/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Lene marlen
Beauty Star
19/12/24-21:41
HydraDepuff Gel Eye Patches 5 pairs
NCEF-Revitalize Cream 50 ml
Ceramide Capsules Retinol + HPR Serum 60 pcs
Advanced Night Repair Serum 75 ml
Kremer jeg har prøvd å veldig fornøyd med
Lene marlen
Beauty Star
19/12/24-21:26
Black Opium EdP 30 ml Gift Box
Toy 2 Bubblegum EdT 30 ml
Cloud EdP 100 ml
Midnight Fantasy EdP 50 ml
Favoritter
Annika
Beauty Star
12/12/24-21:59
Stronger With You Intensly EdP 50 ml Gift Box
My Way EdP 30 ml Gift Box
The Ritual Of Jing Fragrance Sticks 250 ml
The Ritual Of Jing Parfum d'Interieur 500 ml
Duft til mann, duft til tekstiler, duft til rom og duft til meg, min ønskeliste
marenlauglo
Beauty Beginner
12/12/24-21:53
Karianne
Beauty Star
12/12/24-21:53
Advanced Night Repair Serum 75 ml
DE Gift-Set The Littles 7.0 Littles 7.0 70 ml
Cryo Rubber Moisturizer Mask 40 g
Forever Skin Perfect Foundation Stick 1 N Neutral
Ønskeliste⭐️ Ønsker meg disse produktene, fordi gode hudpleieprodukter legger det ideelle grunnlaget for makeup. Når det kommer til base makeup, ønsker jeg meg Dior Forever Skin Perfect Foundation Stick, fordi jeg har hørt så utrolig mye bra om denne. Har feks hørt at den gir en skikkelig «filter-effekt» på huden🤩🤞🏼
Victoria
Beauty Beginner
12/12/24-21:40
Born in Roma Donna The Gold EdP 50 ml
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 230W
The Gorgeous Grocer - Christmas Beauty Advent Calendar
Laguna Ultimate Face Palette I
Den parfymen er såå behagelig og fresh lukt av, elsker den. Foundationen er en av veldig få som sitter fint på min tørre hud. Benefit har så mange brae produkter, elsker bryns voksen deres. Og veldig praktisk å samle blush og bronzer i ett palette 🎨 super praktisk for en travel og hektisk hverdag.
Vilde Mari
Beauty Beginner
12/12/24-21:31(redigert 12/12/24-21:38 )
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Pore Eclipse Matte Translucent Setting Powder Medium
Original - Hair Straightener
Hadde vært helt amazing og vinne siden alt er så dyrt å har ikke råd til vanlig å man trenger av å til å tenke litt på seg selv men har ikke råd til det❤️ hadde en huseier som stjelte ting og der ble rette tanga mi fra ghd å stjelt så ønsker meg veldig en ny en❤️ dere er en helt fantastisk butikk og håper dere får en makeuptastisk jul💖❤️🎄🎁🤩
Severine
Beauty Beginner
12/12/24-21:27
Q by Dolce&Gabbana Intense EdP 100 ml
Duet Blow Dry - 2-in-1 Hair Dryer Brush Black
Resist Barrier Repair Advanced Moisturizer 50 ml
Lip Oil Balm 01 Pale Pink
Mitt beautykit er lastet med de produktene jeg synes er viktigst for å føle meg vel. Her er det hud, hår, lepper og duft i fokus. 1. Dolce & Gabbana Q intense. Overrasket over at denne ikke er mer kjent, kanskje flasken som gjør det? I hvert fall en helt utrolig deilig lukt som er beveger seg i gourmand-landskapet. Den minner meg litt om jul. 2. GHD duet 2 i 1 er en varmluftsbørste som både tørker og stylet håret. Superhandy, spesielt på vinteren når man ikke vil gå ut med vått hår. 3. Paula's choice resist barrier repair. Elsker alt fra merket, og en god fuktighetskrem er viktig i kulda. 4. Clarins lip oil balm. Supergod og fuktighetsgivende, samtidig som den gir fine lepper.