/ Full glam, men fortsatt classy ✨ Dette er virkelig den typen
Izabella
Beauty Star
15/05/26-19:09
Full glam, men fortsatt classy ✨ Dette er virkelig den typen
Full glam, men fortsatt classy ✨ Dette er virkelig den typen makeup som får meg til å føle meg som den beste versjonen av meg selv 🤍 Basen her er min ALL TIME FAVORITT gjennom flere år: Lancôme Teint Idole Ultra Wear SPF 15 — og ja, jeg mener den gamle versjonen med SPF, ikke den nye formulaen uten SPF 👀 Denne foundationen har vært med meg i årevis fordi den gir den vakreste glowy finishen samtidig som den føles lett på huden. Den funker perfekt til hverdags siden den er så komfortabel og har SPF, men her brukte jeg to lag for å bygge opp et mer full glam coverage ✨ Og ærlig… resultatet blir så smooth og luksuriøst til større anledninger. Jeg gikk også for en mer smokey/utdusjet eyeliner med ekstra liner i inner corner og ytterkant av øyet — min FAVORITT når jeg vil ha et mer sexy og cat-eye inspirert look 😮‍💨 Synes det gir et så løftet og feline uttrykk uten at det blir “for mye”. Glossy lips, glowy skin, soft blush og snatched eyes = akkurat den typen glam jeg aldri blir lei av! Dette er 100% min go-to når jeg vil føle meg litt «ekstra»
Lancôme Teint Idôle Ultra Wear Foundation 090N
Lancôme Teint Idôle Ultra Wear Foundation 090N
Fortsett å utforske fellesskapet!