"The Perfect Face", for å justify den tiden jeg gikk rundt med en brunkrem-skille og hadde ingen anelse på hva jeg drev med :))) #MillennialsProblems #MillennialKnows
Isadora contour stick har jeg brukt en god stund nå og den er helt fantastisk! Jeg bruker den i den lyseste fargen. Den er kald i fargen og passer godt til min lyse hud tone.
Blusen fra elf i fargen peach perfekt er perfeeeeeeekt til min da kalde og lyse hud. Den blender seg så fint og blir så naturlig på huden. Finnes ikke noe bedre enn denne!
Nars soft matte complete concealer er en lifesaver!! Den dekker 110% over alt av urenheter og flekker etter kviser. Denne er helt nydelig!!
Ole Henriksen lip treatment i strawberry sorbet er en av de beste leppe produktene jeg noengang har brukt. Elskerrrrr den og har ikke ord for hvor godt dette produktet er! Det varer lenge og lukten er så god!
Jeg elsker forskjellige dufter og hvis det er noe jeg hadde kjøpt er disse 4 type parfymene. Jeg har hørt så masse bra om de her. At jeg tenker at disse er på ønskelisten min!