/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Legge til
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Lana
Beauty Pro
13/10/25-12:01
en liten shoutout til bryna bare😆
en liten shoutout til bryna bare😆
Browliner 206 Dark Brown
Brow Shaping Gel
Lana
Beauty Pro
12/10/25-19:26
se på glosen på huden min med denne Magic kremen fra
se på glosen på huden min med denne Magic kremen fra Charlotte tilbery 😍
Charlotte's Magic Cream 150 ml
Lana
Beauty Pro
12/10/25-19:24
ikke mange sminke produkter med looken er fin altså😘
ikke mange sminke produkter med looken er fin altså😘
Lash Sensational Mascara Intense Black
Better Than Sex Waterproof Liquid Eyeliner Black
Pressed Bronzing Powder 600 Almond
Hybrid Blush Petal
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Silje
Beauty Pro
11/10/25-12:50
Hva er din absolutte favoritt-mascara?✨🤞🏻 Den du
Hva er din absolutte favoritt-mascara?✨🤞🏻 Den du returnerer til gang på gang 😍 Let me know ✨☺️
Better Than Sex Mascara Black
Silje
Beauty Pro
11/10/25-12:46
Noen som har teste Lancôme Lash Idole masacar?✨🤞🏻  Hva
Noen som har teste Lancôme Lash Idole masacar?✨🤞🏻 Hva synes dere om denne? Jeg ble imponert over den, selv med bøyd børste 😍 Det er mine naturlige vipper, så den gjør virkelig en god jobb 👌🏼
Lash Idole Mascara Set
Neringa Puidoke
Beauty Pro
10/10/25-15:10
Wedding guest look Foundation haus labs Lipstick delilah
Wedding guest look Foundation haus labs Lipstick delilah (muse) Liner abh (brown) contour becca palette Mascara benefit (blue) brow gel also benefit
All Hours Foundation LC1
Kelly
Beauty Pro
07/10/25-10:18
Jeg har begynt å teste BeautyAct 16H Ultra Wear Setting
Jeg har begynt å teste BeautyAct 16H Ultra Wear Setting Spray 50 ml og ville høre om noen av dere har erfaring med den også? Her er hva jeg har tenkt så langt: - Den føles ganske lett og ikke klissete når man sprayer den, får en ganske fin mist-følelse. - Synes den gjør jobben med å “sette” sminken ganske bra, spesielt sammenliknet med setting spray fra MAC. Sprayen her føles som den dekker bedre og gir litt mer kontroll. Har dere brukt denne setting sprayen? Hva opplevde du og hvor lenge holdt sminken? Hvordan synes dere den sammenligner med andre setting sprays dere har brukt (for eksempel MAC, Urban Decay eller andre)? 💖
16H Ultra Wear Setting Spray 50 ml
Kelly
Beauty Pro
07/10/25-10:06
Min ærlige mening om Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care
Min ærlige mening om Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 220C. Ett produkt jeg hadde store forhåpninger til, men som dessverre ikke svarte helt til forventningene mine 🥲 ✨ Det jeg likte: - Concealeren beskrives som lett, med medium byggbar dekkevne, og med en formel som inneholder hudpleieserum (~81 %) – med ingredienser som hyaluronsyre, peptider, ceramider og ekstrakt fra yuzu. - Den gir en fin, naturlig glød og én følelse av friskhet umiddelbart etter påføring. - Den føles behagelig i starten, og dekker ok når den påføres lett. ⚠️ Det jeg ikke likte / hvor den skuffet: - Selv om den lover å «føles lett og behagelig på huden, uten å legge seg i fine linjer», så opplever jeg at den akkumulerer seg i mine mimikklinjer etter noen timer. - Den blir flekkete («patchy») noen steder, spesielt rundt øyne og munn, hvor huden beveger seg mye. - For min kombinasjonshud (med både oljete og tørre partier), er dekningen ikke sterk nok til å skjule mørke partier eller ujevnheter, slik jeg hadde håpet. Dette er nok et av produktene jeg ikke vil kjøpe igjen, selv om jeg liker tanken bak formelen og noen av egenskapene 😮‍💨 Har dere noen concealers dere elsker, som sitter godt og ikke “samler seg” i linjer?
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 305N