/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Emma
Beauty Pro
05/12/24-17:00
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 2 N Neutral
Forever Skin Contour Stick Light Contour
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Disse produktene er min absolutt favoritter om dagen! Nå som vinteren kommer og det blir kaldere så merker huden det. Da bruker jeg et ekstra lag med toner eller to. Denne toneren er min fav om dagen, der den etterlater meg med en helt insane glød. Peptide booster er helt nydelig for litt ekstra fukt. Hudbarrieren min takker meg🙏 disse produktene fra Dior er også nydelig for en no makeup makeup look som er glowly og alt du vil ha🤩
Malene
Beauty Star
05/12/24-16:56
Cloud Crush Blush Head In The Clouds
Heavenly Luxe™ Airbrush Powder & Bronzer Brush #1
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Hypnôse Mascara 002 Brown
Ønsker meg disse! Liker veldig godt de andre sminkekostene jeg har fra It Cosmetics og blushene jeg har fra Too Faced, så vil gjerne prøve disse produktene også😍
katarinavattekar
Beauty Star
05/12/24-16:51
Greenley EdP 125 ml
Libre L'Absolu Platine EdP 50 ml
The Pro-Collagen Classics Gift Box
Pro Collagen Future Restore Serum
Er i min parfyme og hudpleie era✨️ Så er er det som er på min ynske liste til julenissen🎅🎄❄️
Laura
Beauty Star
05/12/24-16:44
Good Girl EdP 50 ml Gift Box
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
Cheirosa Perfume Mist Gift Box
Elsker sykt parfyme, men ikke minst hvordan de lukter og i tillegg hvordan pakningen er
Andreea
Beauty Star
05/12/24-16:11
Forever Skin Contour Stick Light Contour
Forever Skin Perfect Foundation Stick 2 CR Cool Rosy
London For Women EdP 30 ml
Afterglow Lip Balm Duo Orgasm & Dolce Vita
Julen er en tid for glede, varme og kjærlighet. Det er øyeblikket når vi samles med familie og venner, deler minner og små overraskelser som får oss til å smile. For meg handler julen ikke bare om gaver, men om å skape øyeblikk som vi kan huske hele livet.Likevel er det noe spesielt med gaver som gjør julen ekstra magisk. Jeg drømmer om å få noen fantastiske skjønnhetsprodukter denne julen – London-parfymen fra Burberry, foundation og contouring fra Dior, og lip balm fra NARS. Hvorfor akkurat disse?London by Burberry-parfymen er som en duft av eleganse og selvtillit. Den minner meg om sofistikerte øyeblikk og tidløs stil.Foundation og contouring fra Dior gir huden den perfekte gløden – et lite hint av luksus som hver kvinne fortjener å føle.NARS lip balm er en liten detalj som gir et snev av farge og pleie – perfekt for kalde vinterdager.Å vinne disse produktene ville gjort julen min enda mer spesiell, fordi de representerer både skjønnhet og kvalitet, og de ville gitt meg følelsen av å starte det nye året med selvtillit og stil.Ønsker deg en magisk jul og et nytt år fylt med glede og drømmer som går i oppfyllelse!
Malin
Beauty Beginner
05/12/24-16:05
Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer 002 Lys Rosé
Born in Roma Donna The Gold EdP 50 ml
Vanilla Vibes EdP 100 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Her er den oppdaterte versjonen:Mitt drømme-Beauty Kit 🎁✨1️⃣ Juliette Has a Gun Vanilla Vibes EdP – En varm og luksuriøs duft som er min ultimate favoritt.2️⃣ Valentino Born in Roma Donna The Gold EdP – En sofistikert og elegant parfyme som jeg har ønsket meg lenge.3️⃣ YSL Libre Le Parfum – En kraftfull og sensuell duft som gir meg selvtillit til å skinne.4️⃣ Lancôme Teint Idôle Ultra Wear Concealer i 002 Lys Rosé – Perfekt for en feilfri og naturlig look hver dag."Disse produktene er på ønskelisten min fordi de kombinerer hverdagsluksus og praktisk funksjonalitet på en måte som gir meg både velvære og selvtillit. 🌟 Jeg håper på muligheten til å få mitt drømmekit – tusen takk for sjansen! 🤞🎄✨"
Isadora
Beauty Pro
05/12/24-16:05
Good Girl Blush EdP 30 ml
2% BHA Body Spot Exfoliant 210 ml
Daisy Miniatures Gift Box
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Her er min ultimate ønskeliste ✨ 1. Caroline Herrera Good Girl Blush Elixir, jeg ønsker meg den egentlig til min bestevenninne, fordi hun ELSKER denne parfymen og fortjener noe spesielt til jul. 2. Paula’s Choice 2% BHA Body Spot, har mini versjonen og den er magic in a bottle! Den reddet huden min fra keratosis pilaris 🤌🏻🤌🏻 3. Marc Jacobs Daisy Miniatures Gift Box, jeg har en mini parfyme samling, og den er kommer til å være den søteste addisjonen 💕4. Kerastase Nutritive 8H Overnigjt Serum, håret mitt trenger det akkurat nå 😭 Krysser fingrene for at jeg vinner 💖30 ml
Anne
Beauty Beginner
05/12/24-15:51
Truth Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer 50 ml
Afterglow Lip Balm Duo Orgasm & Dolce Vita
Light Reflecting™ Eye Brightener Night Swan
Complexion Essentials Brush Set - Evil Eye
Å bare velge ut fire ting er virkelig en utfordring, men det var ingen tvil om at Hourglass og Nars alltid står høyt på listen hos meg! Det er mange produkter jeg fremdeles hører mye varmt om, som jeg ønsker å teste! Jeg krysser fingrene 😍