/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Ina
Beauty Star
25/09/24-15:39
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Sakura - Large Gift Set
The Ritual Of Jing Scented Candle 290 g
For meg er balanse i hverdagen og være med familien samtidig som man finner tid til seg selv. Små ting som bilparfymen til The Ritual gir det lille ekstra i en hektisk hverdah!
Fortesa Thaqi
Beauty Pro
25/09/24-08:56(redigert 25/09/24-08:58)
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Sakura - Small Gift Set
The Ritual Of Sakura - Large Gift Set
Classic Advent Calendar
For meg er balanse i hverdagen å ikke glemme å unne seg litt «me time» selv om det ikke helt er helg. Det å klare å skape en balanse mellom jobb, skole og å ha litt tid for seg selv. For eksempel ta en liten spa rutine en onsdag kveld, og bare koble helt av🥰✨ Mine rituals favoritter er fra kolleksjonen: the ritual of sakura🩷
Ewelina Marta
Beauty Pro
25/09/24-07:12
The Ritual Of Jing Mini Fragrance Sticks Diffuser 70 ml
The Ritual Of Jing Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Jing Body Scrub 300 g
The Ritual Of Jing Sleep Pillow & Body Mist 50 ml
Hjemme hos meg enkelte personer har litt sove problemer så for å finne balanse og roe ned all tenner vi The Ritual Of Jing Scented Candle og bruker Jing Sleep Pillow & Body Mist. Jeg synes at hele Jing serie er en liten og av og til glemt skatt. Dusj olje og kroppskrem er perfekt avslutning for stressende dag på jobb.
Victoria
Beauty Pro
24/09/24-21:45
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Set
Hva jeg gjør for å finne balanse i hverdagen er å prioritere selvtid, og skape sunne rutiner med å være oppmerksom på mine behov for selvnytelse. Eks da med å lage meg et bad med oljer og dufter. Og etterpå smøre meg med bodykremen fra Ayurveda. Lukter sykt godt. I tillegg når man vil lukte frisk og ren. 
Hafsa
Beauty Pro
24/09/24-21:22
The Ritual Of Jing - Medium Gift Set
Dette settet gir meg ro i sjela, en virkelig spa følelse i eget hjem😩😍😍😍😍
Emma
Beauty Pro
24/09/24-20:53
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Set
Denne og Amsterdam( premium collection) er de som jeg syntes lukter best! Får meg til å lukte og føle meg skikkelig ren, og selvom ritual of sakura er veldig «basic» og populær, SÅ ER DEN FORTSATT NYDELIG LUKT🙏🩷
Christina
Beauty Pro
24/09/24-20:21
The Ritual Of Jing - Medium Gift Set
Den mest avslappende duften fra Rituals, og noen fantastiske produkter 😍
Karoline
Beauty Pro
24/09/24-17:09(redigert 24/09/24-17:11)
The Ritual Of Karma - Medium Gift Set
Det som hjelper meg med å slappe av i hverdagen er å lytte til rolig musikk, og å ta en litt for lang, god og varm dusj🚿😅 med gode produkter som lukter godt😍 Rituals sine lukter er gode alle sammen😍