Lancôme er en klassiker som har fulgt meg hele livet.
Etterhvert som huden min har forandret sine behov så har jeg byttet ut gamle favoritter mot nye. 😊
Mitt første møte med Rénergie var som "gave ved kjøp", og alle disse snasne ingrediensene som feks hyaluronsyre, vitamin C+cinnamid og vitamin F var ting huden min gladelig sa ja takk til! 😃
Særlig serumet og øyekremen fant raskt sin faste plass her hjemme, og det at du kan kjøpe komplette små kit gjør det mye enklere å få de produktene du trenger uten hodebryet ved å sette sammen en komplett serie. 👌🏼🥰
Jeg hopper ofte over morgenrutinen, så min favoritt er kveldsstell der jeg øser på med massevis av deilige produkter. Derfor er en god nattkrem viktig for meg og Rénergie Multi-Lift Nuit Night Cream er en drøm på krukke 🥰
Som sagt elsker jeg å prøve nyheter men enkelte produkt kan jeg absolutt ikke leve uten, da det regelrett ikke finnes bedre å få tak i!
Bi-facil sminkefjerner er en stjerne som hersker alene på førsteplassen. Rett å slett fordi den er det beste markedet har å by på!👏🏼
I en djungel av produkt og produsenter så vet du at du alltid er trygg hvis du velger Lancôme! 👌🏼✨