/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Andreea
Beauty Star
27/09/24-10:22
Classic Advent Calendar
The Ritual of Sakura Concentrated Hand Wash Refill 100 ml
The Ritual Of Sakura - Large Gift Set
Mitt Beauty Kit: Min favorittserie fra Rituals er The Ritual of Sakura. Jeg elsker spesielt dusjskummet og body cream – den friske og blomstrende duften av kirsebærblomster gir meg en følelse av fornyelse hver dag. Slik finner jeg balanse i hverdagen: For å finne balanse i hverdagen fokuserer jeg på små ritualer som gir meg ro og velvære. Hver morgen starter jeg med en kort meditasjon for å lande i meg selv. Jeg bruker produktene fra Ritual of Sakura som en del av min selvpleie. En varm dusj med det silkemyke dusjskummet hjelper meg å skape et øyeblikk av ro midt i en hektisk dag. På kvelden bruker jeg body cream for å fukte huden og slappe av før jeg legger meg. Disse små øyeblikkene gir meg tid til å puste og fokusere på meg selv, noe som er helt avgjørende for å skape balanse i en travel hverdag.
Ausra
Beauty Beginner
27/09/24-10:03(redigert 27/09/24-10:07 )
The Ritual Of Ayurveda Rich Body Oil 100 ml
The Ritual Of Jing Scented Candle 290 g
The Ritual Of Ayurveda Body Cream 220 ml
Når jeg maserer foten min som ble brukket i vinter med dette olje føler jeg meg som ny og all smerten forsvinner. Veldig uventet og helt magisk! Kremen og lys hjelper å sette "the mood".
Kristina
Beauty Star
27/09/24-09:59
The Ritual of Karma Concetrated Refill 100 ml
The Ritual Of Jing Shower Oil 200 ml
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
Jeg er alltid likegyldig til innovasjon, mitt valg av produkter påvirker nye sensasjoner: Jeg slapper alltid av ved å prøve nye dufter, konsistenser og lignende. Jeg er også en naturelsker, så jeg prøver å ta hensyn til produkter som beskytter miljøet. Jeg elsker Rituals og skulle ønske de kunne fortsette å lage fantastiske produkter for alltid
Retno
Beauty Beginner
27/09/24-09:37
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Set
The Ritual Of Sakura Recovery Hand Balm 70 ml
The Ritual Of Sakura Fragrance Sticks 250 ml
Denne Sakura-serien er min all-time favoritt. Lukten er så delikat og elegant. Klar for dagen med dette ritualet. Så komplett med skrubb, dusjskum og avslutt med bodylotion. Ha stearinlyset og diffusoren for å legge til hyggen.
Emilie
Beauty Star
27/09/24-09:34
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Set
Er veldig glad i Rituals produkter, spesielt skum såpen og dusj olja. Siden man kan bytte på å bruke de utifra om kroppen er veldig tørr eller ei. Jeg prøver å finne roen i hverdagen ved å ta en kopp te og tenke litt mer over stegene ved å lage teen og sette meg ned å drikke den enten i stillhet eller med lesing av en god bok🥰🍂
Merete🦋
Beauty Beginner
27/09/24-09:24(redigert 27/09/24-09:26 )
The Ritual Of Sakura Conditioner 250 ml
The Ritual Of Sakura Hand Wash 300 ml
The Ritual Of Sakura - Large Gift Set
Skulle gjerne hatt med sakura conditioner i dette kitet, men den var ikke mulig å trykke «velg» på hos meg! Med den hadde kitet blitt komplett 💖 2. jeg hører masse lydbøker, og sørger for inntrykk med bevegelse, natur og frisk luft hver dag, og passer på å alltid ha det rent og hyggelig rundt meg 🥰🙏🧘
Kim
Beauty Beginner
27/09/24-08:45
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Set
Jeg praktiserer mindfulness, som meditasjon eller korte pauser i løpet av dagen, for å opprettholde mental klarhet og senke stressnivået.
Natascha Maria
Beauty Beginner
27/09/24-08:33
The Ritual Of Jing Scented Candle 290 g
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Jing Shower Oil 200 ml
The Ritual of Karma Concetrated Refill 100 ml
Jeg trodde dusjoljer skulle være klissete, men da jeg fikk prøve rituals sin, så skjønner jeg hvorfor den er populær, spesielt på høsten og vinteren. Jeg finner balanse i hverdagen ved å ta pause fra mobilen, tenne et duftlys og høre på musikk i sofaen 🩵