/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Margrethe
Beauty Beginner
08/12/24-14:04
Dior Addict Natural Gift Box
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Good Girl Blush Elixir EdP 50 ml
Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick Chocolate Mousse
Ønsker meg dette til jul❤️❤️
anni_lucia
Beauty Beginner
08/12/24-12:59
Rose Passion EdP 40 ml
Ginzing Protect & Glow Gift Box
Diorshow Mascara Waterproof 090 Black
Rouge G Luxurious Velvet Lipstick 880 Ruby Red
Disse produktene er mine favoritter, fordi de gir en luksuriøs følelse ved bruk. Origins ginzing lukter godt, er drøy i bruk og gir synlig glød til huden etter førstegangs bruk. Mascaraen fra Dior gir vippene godt med volum og lengde, og holder seg godt uten å drysse. Kombiner med denne leppestiften fra Guerlain som er sensuell og kan brukes både til fest og hverdag sammen med parfymen fra Jimmy Choo som gir en feminin og glamorøs lukt som varer lenge, kan man føle seg like klar for dagen som kvelden
Nadia
Beauty Pro
08/12/24-12:38
Enchanting Volume False Lashes
Mini Sugar Eye Shadow Palette
Mini Sugar Eye Shadow Palette
Conditioning Peptide Mascara Brown
Jeg ønsker gave før jul ❤️‍🔥
Martine
Beauty Beginner
08/12/24-12:32
Dior Addict Natural Gift Box
Power Grip Primer + Niacinamide
Good Girl EdP Collector Sparkling Ice 80 ml
Self Tanning Foam Ultra Dark 200 ml
Dior blushen er min favoritt til vinter tidene og lipglossen dems er sykt fin Har veldig lyst til å prøve good girl parfymen har hørt masse bra og bondi sands sin fake tan er min favoritt selv bruner
Carmen
Beauty Star
08/12/24-10:01
Daylight C20 30 ml
Rejuv Elixium Serum 15 ml
Rejuv Silk Cream 50 ml
Hot Shot Sun Drops Money Honey
Disse fire produktene er i min ønskeliste for jul. Vinteren er på tur og ingen makeup er fin uten god hudpleie i bunn. Denne serien er blitt en storfavoritt hos meg, og skulle gjerne hatt flere produkter. En glow kommer godt med på vinteren,og noen ganger er det nok for en fredag look. Blusen får man ved å være ute og maskara kan jeg slenge på om øynene skal poppe i tillegg. How how how jeg slår et slag for en hudvennlig vinter🎄🎅🏼🧑🏻‍🎄
Fortesa Thaqi
Beauty Pro
08/12/24-09:58
Hydro Grip Set + Refresh Spray 100 ml
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Creme Brulee
You Got This! Brush Kit
Flash Plumping Lip Oil Mint
Fire favorittprodukter som står høyt oppe i årets ønskeliste🥹🩷 Jeg har og elsker de andre produktene jeg fra disse merkene, og ønsker derfor å teste disse å!😍
Siri
Beauty Beginner
08/12/24-08:50
Libre EdP 50 ml
Molecule 01 EdT 100 ml
Replica By The Fireplace EdT 100 ml
Loveshine Gift Box
Å få parfyme og leppestift til jul er skikkelig luksus! I tillegg er jeg snart tom for parfyme og disse her er favorittene.
Florentina💗
Beauty Beginner
08/12/24-08:35
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
Genesis Homme Serum Anti-chute Fortifiant 90 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 30 ml
Ambient Lighting Palette Golden Rose Edit
Disse produkter sitter øverst på ønskelisten min. Dior parfymen er en favorit.  Disse kerastase produktene har jeg hørt mye om, har lyst til å teste. Hourglass paletten har jeg hatt lyst på lenge nå🥰 Hadde vært en drøm å vinne alle mine favoritter 🫣💕