/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Opprette en stil
AltMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackSustainabilityNailsGlowModen hudMorgenrutineKveldsrutineTolk LookenHalloween
Nyeste
Julie
Beauty Pro
11/04/24-11:17
Lancome Nutrix Classic Visage 125 ml
Dette effektive serumet til øyepartiet  inneholder hyaluronsyre, SNK-peptider, C-vitamin, niacinamid og F-vitamin. mitt favoritt steg i hudepleie rutinen er toner og serum som gir glød og fuktighet til huden ✨☺️
Jannickes
Beauty Star
11/04/24-07:56
Rénergie Cream SPF20 50 ml
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
The Vitamin C 23 Face Serum 20 g
The Retinol 0.1 Day Cream 20 g
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye inneholder blant annet niacinamid for jevnere hudtone og hyaluronsyre for fukt. Mitt favorittsteg i rutinen er når jeg har nyrenset hud og starter med serum, fantastisk følelse!
Mona Cecilie
Beauty Star
11/04/24-07:39
Rénergie H.P.N. 300-Peptide Rich Cream 50 ml
Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Advanced Génifique Yeux Light Pearl Eye Cream 20 ml
Lancome har noen av mine absolutte favoritter! Blant annet Genifique serien.  - Peptidene og niacinamid i triple serumet og øyekremen gjør disse også til produkter jeg liker. - Serum er min absolutte favoritt i rutinen.
Brit Helen
Beauty Beginner
10/04/24-17:56
Lancome Nutrix Classic Visage 125 ml
Vital Perfection Concentrated Supreme Cream 50 ml
Benefiance Wrinkle Smoothing Eye Cream 15 ml
Total Revitalizer Eye Cream 15 ml
Elsker gode hudprodukter
Daniela
Beauty Beginner
10/04/24-15:35(redigert på 10/04/24-17:39)
Acqua Di Giò EdP 30 ml
Orchidée Impériale Eye & Lip Cream 20 ml
White Tea Eau Florale EdT 100 ml
Orchidée Impériale Lotion Face serum 140 ml
"Rénergie Yeux HCF Triple Serum" inneholder en unik kombinasjon av hyaluronsyre og de peptidene som finnes i vårt franske linfrøekstrakt. Min favoritttrinn i hudpleierutinen er å fjerne sminke og rense og huden.
ELLA
Beauty Beginner
10/04/24-11:40
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Take The Day Off Cleansing Balm 30 ml
Hyaluronic Global Face Cream 50 ml
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye inneholder blant annet Hyaluronsyre og Niacinamid som bidrar til fukt og en jevnere hudtone rundt øynene 😍 Mitt favorittsteg i hudpleierutinen er å fjerne sminken med en to stegs rutine - først en cleansing balm og deretter en rens som aktiveres med vann.
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
10/04/24-09:38(redigert på 12/04/24-12:41)
Renergie Multi-Lift Starter Kit
Bi-Facil Waterproof Eye Makeup Remover 125 ml
Bi-Facil Clean & Care Eye Make Up Remover 125 ml
Lancôme er en klassiker som har fulgt meg hele livet.  Etterhvert som huden min har forandret sine behov så har jeg byttet ut gamle favoritter mot nye. 😊 Mitt første møte med Rénergie var som "gave ved kjøp", og alle disse snasne ingrediensene som feks hyaluronsyre, vitamin C+cinnamid og vitamin F var ting huden min gladelig sa ja takk til! 😃   Særlig serumet og øyekremen fant raskt sin faste plass her hjemme, og det at du kan kjøpe komplette små kit gjør det mye enklere å få de produktene du trenger uten hodebryet ved å sette sammen en komplett serie. 👌🏼🥰   Jeg hopper ofte over morgenrutinen, så min favoritt er kveldsstell der jeg øser på med massevis av deilige produkter.  Derfor er en god nattkrem viktig for meg og Rénergie Multi-Lift Nuit Night Cream er en drøm på krukke 🥰   Som sagt elsker jeg å prøve nyheter men enkelte produkt kan jeg absolutt ikke leve uten, da det regelrett ikke finnes bedre å få tak i!   Bi-facil sminkefjerner er en stjerne som hersker alene på førsteplassen. Rett å slett fordi den er det beste markedet har å by på!👏🏼 I en djungel av produkt og produsenter så vet du at du alltid er trygg hvis du velger Lancôme! 👌🏼✨
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
09/04/24-15:48
Renergie Multi-Lift Starter Kit
Bi-Facil Clean & Care Eye Make Up Remover 125 ml
Bi-Facil Waterproof Eye Makeup Remover 125 ml
Lancôme er en klassiker som har fulgt meg hele livet. Etterhvert som huden min har forandret sine behov så har jeg byttet ut gamle favoritter mot nye. Mitt første møte med Rénergie var som "gave ved kjøp", og alle disse snasne ingrediensene som feks hyaluronsyre, vitamin C+cinnamid og vitamin F var ting huden min gladelig sa ja takk til! 😃 Særlig serumet og øyekremen fant raskt sin faste plass her hjemme, og det at du kan kjøpe komplette små kit gjør det mye enklere å få de produktene du trenger uten hodebryet ved å sette sammen en komplett serie. 👌🏼🥰 Jeg hopper ofte over morgenrutinen, så min favoritt er kveldsstell der jeg øser på med massevis av deilige produkter.  Derfor er en god nattkrem viktig for meg og Rénergie Multi-Lift Nuit Night Cream er en drøm på krukke 🥰 Som sagt elsker jeg å prøve nyheter men enkelte produkt kan jeg absolutt ikke leve uten, da det regelrett ikke finnes bedre å få tak i! Bi-facil sminkefjerner er en stjerne som hersker alene på førsteplassen. Rett å slett fordi den er det beste markedet har å by på! I en djungel av produkt og produsenter så vet du at du alltid er trygg hvis du velger Lancôme! 👌🏼✨