/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Parva Diba
Beauty Star
27/09/24-17:11
The Ritual Of Jing Hand Wash 300 ml
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Set
Det handler om velvære og ville deg vel🥰
Senay
Beauty Beginner
27/09/24-16:35
The Ritual Of Jing - Medium Gift Set
The Ritual Of Jing Shower Oil 200 ml
Kjempeglad i «Jing» serien. Produktene gir en deilig følelse, i tillegg til at duften er såå avslappende. Anbefaler de på det sterkeste, spesielt body scruben!🤍
Wania
Beauty Beginner
27/09/24-15:54
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Set
Beste settet Rituals har! Lukter forfriskende og feminint og er akkurat passe søt🩷 Anbefaler dette til alle sammen!
Kara
Beauty Beginner
27/09/24-14:56
The Ritual Of Sakura Shampoo 250 ml
The Ritual Of Sakura Conditioner 250 ml
The Ritual Of Jing Parfum d'Interieur 500 ml
Jeg omgir meg med gode dufter i hverdagen for å oppnå følelsesmessig og mental balanse. Å puste inn gode dufter fra parfymer for interiør eller kropp gir et fullverdig 'Aromaterapi' avbrekk i hverdagen uten at det behøver å involvere massasje eller annen SPA behandling. En god varm dusj med dusjskum og påfølgende kroppskrem fra Rituals Ayurveda serien er ekstra luksus når jeg finner litt tid til egenpleie. Ellers så kan humøret løftes en masse, og balanse og oppfriskning oppnås, ved bare å vaske håret hvis jeg har en ''dårlig dag''. Håret blir både behagelig duftende, vakkert, skinnende, luftig og mykt av Sakura Shampoo and Conditioner. Jeg føler meg både balansert og vakrere når hår og kropp er vasket, pleiet og dufter godt.
Sofia
Beauty Star
27/09/24-14:48
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
Hei mine favoritter fra Rituals er disse her❤️ Og det jeg gjør for og slappe av er og ta meg et deilig bad💕
Helle
Beauty Beginner
27/09/24-12:37
Fatemeh
Beauty Beginner
27/09/24-11:56
The Ritual Of Ayurveda Fragrance Sticks 250 ml
Elsker denne. Fått den som gave av min søster. Fått mange komplimenter om lukten når jeg får besøk.
Jeanette
Beauty Beginner
27/09/24-11:30
The Ritual Of Jing Scented Candle 290 g
The Ritual Of Jing - Medium Gift Set
Liker en rolig og koselig atmosfære. Liker spesielt denne serien fra rituals da den minner meg om spa følelsen man får, bare du kan ha den hjemme. Er så glad i rituals da de er flik til å skape hverdags luksus og en avkobling i en ellers hektisk hverdag. Gode dufter som fyller rommene.