/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Anne
Beauty Beginner
05/12/24-15:51
Truth Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer 50 ml
Afterglow Lip Balm Duo Orgasm & Dolce Vita
Light Reflecting™ Eye Brightener Night Swan
Complexion Essentials Brush Set - Evil Eye
Å bare velge ut fire ting er virkelig en utfordring, men det var ingen tvil om at Hourglass og Nars alltid står høyt på listen hos meg! Det er mange produkter jeg fremdeles hører mye varmt om, som jeg ønsker å teste! Jeg krysser fingrene 😍
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
05/12/24-15:35
Global-Repair Balm 50 ml
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Ambient Lighting Bronzer Radiant Bronze Light
Ambient Lighting Edit Brush
Det finnes så vanvittig mye hos Kicks som jeg ønsker meg, så å begrense listen er langt vanskeligere enn man skulle tro! 😅 Men Hourglass er et merke jeg virkelig vil prøve mer av, og da det er få butikker som har de utstilt blir jeg bare mer og mer nysgjerrig på å prøve flere produkter! 😃 En god børste til bronzer har jeg letet etter lenge, så denne står øverst på min liste 😊 Filorga er mitt absolutte favorittmerke, og denne balmen har jeg blitt anbefalt av Kicks for å komplettere min serie, en rik og deilig fuktbombe å bruke på kveldstid 🥰 Kerastase er et av mine favorittmerker når det kommer til hår. Blond Absolu er en stor favoritt, men jeg har også vanvittig lyst til å prøve "orginalen" som skal hjelpe alle type hår uten å tynge 😊 Hva ønsker du deg til jul? 😃
Marianne
Beauty Star
05/12/24-15:04
Radiance Serum 30 ml
Gentle Daily Exfoliating Pads 55 ml
Age Reverse Day Repair SPF30 50 g
Age Reverse Eye Contour 15 g
Jeg mener at den beste starten på dagen. Det er når utgangspunkt viser seg fra sin beste side. For at de andre produktene skal sitte fint gjennom dagen er hudpleien viktigst. Jeg har ønsket meg denne serien en tid. ✨️Så da er det bare å håpe. ✨️
Leila
Beauty Beginner
05/12/24-14:53
Goddess EdP 100 ml
Lip Comfort Oil 08 Strawberry
Hydro Grip Primer 45 ml
Mini Radiant Creamy Concealer Vanilla
Produkter som jeg har ønsket veldig lenge og som har vært på ønskelisten lenge💗
weronikastelmach05
Beauty Beginner
05/12/24-14:40
Light Reflecting Foundation Santa Fe
Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer 001 Beige Albâtre
Goddess EdP 100 ml
Mini Blush Orgasm
Toppen av ønskelista!✨💫🩷 Ingeting slår en flawless base og kjempegod duft🥰😍
Cathrine
Beauty Star
05/12/24-14:29
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Mini Radiant Creamy Concealer Crème Brûlée
Libre EdP Intense 30 ml
Lip Comfort Oil 08 Strawberry
Begge parfymene er mine all time favorites og jeg elsker nars sin concealer siden den har full coverage og ikke creaser. Lip oilen fra clarins er også kjempefin og en hverdagsfavoritt❤️
Rafef
Beauty Beginner
05/12/24-14:26
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Halo Glow Liquid Filter 4 Medium
18H Lash Glue Black
Lip Comfort Oil 04 Pitaya
Jeg håper jeg vinner dette, alltid ønsket meg dette
Øzge
Beauty Beginner
05/12/24-14:23
Alien Hypersense EdP Refill 100 ml
Voce Viva EdP 30 ml
The Breakout Resolution Kit
Tanning Drops 45 ml
Ønsker meg dett til jul, og listen har vært klar. Ingen fra ønskelisten er kjøpt enda. God jul 🎄 håper jeg vinner juleønsket mitt ❤️ 🤶