/ Min ærlige mening om Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care
Kelly
Beauty Pro
07/10/25-10:06
Min ærlige mening om Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 220C. Ett produkt jeg hadde store forhåpninger til, men som dessverre ikke svarte helt til forventningene mine 🥲
✨ Det jeg likte:
- Concealeren beskrives som lett, med medium byggbar dekkevne, og med en formel som inneholder hudpleieserum (~81 %) – med ingredienser som hyaluronsyre, peptider, ceramider og ekstrakt fra yuzu.
- Den gir en fin, naturlig glød og én følelse av friskhet umiddelbart etter påføring.
- Den føles behagelig i starten, og dekker ok når den påføres lett.
⚠️ Det jeg ikke likte / hvor den skuffet:
- Selv om den lover å «føles lett og behagelig på huden, uten å legge seg i fine linjer», så opplever jeg at den akkumulerer seg i mine mimikklinjer etter noen timer.
- Den blir flekkete («patchy») noen steder, spesielt rundt øyne og munn, hvor huden beveger seg mye.
- For min kombinasjonshud (med både oljete og tørre partier), er dekningen ikke sterk nok til å skjule mørke partier eller ujevnheter, slik jeg hadde håpet.
Dette er nok et av produktene jeg ikke vil kjøpe igjen, selv om jeg liker tanken bak formelen og noen av egenskapene 😮💨 Har dere noen concealers dere elsker, som sitter godt og ikke “samler seg” i linjer?
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 305N