/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Opprette en stil
Alt Black WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Margit
Beauty Beginner
14/03/24-17:43
Jeg foretrekker glowy makeup, og har fargen 115C i Lancome foundation<3
Jorun
Beauty Beginner
14/03/24-17:28
Milena
Beauty Beginner
14/03/24-15:02
Jeg liker en sunn glød i anstiket mitt. En fuktighetsgivende base som gir litt glow, fungerer utmerket på huden min. For å få sminken til å vare lenge og se sunn ut på huden bruker jeg gjerne Genifique Creme, som jevner ut huden vakkert og fungerer utmerket med foundationen og gir en vakker glød til naturlig tørre områder i ansiktet. Jeg bruker loose setting powder til T-sonen. Dette er min oppskrift på en vakker look.
Benedicte
Beauty Beginner
14/03/24-14:58
Liker en base som har glow Tror fargen 120N hadde passet meg
Sandra
Beauty Beginner
14/03/24-14:55 (redigert på 14/03/24-14:58)
1. •Jeg foretrekker matt, men elsker hvordan glow ser ut, men er så oljete i huden, så fynker ikke bra for meg, desverre. •Min shade er nok nærmest 120N😊 Mine tips til langvarig sminke er: •Prepping er viktigst av alt! Trenger ikke direkte primer, men du må preppe huden med skin care først. (Er du tørr i huden, bruk noe som gir huden mye fuktighet, og la det tørke godt inn før du tar på sminken. Er du oljete, bruk en mattifiserende fuktighetskrem, og la det tørke inn) •Finn produkter som passer din hud type. (Tips: Se på reviews fra andre, for å se om andre med din hud type følte produkte varte lenge) •Bruk pudder og setting spray. (Er du mer tørr, bruk bittelitt pudder. Bruk en fluffy børste og dabb litt av på hånden din før du tar det på fjeset, for du vil ha minimalt med pudder. Også spray fjeset godt med en glowing setting spray. Er du mer oljete, bruk mer pudder, spesielt i områdene du er oljete, og press det inn i huden med en pudder puff. Ta deretter å bruk en vanlig setting spray først, fordi matte spray som regel ikke hjelper sminken å vare lenger, men også for vanlig setting spray får fjeset til å få litt mer liv i seg etter du har brukt pudder. Men, hvis du vil ha det mer matte, sånn som jeg liker, så tar du å sprayer matte setting spray på etterpå, for å få den siste lille finish.
Ann
Beauty Star
14/03/24-14:38 (redigert på 14/03/24-14:39)
Matt liker jeg best. Tror 120N vil passe meg best ❤️ Beste tips er å bruke kvalitetsprodukter og setting spray!
Hemmelig
Beauty Beginner
14/03/24-14:29
Jeg liker matte-makeup Og jeg tror 205C nyanser passer meg🥰 Tips til langvarig sminke: - drukne deg selv i settingspray (urban decay) - bruke pudder før du setter ansiktet - ikke ta på ansiktet ditt så ofte, prøv å ta på det så lite som mulig
Hedvig
Beauty Star
14/03/24-14:23
Glow er min favoritt! Jeg tror at 115 er shaden som vil passe meg perfekt😍