/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Siste
Kristina
Beauty Star
05/12/24-12:49
My Way EdP Nectar 90 ml
The Nightly Set Gift Box
Plantscription Active Wrinkle Correction Serum with Retinoid 48 ml
Dior Addict Natural Gift Box
I always use trusted branda that fits my skin.And always want to try their new products. I swear as a dry skin owner of the products i am showing to you,that these will make you skin scream -im hydrated ! And it will also say im not so old anymore.And the perfume is just the super nice smell that you can enjoy no matter what. Dont you worry -you skin saying to you .Just use these pruducts and make me happy .
Barbro Kristin
Beauty Beginner
05/12/24-12:45(redigert 05/12/24-12:54 )
Moisture Surge Megastars Set
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
Superdefense Night Cream Dry to Combination Skin 50 ml
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Highlighter 4
Står øverst på ønskelisten min. Clinique har helt fantastisk gode hudpleieprodukter. Disse er blandt mine favoritter.
Barbro Kristin
Beauty Beginner
05/12/24-12:36
Redness Solutions Daily Relief Face Cream 50 ml
Redness Solutions Soothing Cleanser 150 ml
Mitt absolutte favoritt produkt til min hud. Har sensitiv tørr hud, som lett får stress utbrudd, rødhet og flassing. Umiddelbar virkning - absolutt helt nødvendig i slike perioder.
Diana
Beauty Beginner
05/12/24-12:24(redigert 05/12/24-12:30 )
Odyssey Fun Size Lip Faves Lipstick Kit
Eye Dare You! Multi Finish Eyes & Cheek Palette
Complexion Essentials Brush Set - Evil Eye
Ambient Lighting Edit Unlocked Evil Eye
Kicks har fått så mange kule nyheter i det siste! Her er noen av mine favoritter 💖🩷💕 Med disse produktene kan man skape uendelig med looks!
Sofie
Beauty Beginner
05/12/24-10:42
Dior Addict Natural Gift Box
Beauty Whisk Taker Gift Box
Hydro Fusion 4-in-1 Hair Dryer Brush
My Way Le Parfum 50 ml
På min ønskeliste har jeg flere gavesett som er perfekt å få i gave. Ofte mye for pengene og man får testet og påfyll av produkter. God duft er også på lista, har luktet på denne my way parfymen I butikk og syntes den er kjempe god. En god styling tool er også noe jeg ønsker til jul og er nysgjerrig på denne. Ønsker alle en god jul og lykke til. 💝🎅💝
Hedda
Beauty Beginner
05/12/24-10:36
Ingeborg
Beauty Beginner
05/12/24-08:42
Ultimate Reset Overnight Serum 90 ml
Goddess EdP 100 ml
Genesis Hydra-Fortifiant Shampoo 500 ml
Cera Repair Barrier Moisturizing Cream 30 ml
Dette er virkelig mine favoritt produkter! Står i toppen på alle ønskelistene mine, hår og hud er de viktigste rutinene mine for selvpleie og nå om vinteren trenger man alltid litt ekstra🥰
Kristina
Beauty Pro
05/12/24-06:24
Lash Idôle Mascara Waterproof
Bom Dia Bright Body Scrub 220 g
Crystal Retinal 10 30 ml
Veil Translucent Setting Powder Translucent Light
Jul er magisk tid og det er lov å ønske seg mange ting. Først og fremst helse, men skjønnhets produkter for alle oss kvinner virker veldig avslappende og gir glede 🙂 Vi er på sykehuset med barn og sannsynligvis vi skal være her til midten av januar, så jeg går tomt for både min beste mascara fra Lancôme og retinal fra Medik8. Jeg renger en skrubb og derfor ville prøve en fra Sol de janeiro og setting pudder fra hourglass for min tørr hud. Hørt masse gode tilbakemeldinger om disse produktene 🙂 Lykke til til alle i konkurransen 🎁