stick Blush Pink Dahlia
Stick Blush Soft Rose
Khyle Abegail
Beauty Beginner
04/09/24-21:31
kjempe fornøyd med denne produkt enkelt å bruke❤️❤️❤️
kjempe fornøyd med denne produkt enkelt å bruke❤️❤️❤️
Afterglow Liquid Blush Brazen