/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Opprette en stil
Alt Black WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Hanna
Beauty Star
09/28/24-22:48
De to beste gavesett. Elsker dufter og produkter er helt fantatisk✨
Karolina
Beauty Beginner
09/28/24-19:02
Jeg tenner lys for å sette riktig stemning for og ro ned. Så gir jeg meg selv ekstra tid til egenpleie, fordi jeg fortjener å ta vare på meg selv. 💅😌
Jenni
Beauty Star
09/28/24-17:20
Jeg holder min balanse hver dag slik at jeg går på en tur med min hund. 🐶 Etterpå tar jeg en liten stund for meg selv og lytter på lydfiler som reduserer stress, bruker Rituals lys for de lukter så godt. Også bruker jeg god luktende body lotion. Jeg gjør også litt yoga. 🧘‍♀️
Line
Beauty Star
09/28/24-11:31
Tar lange og korte turer i høstværet med hunden min, for å slappe av og roe ned.
Linna
Beauty Beginner
09/28/24-08:53
Beste gave til å gi til familie medlemmer eller venner
Jeena
Beauty Pro
09/28/24-06:48
Fav produkt, bruker etter dusje for that ekstra relax and pamper følelse.🤌🏼✨
Marit
Beauty Beginner
09/27/24-23:16
Beste duften. For å få balanse i hverdagen, dusjer jeg, tar med meg en god kroppsolje med eteriske oljer og en god bok og legger meg tidlig for å smøre inn kropp og kjenne duft og ro. Til slutt koser jeg meg med en god bok.
Yosra
Beauty Star
09/27/24-19:53
Beste settet Rituals har! Lukter forfriskende og feminint.🌸🪷 Anbefaler dette til alle sammen!