/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Øzge
Beauty Beginner
05/12/24-14:10
Alien EdP 60 ml Gift Box
God parfyme som sitter lenge i lukten🥰
Jorkida
Beauty Beginner
05/12/24-13:57
Rose Prick EdP 30 ml
Erba Pura EdP 100 ml
Lip Injection Plumping Icons Set
Backstage Face & Body Foundation 2 WP Warm Peach
🌹 Tom Ford Rose Prick: En duft som oser av eleganse og styrke, akkurat som en rose med torne – vakker, men med en skarp kant. 🍋 Erba Pura: Den friske, søte balansen jeg trenger for å starte dagen med energi og livsglede. 💄 Dior Backstage og lipgloss: Disse gir meg det ultimate glødende looket, som gjør at jeg føler meg som en stjerne både på jobb og i festlige anledninger. Med denne drømmepakken er jeg klar for å skape min egen signaturstil! ✨ #TeamKicks #Drømmeprodukter #Selvpleie Hva synes du?
Keila
Beauty Beginner
05/12/24-13:55
Devotion Intense EdP 30 ml
Brow Fix 24H Pencil 05 Taupe
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Sheer Glow Foundation Patagonia
Jeg synes Nars er den beste foundation ever, naturlig finish, bra dekning og glow. Anastasia sin øyebrynspenn er fabulous, enkel å bruke👌
Mari
Beauty Star
05/12/24-13:53
Lifted & Definer Brow Duo Gift Box Medium Brown
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Light Medium
Ceramide Capsules Retinol + HPR Serum 60 pcs
Paradoxe EdP 90 ml
Mine must haves for å føle meg fin💫
Ida
Beauty Beginner
05/12/24-13:52
Ambient Lighting Edit Unlocked Evil Eye
Her Elixir EdP 30 ml
English Pear & Freesia Hair Mist 30 ml
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Light Medium
Ønsker en glow up transformasjon og har hørt mye bra om sminkeproduktene så hadde vært gøy å få testet dem!
Smilla
Beauty Star
05/12/24-13:52
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Everlast Primer 24H Blurred Matte Pore Minimizing 2X Makeup Wear Universal Shade
Nailed it! Quick Dry Lasting Nail Lacquer 06 G.O.A.T.
Time-Filler 5XP Cream 50 ml
Fire produkter bare, et vanskelig valg! Parfyme: fordi en ny duft er en glede som varer hele dagen! Det stod mellom fyldige,intense Prada og den lettere men veldig gode Libre 💃 Dagkrem: Jeg er nysgjerrig på om Filorga er like god som Babor, så jeg ønsker å teste ut Filorga Time Filler 🤔 Også Dolce&Gabbana da, hvor jeg egentlig vil ha alt, men landet på: Neglelakk: denne fargen ser spennende ut og passer perfekt til sesongen, og det hadde vært gøy med noe annet enn de billigere neglelakkmerkene 💅🏻 Poreminimerende primer: vanskelig å velge mellom denne og deres andre primer som og gir glød. Meeeen så er denne så fin med hjertelogoen på, så da ble det den 😊
Olga
Beauty Star
05/12/24-13:51
Météorites Pearl Powder 02 Clair
Aqua Allegoria Forte Bosca Vanilla EdP 75 ml
Rouge G Satin Refill 03 Le Nude Intense
Abeille Royale Rich Cream 50 ml
🌟 Hvorfor disse produktene fra Guerlain er på min ønskeliste? 🎁 1️⃣ Parfyme: En luksuriøs duft fra Guerlain er som en signatur – den gir en følelse av eleganse og etterlater et varig inntrykk. Denne parfymen vil være min hemmelige ingrediens til julens magiske øyeblikk. ✨ 2️⃣ Satin leppestift: Denne ikoniske leppestiften gir både glans og pleie. Perfekt for å fremheve smilet mitt under julemiddagen og alle koselige sammenkomster. 💄 3️⃣ Météorites-pudder: Guerlains magiske kuler gir en silkemyk glød som minner om stjernene på en klar vinterkveld. Den perfekte prikken over i-en for enhver festlook! 🌌 4️⃣ Ansiktskrem: Luksus som pleier huden min i den kalde vintertiden. Med denne kremen kan jeg gi meg selv den beste julegaven: strålende og velpleid hud. 🌺 Guerlain kombinerer tradisjon, eleganse og kvalitet – derfor fortjener disse produktene en plass på ønskelisten min. 🌟💝.
Lisa
Beauty Beginner
05/12/24-13:50
Weightless Skin Foundation SPF15 1 Warm Ivory
Dior Addict Natural Gift Box
Mon Guerlain EdP 30 ml
Lip2Cheek Beloved
Disse favorittene er på min ønskeliste! Bobbi brown er en av de få som har nyanser som passer huden min, og deres nye foundation Weightless Skin Foundation har blitt en ny favoritt. Jeg har pleid å bruke Serum Foundationen deres, men denne er også lett og gir et naturlig med delvis dekkende resultat, bare i en mindre dewy utgave som passer bedre for høst/vinter. Dior sin lip oil og klassiske Pink blush er staples som alltid fungere, så dette gift settet passer jo perfekt ☺️ Mon Guerlain er en av favoritt duftene jeg alltid vender tilbake til. Også er RMS beauty sin røde blush på ønskelisten ettersom jeg har lyst til å prøve den virale Victoria Secret trenden og dette er visstnok originalen/veldig nært orginalen 😄