/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Opprette en stil
Alt Black WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Maja
Beauty Beginner
14/03/24-12:48 (redigert på 14/03/24-12:49)
Jeg liker matt sminke best✨✨ Jeg tror farge 125W ville passet meg best💕
Sihajla
Beauty Star
14/03/24-12:48
Zana
Beauty Beginner
14/03/24-12:46
ELLA
Beauty Beginner
14/03/24-12:46
1. På vår/sommer/høst foretrekker jeg helt klart en base med mye glød og bronze🌞 På vinteren bruker jeg gjerne litt mer pudder som gir en mer mattende look. 2. Tror 120N vil passe meg fra i Teint Idole Ultra Wear Foundation Mitt beste tips for en langvarig makeup look er å bruke Translucent Powder for å sette basen og avslutte hele looken med setting spray 😍
Zade
Beauty Beginner
14/03/24-12:37
Basen er så viktig før det tilføyes MAKEUP
Ragnhild
Beauty Star
14/03/24-12:22 (redigert på 14/03/24-12:29)
1.* Jeg foretrekker uten tvil en glødende base! Jeg har en veldig jevn og uproblematisk hud, og med litt glød ser huden enda yngre ut. Det er også ekstra fint til sommeren når jeg bruker lite sminke.* Jeg tror nyansen 125W passer bra om vinteren og nyansen 335W på sommeren. 2. Begynner alltid med Advanced Génifique Yeux Light Pearl Eye Cream under øynene. Deretter Effacernes Longue Tenue concealer i fargen 01 Beige Pastel for å dekke mørke ringer under øynene, og så Doll Eyes vannfast maskara. I sommermånedene bruker jeg Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum for fukt og en lett utjevnende effekt.
Silje
Beauty Star
14/03/24-00:29
1. Jeg foretrekker glødende basemakeup uten tvil ✨ Hva er vell bedre enn en naturlig glødende look nå mot våren og sommeren ☀️ Når det gjelder foundation farge i Teint Idole Ultra Wear Foundation må det bli 220C tror jeg 💛 Stooort + for godt utvalg 👏🏼 2. Har laget et kit med noen av mine favorittprodukter og produkter jeg ønsker å teste fra lancome 💛 Mine tips for long lasting makeup er PREPPING av huden, det danner et godt grunnlag ved å bruke f.eks rens, skrubb, toner, serum og hudkrem. IKKE glem SPF ☀️ Det er viktig med en tilpasset hudpleierutine for DIN hud- nøkkelen for en loong lasting look med andre ord ✨ Samtidig er sminke tilpasset dine behov viktig, og her kan man ta flere valg i forbindelse med vannfaste produkter f.eks. En god primer og settingspray er også alfa omgea. Et lite tips fra meg er å spraye beautyblenderen i settingspray (sverger til UD sin) før påføring av f.eks founadtion, da både legger og holder den seg bedre 💛
Amalie
Beauty Pro
13/03/24-18:52
Det jeg foretrekker er glow base. Det er for jeg elsker å skinne når det er fint vær ute. Det å ha en fin glød på sommeren gjør at man føler seg mer vell🤩 Hva tenker dere om dette? Akkurat nå så passer kanskje fargen 220C best, men fargen på huden forandrer seg☺️ Derfor liker jeg å ha flere farge for å kunne blande litt. Det som er viktig er å «preppe» huden før man begynner å sminke seg. Jeg begynner med å gjøre hudpleierutinen min (som alltid slutter med Solkrem) deretter har jeg på en fuktighetsgivende primer. Sminker bryn, øyene, foundation, concealer, bronzer, blush, noen ganger highlighter, settingspray, lepper og til slutt maskara. Grunnen til at jeg tar på maskara tilslutt er at da holder vippene mine lengre oppe. Med å gjøre dette så holder sminken min lenge. 🤩